امکان خرید قسطی تمامی تورهای خارجی فراهم شد

سه‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تغییرات نرخ ارز در ماه­‌های گذشته، سفرهای خارجی را برای بسیاری از گردشگران و مسافران ایرانی دشوار کرده و قدرت خرید مردم، به‌ویژه در سفرهای خارجی را کاهش داده است.
تبلیغات

یکی از استارتاپ‌­های خوش‌فکر ایرانی برای مشکل کاهش قدرت خرید مردم دراثر تغییرات نرخ ارز در ماه‌های گذشته راه­‌حل پیدا کرده است. استارتاپ گردشگری کایت امکان خرید اقساطی تور را برای همه مردم فراهم کرده است؛ ازاین‌رو، خرید تور استانبول و تور باکو و همه‌ی تورهای سیاحتی‌زیارتی دیگر فقط با پرداخت بخش کوچکی از مبلغ تور به‌صورت نقدی و پرداخت هزینه‌ی باقی‌مانده در اقساط بلندمدت مقدور شده است.

تورهای قسطی داخلی و خارجی بدون ضامن

براساس گزارش واحد روابط‌عمومی استارتاپ گردشگری کایت، امکان خرید اقساطی تمام تورهای داخلی و خارجی و تورهای سیاحتی نظیر تور کربلا به‌صورت اقساط فراهم شده است. فروش اقساطی تورهای مسافرتی در کایت بدون بروکراسی‌های رایج و بسیار سریع و بدون ضامن و فقط با ارائه‌ی چک انجام می‌شود.

برای خرید قسطی تور کافی است بعد از واردشدن به سایت کایت به نشانی www.kite.ir، در قسمت نوار بالای صفحه روی کلمه‌ی تور کلیک کنید و به بخش تورها بروید. در این بخش، تورهای متنوعی را مشاهده می‌کنید که با امکان خرید قسطی، دیگر سفر به این مقاصد رؤیا نیست.

کایت ارائه‌دهنده‌ی تورهای اقساطی داخلی و خارجی است که ازطریق آن، از سفرهای زیارتی تا اروپاگردی را می‌توانید به‌صورت اقساط تجربه کنید. در بخش تورها، روی تور استانبول کلیک کنید و برنامه‌ی صفر تا صد سفر خود را بچینید و فقط با چند کلیک در کمترین زمان ممکن، خرید سفری فراموش‌نشدنی را تجربه کنید.

این استارتاپ گردشگری که با ارائه‌ی تورهای اقساطی با قیمت‌های بسیار مقرون‌به‌صرفه توانسته در زمان کوتاهی نظر مخاطبان را به‌خود جلب کند، در معرفی خود چنین گفته است:

ما استارتاپی هستیم که همه فکر و ذهنمان را گذاشته‌ایم تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم. فقط کافی است وارد سایت کایت شوید و با چند کلیک، برنامه‌ی کل سفرتان را بچینید. تورهای داخلی و خارجی و تورهای طبیعت‌گردی هیجان‌انگیز را انتخاب کنید و سپس، سایر کارها را به ما بسپارید تا با بهترین ایرلاین‌ها پرواز کنید. درضمن، ما با ایرلاین‌های کاسپین و ساها قرارداد فول‌چارتر داریم که شما را به مقصد می‌رساند. در طول سفر، خدمات ما همراه شما است: به فرودگاه که رسیدیدُ به استقبالتان می‌‌آییم و به هتلی درجه‌یک می‌بریمتان. در کایت، می‌توانید یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار هتل را ببینید و با هر بودجه و سلیقه‌ای، می‌توانید روی ما حساب کنید. تجربه ثابت کرده هر کایت بازی تا انتهای سفر لبخند رضایت روی لبانش نقش بسته.

کایت سفر خوشی را برای شما آرزو می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات