دور نیمه‌نهایی مسابقات جام رمضان بازی زولا برگزار شد

یک‌شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
دور نیمه‌نهایی مسابقات جام رمضان بازی زولا، روز ۲۳خرداد در محل هتل پارسیان انقلاب برگزار شد و نفرات برتر برای برگزاری مسابقه‌ی فینال مشخص شدند.
تبلیغات

زولا ازجمله بازی‌های رایگان و محبوب ایران است که مسابقات رسمی آن گیمرهای زیادی را جذب خود کرده است. شرکت سورناگیمز، ناشر و تولیدکننده بازی زولا در ایران و استودیو لوکوم‌گیمز، سازنده‌ی این بازی رایگان، در ماه مبارک رمضان این مسابقات آنلاین را با جایزه‌ی یک دستگاه گوشی هوشمند آیفون XS برگزار کردند. دور نیمه‌نهایی این جام برخلاف روال اولیه‌ی آن، به‌صورت حضوری و بین ۱۲ بازیکن برگزیده و موفق دوره در محل هتل پارسیان انقلاب تهران برگزار شد.

در این مسابقه که از ساعت ۱۵ شروع شد و تا ساعت ۱۹:۳۰ ادامه پیدا کرد، ۱۲ بازیکنی که از دور مقدماتی موفق شده بودند حریفانشان را شکست دهند، با یکدیگر رقابت کردند. مسابقه‌ی دور نیمه‌نهایی در دو مرحله انجام شد که درنهایت، ۶ بازیکن پس از رقابتی سخت و نفس‌گیر، به دور فینال راه پیدا کردند.

جام رمضان زولا

در برنامه‌ریزی‌های اولیه قرار بر این بود مسابقات نیمه‌نهایی و فینال روز ۲۳خرداد در محل هتل پارسیان انقلاب برگزار شود؛ با‌این‌حال، وجود برخی مشکلات زیرساختی در محل برگزاری باعث شد حسن مهدی‌اصل، مدیریت شرکت سورناگیمز، پس از انجام دو دور اول مسابقه و مشخص‌شدن نفرات راه‌یافته به فینال، زمان و محل برگزاری مسابقه‌ی نهایی را تغییر دهد. این تصمیم به‌منظور ایجاد فضایی مناسب‌تر با زیرساختی بدون مشکل و حرفه‌ای گرفته شد.

مسابقه‌ی فینال جام رمضان بازی‌ زولا قرار است از ساعت ۱۱ تا ۱۳ روز ۳۱خرداد در محل گیم‌نت ولکانو واقع در تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان تجریش، ساعت ۱۱ الی ۱۳ برگزار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات