امکان خرید آنلاین محصولات غیردارویی داروخانه‌ای با پشتیبانی مطمئن فراهم شد

دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
همه‌ی ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که زیر سایه‌ی رشد تکنولوژی و افزایش ضریب نفوذ اینترنت، انجام بسیاری از امور از خرید کالا گرفته تا خدمات مختلف به شیوه‌های نوین انجام می‌شود.
تبلیغات

امروزه، خرید آنلاین کالا و خدمات گوناگون روشی سریع و راحت و امن است که بسیاری از ما تجربه آن را داریم. درزمینه‌ی خرید کالاهای آرایشی، بهداشتی، مکمل، ارتوپدی و تجهیزات پزشکی نیز امکان خرید آنلاین را وب‌سایت داروکده فراهم کرده است. بدین‌ترتیب، می‌توانید بدون اینکه ناچار باشید زمان زیادی را صرف مراجعه به داروخانه‌های سطح شهر تهران کنید، با خیال راحت ازطریق داروکده، وب‌سایت رسمی داروخانه‌ی مرکزی جمالزاده، محصول دلخواه خود را در حوزه‌های آرایشی و بهداشتی، ارتوپدی، مکمل و... انتخاب کنید و پس از بررسی قیمت، آن را بخرید.

این شیوه‌ی خرید علاوه‌بر صرفه‌جویی در زمان، مزایای دیگری هم دارد. درادامه ضمن آشنایی با وب‌سایت معتبر داروکده، از مزایای خرید آنلاین محصولات آرایشی و... آگاه می‌شوید.

چرا داروکده؟

داروکده، وب‌سایت رسمی داروخانه‌ی مرکزی جمالزاده، با ۵۰ سال سابقه‌ی فعالیت و از معتبرترین و شناخته‌‌شده‌ترین داروخانه‌های تهران و اولین پایگاه اطلاع‌رسانی جامع اینترنتی محصولات داروخانه است که از مهر۱۳۸۸ به صاحب‌امتیازی آقای مجید خداپرست با هدف اطلاع‌رسانی و آشنایی هرچه‌بیشتر مصرف‌کنندگان با محصولات داروخانه راه‌اندازی شده است.

در داروکده انواع محصولات در گروه‌های گفته‌شده ارائه می‌شود؛ اما داروهای درمانی به‌صورت آنلاین فروخته نمی‌شود؛ زیرا داروهای درمانی حتما با نسخه پزشک و حضور بیمار و مسوول فنی و پزشک داروساز ارائه می‌شوند.

درباره‌ی تنوع محصولات عرضه‌شده در وب‌سایت داروکده نیز باید بگوییم کمتر محصولی را می‌توان در داروخانه‌های کشور یافت که در فهرست محصولات داروکده وجود نداشته باشد و ازلحاظ کیفیت محصول و قیمت، تمام محصولات روزانه و به‌صورت آنلاین به‌وسیله‌ی تیم پشتیبانی و انبار به‌روزرسانی می‌شوند. گروه‌بندی و منوهای دسترسی به گروه محصولات نیز به‌گونه‌ای طراحی و چیده شده که کاربران با کمترین زمان جست‌وجو بتوانند به گروه محصولی خود دسترسی پیدا کنند.

مهم‌ترین ویژگی داروکده درمقایسه‌با وب‌سایت‌های مشابه، این است که داروکده وب‌سایت رسمی داروخانه‌ی جمالزاده است و برخلاف سایر وب‌سایت‌ها که فاقد موقعیت حقیقی و پشتوانه واقعی هستند و در بیشتر مواقع در حوزه‌های غیرپزشکی فعال هستند، خدمات تخصصی و منسجم می‌تواند ارائه دهد.

خدمات داروکده

همان‌طورکه گفتیم، داروکده انواع محصولات آرایشی، بهداشتی، مکمل، ارتوپدی و... را با کیفیت چشمگیر، پشتیبانی قوی و تنوع فراوان دراختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. به‌طورکلی، خدمات این وب‌سایت عبارت‌اند از:

  • معرفی و ارائه‌ی محصولات به‌همراه نحوه‌ی مصرف، مشخصات، موارد مصرف، کاربرد، اجزا‌ی تشکیل‌دهنده، شرکت و کشور سازنده، قیمت مصرف‌کننده و بیان اطلاعات دقیق و کاربردی درباره‌ی تمام محصولات؛
  • امکان جست‌وجوی پیشرفته با اعمال انواع پارامتر و فیلترهای مدنظر کاربر؛
  • امکان جست‌وجوی محصول براساس بارکد: ازجمله امکان قدرتمند وب‌سایت داروکده است که امکان کسب اطلاعات تکمیلی یا قیمت فعلی محصول مدنظرتان را به شما خواهد داد؛
  • ثبت نظر، انتقاد، پرسش یا درخواست مشاوره در تمام محصولات داروکده؛
  • ارائه‌ی مقالات و مطالب مفید بهداشتی در حوزه‌های مختلف سلامت.

چرا خرید آنلاین از داروکده؟

  • خرید سریع و راحت و امن محصولات آرایشی، بهداشتی، مکمل، ارتوپدی و...؛
  • امکان بررسی محصولات در وب‌سایت داروکده ازلحاظ کیفیت، قیمت، تاریخ و موارد مصرف؛
  • دریافت مشاوره بابت کاربرد محصولات داروکده: کافی است پرسش خود را درباره‌ی محصول دلخواهتان در قسمت نظرات ثبت و نظر کارشناسان داروساز را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.
  • برخورداری از خدمات پشتیبانی به‌وسیله‌ی یکی از معتبرترین داروخانه‌های تهران با ۵۰ سال سابقه (داروخانه مرکزی جمالزاده)؛
  • ارائه‌ی محصولات غیردارویی داروخانه‎‌ای برای تمام گروه‌های سنی از نوزاد تا کهن‌سال؛
  • ارائه محصولات غیردارویی داروخانه‌ای برای گروه‌های مختلف ورزش‌کاران، زنان، مردان، کودک و نوزاد و...؛
  • امکان ارسال سریع محصولات خریده‌شده.

اگر شما هم می‌خواهید به راحت‌‌ترین و سریع‌ترین و امن‌ترین شیوه‌ی ممکن محصولات غیردارویی داروخانه‌ای را بخرید، خرید آنلاین از وب‌سایت معتبر داروکده را امتحان کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات