سفارش آنلاین از سوپرمارکت ها با اسنپ فود

دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آیا می‌دانستید می‌توانید با استفاده از اسنپ فود، از سوپرمارکت‌های اطراف خود سفارش دهید و در کمتر از ۳۰ دقیقه سفارش خود را تحویل بگیرید؟
تبلیغات

همه ما روزهایی را تجربه کرده‌ایم که خسته از کار و دانشگاه به خانه برگشته‌ایم؛ به آشپزخانه رفته‌ایم و با یخچالی پر از خالی رو‌به‌رو شده‌ایم. بله، یک بار دیگر فراموش کرده‌ایم که در راه خانه خرید کنیم. از جا بلند شدنِ دوباره و تا سر کوچه و خیابان رفتن، به اراده‌ای قوی نیاز دارد!

اما دنیای مدرن برای خیلی از ما راه چاره دارد. به‌جای آنکه با خستگی زیاد، دوباره لباس بپوشید و تا سوپرمارکت محل بروید، می‌توانید از یک اپلیکیشن استفاده و از سوپرمارکت محل خرید کنید. جدا از اینکه نیازی به پرداخت هزینه اضافه نیست، سفارشتان در کمتر از نیم ساعت جلوی در خواهد بود.

سوپرمارکت های سرتاسر تهران در اسنپ فود

اسنپ فود فقط سامانه آنلاین سفارش غذا نیست. مدتی است که سوپرمارکت‌ها هم به اسنپ فود پیوسته‌اند تا زندگی آسان‌تر شود؛ حتی سوپرمارکت سر خیابان شما.

جستجوی آسان، سفارش راحت

تمامی کالاهای ریز و درشت سوپر مارکت، از شیر و بستنی گرفته تا سیگار و مایع ظرفشویی، در دسته‌بندی‌های مرتب قرار گرفته‌اند. علاوه‌بر این، قابلیت جست‌وجو به شما کمک می‌کند تا سوزن موردنظرتان را در انبار کاه سوپرمارکت‌ها به‌راحتی بیابید. مدیریت سبد خرید از هر زمان دیگری آسان‌تر شده است. کالاهای موردنیاز خود را بدون هیچ دردسری اضافه و حذف کنید یا تعداد آن‌ها را تغییر دهید.

تحویل، کمتر از ۳۰ دقیقه

اسنپ فود با مدیریت بیش از هزاران پیک، ارسال سریع سفارش‌های سوپرمارکت را ممکن کرده است. سرویس اکسپرس دلیوری اسنپ فود، در کمتر از ۳۰ دقیقه، سفارش را به شما تحویل می‌دهد.

گارانتی تحویل محصول

اصلا نگران سفارش شیر و ماست و محصولاتی با تاریخ مصرف محدود نباشید؛ چرا که محصولات تولید روز به شما تحویل داده می‌شود. همه محصولاتی که سفارش می‌دهید، گارانتی تحویل محصول دارند و سالم به شما تحویل داده می‌شوند. پس بدون نگرانی تخم مرغ، لبنیات و نوشیدنی خود را سفارش دهید و سالم تحویل بگیرید.

همین حالا اپلیکیشن اسنپ فود را دانلود کنید و از سوپرمارکت‌ها سفارش دهید!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات