اجرای مجدد طرح ویژه رایتل برای بیمه شدگان تأمین اجتماعی

شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
رایتل بار دیگر طراح اعطای سیم‌کارت رایگان به دارندگان دفترچه‌های بیمه‌ی تأمین اجتماعی را اجرا می‌کند.
تبلیغات

هم‌زمان با آغاز دهه‌ی فجر سال ۹۶، رایتل به‌عنوان عضوی از خانواده‌ی تأمین اجتماعی، با رویکرد حمایت از این خانواده بزرگ، طرح «تأمین اجتماعی» را اجرا کرد که در این طرح، به تمامی افراد دارای دفترچه‌ی بیمه‌ی تأمین اجتماعی (شامل بیمه شده‌ی اصلی و افراد تحت سرپرستی وی) بسته‌ی ویژه شامل یک سیم‌کارت اعتباری هدیه و یک بسته‌ی خدمات ارتباطی رایگان یک‌ساله اهدا شد. 

نظر به استقبال گسترده‌ی مردم از طرح تأمین اجتماعی، رضایت افرادی که در دوره‌ی قبل موفق به ثبت‌نام در این طرح شده بودند و درخواست‌های مکرر مبنی بر اجرای مجدد این طرح، رایتل بر آن شد که طرح تأمین اجتماعی را با تغییراتی، مجدد برای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی اجرا کند. امکان ثبت‌نام در این طرح، از تاریخ ۸ دی ماه ۹۷ برای کلیه‌ی بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی و خانواده‌ی ایشان فراهم شده است؛ در این طرح نیازی به خرید سیم‌کارت از سوی بیمه‌شدگان وجود ندارد.

دارندگان کد بیمه (دفترچه تأمین اجتماعی) و اعضای خانواده‌ی بزرگ تأمین اجتماعی، در صورت بهره‌مند نشدن از طرح تأمین اجتماعی قبلی رایتل، می‌توانند با ارائه‌ی کد بیمه و کدملی، در طرح جدید شرکت کنند. علاوه‌بر ۵۰۰ مگابایت اینترنت ۳۰ روزه‌ی رایگان که در ابتدا به ثبت‌نام‌کنندگان در این طرح اهدا می‌شود، امکان استفاده از هدایای دیگر نیز در صورت خرید بسته‌های منتخب، برای مدت یکسال وجود خواهد داشت. همچنین تمامی مشترکین پیشین محصول تأمین اجتماعی نیز می‌توانند با خرید بسته‌های منتخب (بدون نیاز به خرید سیم‌کارت جدید)، از هدیه‌ی مشابه برخوردار شوند.

مشترکین با ثبت‌نام در طرح تأمین اجتماعی، از هدیه‌ی ۵۰۰ مگابایت اینترنت ۳۰ روزه برخوردار می‌شوند و همچنین در صورت خرید و فعال‌سازی یکی از بسته‌های مصرفی منتخب محصول تأمین اجتماعی، از امکان دریافت ۱۲ دوره هدیه‌ی ۳۰ روزه شامل ۲ گیگابایت اینترنت و ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه‌ی رایتلی، بهره‌مند خواهند شد. اولین دوره‌ی ۳۰ روزه از تاریخ فعال‌سازی سیم‌کارت اعتباری آغاز شده و تا یکسال (۱۲ دوره‌ی ۳۰ روزه) ادامه دارد.

ثبت‌نام‌کنندگان در طرح تأمین اجتماعی جهت دریافت هدیه‌ی این طرح  شامل ۲ گیگابایت اینترنت و ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه‌ی رایتلی ۳۰ روزه، لازم است در هر دوره‌ی ۳۰ روزه اقدام به خرید و فعال‌سازی یکی از بسته‌های مصرفی منتخب محصول تأمین اجتماعی کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات