شرکت ایزی؛ نماینده برتر دی لینک در خاورمیانه و شمال آفریقا

دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
خرید هر محصولی از عرضه‌کننده‌ی اصلی و بدون واسطه می‌تواند به‌دلایل بسیاری به‌سود مشتریان باشد.
تبلیغات

چه ازنظر مالی و چه ازنظر کیفیت و اصالت محصولات، خرید مستقیم هوشمندانه‌ترین انتخاب برای خریداران است. متأسفانه در بسیاری از موارد این امر میسر نیست؛ اما خبر خوشحال‌کننده برای علاقه‌مندان بازار IT این است که از‌این‌پس، می‌توانند تجهیزات مربوط‌به شبکه را بدون واسطه از نمایندگی رسمی تهیه کنند.

خبری خوشحال‌کننده برای بازار IT کشور

شرکت ایزی اولین نماینده‌ی رسمی محصولات دی لینک در ایران است که اخیرا توانسته لوح تقدیر بهترین و باسابقه‌ترین نماینده‌ی دی لینک در خاورمیانه و شمال آفریقا را ازآنِ خود کند. شرکت ایزی با ۲۸ سال سابقه‌ی درخشان در بازار شبکه و IT کشور جزو اولین شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی تجهیزات شبکه در ایران به‌شمار می‌رود.

به‌تازگی این شرکت به‌منظور سهولت در تهیه‌ی کالای اصلی و با گارانتی معتبر و خدمت‌رسانی بهتر به مشتریان خودفروشگاه اینترنتی ایزی‌مارکت را راه‌اندازی کرده تا مشتریان بتوانند از سراسر کشور عزیزمان محصولات اصلی را با گارانتی معتبر تهیه کنند.

ایزی مارکت

فرقی نمی‌کند کجای کشور هستید، از مرکز اصلی خرید کنید

اگر شما هم قصد دارید تجهیزات شبکه بخرید یا جزو فعالان بازار IT هستید، پیشنهاد می‌کنیم کالاهایی ازقبیل مودم ADSL/VDSL، مودم 4G، سوئیچ، انواع روتر و اکسس‌پوینت، دوربین‌های تحت‌شبکه، تجهیزات پسیو و... را تنها با چند کلیک از سایت ایزی‌مارکت تهیه کنید.

برای اطلاع از شرایط خدمات و قیمت‌های ویژه محصولات ایزی‌مارکت، لطفا به وب‌سایت آن به نشانی www.easymarket.ir مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات