رندر نوکیا 2.2 ساعاتی پیش از برگزاری مراسم رونمایی رسمی رویت شد

پنج‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
تنها  چند ساعت مانده به مراسم معرفی رسمی نوکیا ۲.۲ در هند، رندر گوشی هوشمند جدید نوکیا توسط ایوان بلس افشاگر معروف به‌اشتراک گذاشته شد.
تبلیغات

انتظار می‌رود تا ساعاتی دیگر رویداد رونمایی دستگاه‌های جدید نوکیا در هند برگزار شود. براساس آخرین اخبار، نوکیا ۲.۲ یکی از گوشی‌های هوشمندی است در این رویداد معرفی خواهد شد. ساعاتی قبل از مراسم رونمایی رندر نوکیا ۲.۲ به‌اشتراک گذاشته شده است که اطلاعاتی در مورد این دستگاه ارائه می‌دهد. 

ایوان بلاس رندری از نوکیا ۲.۲ منتشر کرده که بریدگی قطره‌ای شکل بالای نمایشگر به‌خوبی در آن قابل رویت است. نوکیا ۲.۲ از حاشیه‌های باریک در قسمت‌های چپ، راست و بالای دستگاه بهره می‌برد. نام برند نوکیا در حاشیه‌ی پایینی دستگاه دیده می‌شود.

Nokia 2.2

به‌نظر می‌رسد پنل پشتی گوشی هوشمند جدید نوکیا، شیشه‌ای است و دوربین تکی این دستگاه در قسمت وسط پنل پشتی گوشی هوشمند قابل رویت است. در قسمت پایین پنل پشتی دستگاه، عبارت اندروید وان درکنار اسپیکر دستگاه دیده می‌شود. با دقت در تصویر فاش‌شده، مشاهده می‌کنید که دکمه‌ی اختصاصی گوگل اسیستنت در سمت چپ و دکمه‌‌های پاور و حجم صدا در سمت راست گوشی هوشمند قرار دارند. همچنین جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در قسمت بالای دستگاه قرار گرفته است. مراسم رونمایی نوکیا ۲.۲ امروز در هند برگزار خواهد شد و اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر می‌شود.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات