مسابقه هواوی و زومیت: پوشش زنده قرعه‌کشی امروز ساعت ۱۸:۰۰

دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
مطالعه 3 دقیقه
مسابقه‌ی هواوی و زومیت به روز‌های پایانی خود نزدیک می‌شود. شرکت‌کنندگان در نظر داشته باشند برای حضور در قرعه‌کشی، اطلاعات کاربری خود در وب‌سایت را باید تکمیل کنند.
تبلیغات

مسابقه‌ی زومیت و هواوی پس از یک ماه از آغاز، سه روز دیگر به‌پایان می‌رسد. در طول مسابقه، هر هفته ویدئویی از ویژگی‌های پی‌ ۳۰ پرو، پرچم‌دار هواوی، منتشر شد. برای شرکت در مسابقه، تنها کافی است دیدگاه خود درباره‌ی هر ویدئو و قابلیت مربوط‌به آن را در بخش دیدگاه‌های پست مسابقه منتشر کنید. هر فرد می‌تواند حداکثر چهار دیدگاه (درباره‌ی چهار ویدئو موجود) ثبت کند تا از بخت بیشتری برای برنده‌شدن در مسابقه برخوردار باشد. گفتنی است ثبت دیدگاه‌های بیشتر در مسابقه، در نظر گرفته نخواهند شد. 

هنوز برای شرکت در این مسابقه فرصت باقی است و تمامی دیدگاه‌ها تا ساعت ۱۲ شب ۳۱خرداد ثبت می‌شود. همچنین، شرکت‌کنندگان باید نام و نام‌خانوادگی و شماره‌‌ی تلفن‌همراه خود را در پنل کاربری وب‌سایت وارد کنند. اهدای جایزه ملزم به هم‌خوانی اطلاعات پروفایل کاربری با کارت شناسایی معتبر شخص برنده خواهد بود. تمامی کاربران زومیت ازطریق صفحه‌ی ویرایش پروفایل می‌توانند اطلاعات پروفایل خود را تکمیل کنند. شماره‌ی تلفن‌همراه صرفا برای برقراری تماس با کاربر درصورت برنده‌شدن در مسابقه به‌کار گرفته خواهد شد.

پس از پایان مهلت مسابقه، ثبت دیدگاه در پست مسابقه متوقف و فهرست تمامی شرکت‌کنندگان و جایگاه آن‌ها (شماره‌ی قرعه‌کشی) در همین پست منتشر خواهد شد تا درصورت مغایرت اطلاعات و نبود نام، با زومیت در تماس باشید. ذکر این نکته لازم می‌کند که ۱۰تیر مراسم قرعه‌کشی به‌صورت زنده برگزار خواهد شد!.

جوایز قرعه‌کشی زنده عبارت‌اند از: یک دستگاه P30 Pro و یک دستگاه P30 Lite به‌همراه چهار دستبند هوشمند Band A1 و چهار اسپیکر بلوتوث هواوی. این جوایز بعد از قرعه‌کشی به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود. همچنین، یک دستگاه P30 Lite نیز بین دیدگاه منتخب قرعه‌کشی می‌شود. دیدگاه‌های برگزیده را تیم تحریریه زومیت انتخاب می‌کند و اگر این افراد جزو برندگان قرعه‌کشی عمومی توضیح‌داده‌شده نباشند، در قرعه‌کشی یک دستگاه P30 Lite شرکت داده می‌شوند.

به‌روزرسانی اول:

برای مشاهده فهرست اولیه افراد حاضر در قرعه‌کشی از فایل PDF در این لینک استفاده کنید.

نکته‌مهم: کاربرانی که با رنگ قرمز مشخص شده‌اند باید هرچه سریع‌تر به تکمیل مشخصات کاربری خود اعم از درج نام و نام خانوادگی به همراه شماره موبایل اقدام کنند. 

روز قبل از قرعه‌کشی این فهرست مجدد به‌روز‌خواهد شد. در صورت مغایرت اطلاعات و نبود نام‌کاربری خود حتما با ما در میان بگذارید.

به‌روزرسانی دوم:

در روز‌های آتی قرعه‌کشی طبق برنامه اعلامی انجام خواهد شد. روز آینده مورخ ۱۰ تیر ساعت ۹ صبح فهرست افراد حاضر در قرعه‌کشی بسته خواهد شد. تنها کاربرانی در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند که نام و نام خانوادگی به همراه شماره موبایل در پروفایل کاربری آن‌ها ثبت شده باشد. 

به‌روزرسانی سوم: فهرست افرادحاضر در قرعه کشی بسته شد. منتظر اعلام زمان قرعه‌کشی باشید.

به‌روزرسانی چهارم: بر طبق برنامه‌ریزی قبلی امروز ساعت ۱۸:۰۰ قرعه‌کشی مسابقه بزرگ هواوی و زومیت به‌صورت آنلاین انجام خواهد شد.

نکته: فایل اسامی شرکت‌کننده به همراه شماره قرعه‌کشی در این لینک قابل دسترسی است.

به‌روزرسانی: قرعه‌کشی به پایان رسیدو برنده‌های مسابقه هواوی و زومیت مشخص شدند.

 بازپخش

شماره قرعه‌کشی

نام و نام خانوادگی

شماره موبایل

جایزه

14945

سلیم زارع‌پور

0913*****22

اسپیکر بلوتوث هواوی

25015

محسن امینی

0914*****04

اسپیکر بلوتوث هواوی

20637

علی مدهیجانی

0905*****47

اسپیکر بلوتوث هواوی

24905

سید

یاسین

موسوی

ثانی

0990*****15

اسپیکر بلوتوث هواوی

20582

فرشید

نجاتی

0991*****78

دستبند هوشمند Band A1

24044

مرتضی

زادکمالی

0935*****23

دستبند هوشمند Band A1

25003

مهدی

میرزایی

0911*****62

دستبند هوشمند Band A1

20174

احسان

ٍزینلی

0918*****05

دستبند هوشمند Band A1

13692

علی

عباسی

0939*****28

هواوی پی ۳۰ لایت

1697

مازیار خسروی 

0937*****29

هواوی پی ۳۰ لایت

22550

فردین

صبوری

0910*****93

هواوی پی ۳۰ پرو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات