خرید آنلاین بلیط چگونه سفر را برای ما به‌صرفه‌تر می‌کند؟

یک‌شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با وجود آنکه خرید آنلاین امروزه جزئی از زندگی ما شده است، همچنان برخی از افراد به خرید حضوری کالاهای مختلف از لوازم شخصی گرفته تا بلیط سفر و... اصرار دارند.
تبلیغات

برخی از برای استعلام قیمت بلیط دبی و خرید آن، مراجعه به آژانس‌های مسافرتی را به خرید آنلاین ترجیح می‌دهند. این در حالی است که با مراجعه به برخی وب‌سایت‌های معتبر خدمات آنلاین سفر، نه‌تنها در زمان کوتاه‌تری می‌توانیم بلیط سفر خود را بخریم؛ بلکه می‌توانیم از خدمات و امکانات مختلفی بهره‌مند شویم که وب‌سایت مدنظر دراختیارمان قرار می‌دهد.

علی بابا، یکی از مطرح‌ترین استارتاپ‌های حوزه‌ی گردشگری، مثال خوبی در‌این‌زمینه است. مهم نیست با چه وسیله‌ای و به کدام شهر می‌خواهید سفر کنید؛ یا سفرتان داخلی است یا خارجی؛ یا هتل مناسبی برای اقامت سراغ دارید یا خیر؛ چون همه‌ی این گزینه‌های پیش روی شما است و با چند کلیک ساده، کل مقدمات سفر شما از هر نوعش فراهم می‌شود. به‌عنوان مثال، اگر قصد دارید به روسیه سفر کنید، می‌توانید قیمت بلیط روسیه را ازطریق وب‌سایت و اپلیکیشن علی بابا بررسی و آن را آنلاین بخرید.

کافی است به وب‌سایت یا اپلیکیشن علی بابا مراجعه کنید و بلیط چهار محصول پرواز داخلی، پرواز خارجی، قطار و اتوبوس را تنها با چند کلیک و در زمان کوتاهی بخرید. برای پرداخت هزینه هم کافی است حساب کاربری و  کارت شتاب بانکی داشته باشید.

افزون‌براین، علی بابا با امکان استرداد آنلاین با کمترین جریمه‌ کنسلی و تنوع گزینه‌ها، امکان سفری بی‌دغدغه، آرام، مطمئن و احتمالا با کمترین مشکلات را برایتان فراهم می‌کند. همین‌ ویژگی‌ها علی‌بابا را به‌عنوان ارائه‌دهنده‌ی برتر خدمات سفر مطرح کرده است.

به‌هر‌روی، زندگی امروز ما به‌کمک تکنولوژی و استارتاپ‌هایی مانند علی بابا آسان شده است. برخلاف گذشته، در فضای رقابتی تنگاتنگ موجود، مخاطب امکان انتخاب بهترین‌ها را برای خود دارد و هرروز گزینه‌های بهتری پیش رویش گذاشته می‌شود. این موقعیت بُردبُرد، موقعیتی عادلانه هم برای سرویس‌دهندگان و هم برای مشتریان است که به‌نظر می‌رسد امکانات با جزئیات فراوان برای رفع کامل نیازهای مخاطب در وب‌سایت‌هایی مانند علی‌بابا، نتیجه‌ی همین رقابت است. می‌توان گفت در این فضای رقابتی، علی‌بابا بیشتر تمرکز خود را روی ارائه‌ی خدمات باکیفیت و جلب رضایت مشتریان گذاشته و در این مسیر نیز موفق بوده است.

در‌حال‌حاضر، بلیط اتوبوس علی بابا و قطار و هواپیما برای مسیرهای داخلی و خارجی دراختیار مسافران است و بابت خرید تمام این محصولات، مسافران از خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته بهره‌مند می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات