حمایت استارتاپ علی بابا از کودکان نیازمند

یک‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
استارتاپ‌ها امروزه درکنار رشد و توسعه‌ی کسب‌وکار خود به موضوع‌ مهم دیگری چون مشارکت در پروژه‌های مسئولیت‌های اجتماعی توجه ویژه‌ای می‌کنند و باور دارند که دربرابر جامعه مسئولیت دارند و درکنار فعالیت‌های اقتصادی خود، باید به برخی مسائل اجتماعی و فرهنگی هم توجه کنند.
تبلیغات

یکی از موضوعات مهم جامعه، کمک به درمان کودکان نیازمند است که علی بابا به‌عنوان استارتاپ دانش‌بنیان در حوزه‌ی گردشگری، با حمایت از نهاد خیریه سیمرغ در‌این‌زمینه فعالیت‌های مؤثری کرده است. این استارتاپ شرایط سفر و اقامت رایگان کودکان نیازمند را فراهم کرده تا برای سفر درمانی با مشکل مواجه نشوند. بدین‌ترتیب، کودکان نیازمند به خرید بلیط اتوبوس و قطار و هواپیما برای سفرهای درمانی خود نیازی ندارند و میهمان علی بابا هستند.

کافی‌ است کودکان نیازمندی که می‌شناسید، به سیمرغ معرفی کنید تا از امکان سفر و اقامت رایگان بهره‌مند شوند. درباره سیمرغ هم باید بگوییم نهادی خیریه است که خدمات سفر و اقامت رایگان را به دو گروه بیماران و نیازمندان ارائه می‌دهد و می‌کوشد تجربه‌ی خاطره‌انگیز سفر برای تمام کودکان و نوجوانان نیازمند کشورمان را با همراهی علی بابا خلق کند.

اعزام ۱۰۰ نفر نیروی امدادگر و پزشک به مناطق سیل‌زده در فروردین سال جاری، همکاری مشترک با پروژه‌ی «مانیز« مؤسسه‌ی افق برای توانمندسازی روانی و ایجاد شرایط سفر به مشهد برای ۲۵ نفر از زنان سرپرست خانوار در قالب تور مشهد، پوشش سفرهای جمعیت دانشجویی امام‌علی(ع)، پوشش حمل‌و‌نقل «لیگ پرشین» (بزرگ‌ترین رویداد ورزشی کودکان محروم)، برگزاری اردوی ساری برای کودکان و نوجوانان خانه‌ی ایرانی «خاک سفید» و... برخی از فعالیت‌های سیمرغ است.

اگر شما هم کودک نیازمندی می‌شناسید که در تأمین هزینه‌های سفر خود به کمک نیاز دارد، آن را به سیمرغ معرفی کنید. اگر هم قصد سفر به هرکدام از شهرهای ایران را دارید، برای خرید بلیط سفر یا تور به وب‌سایت یا اپلیکیشن علی بابا مراجعه کنید. همچنین، می‌توانید برای خرید تور استانبول، باکو و... هم به علی بابا سر بزنید و لذت خرید آسان و سریع و امن آنلاین را تجربه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات