پنج دلیل برای اینکه سرور دل را از زیگورات بخریم

یک‌شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
سرورها امروزه جزو اصلی تمام شرکت‌های بزرگ‌وکوچک و سازمان‌ها شده‌اند و تقریبا هیچ کسب‌وکاری بدون سرور نیست. سرورهای دل (Dell) با گارانتی سه‌ساله‌ی زیگورات بهترین انتخاب فعلی در ایران محسوب می‌شوند.
تبلیغات

امروزه سرورها در تمام دنیا قسمتی از زندگی ما شده‌اند؛ به‌گونه‌ای که از اداره‌ها و سازمان‌های بزرگ گرفته تا شرکت‌های متوسط و کوچک همگی به سرور نیاز دارند. تعدادی از شرکت‌ها به‌جای استفاده از سرور، از دسکتاپ‌های معمولی (کیس‌های کامپیوتری) استفاده می‌کنند که اشتباهی خطرناک است. این روش ضمن ایجاد خطرهای امنیتی فراوان، باعث افزایش هزینه‌ی تیم IT برای شرکت خواهد شد. البته، شاید در نگاه اول به‌صرفه‌تر باشد؛ اما در طولانی‌مدت بسیار پرهزینه است؛ پس، اگر شما مدیری حرفه‌ای هستید، باید از سرورهای حرفه‌ای استفاده کنید.

استفاده از برند سرور دل (Dell) در ایران به‌دلیل عادت بازار به برند سرور اچ‌پی (HP) و دلایلی ازجمله ترس از تغییر یا ناآشنایی با امتیازات سرورهای Dell، سرعت رشد کمتری داشته است. باوجوداین در چند سال اخیر، استقبال از این سرورها روبه‌افزایش است و البته مدیران موفق و بزرگ همیشه با کنارگذاشتن عادت‌های مرسوم کسب‌وکارهای خود را متحول می‌کنند.

زمانی‌که از خریداران سرورهای Dell درباره چرایی انتخاب این محصول پرسیدیم، اکثرا به این پنج ویژگی اشاره می‌کردند:

۱. پشتیبانی و گارانتی

تقریبا هیچ سروری به‌جز Dell در بازار ایران گارانتی سه‌ساله ندارد. دلیل اصلی این برتری به کیفیت قطعات و اصلی‌بودن آن‌ها بر‌می‌گردد. البته، پشتوانه‌ی ۱۵ ساله‌ی گارانتی محصولات Dell به‌وسیله‌ی شرکت زیگورات هم این دلیل را تکمیل می‌کند.

۲. قیمت

سرور های Dell برخلاف رقبایش که ساخت آسیا هستند، ساخت اروپا هستند؛ ولی ازنظر قیمت می‌توانند نظر شما را جلب کنند و حتی مدل‌هایی برای شرکت و کسب‌وکارهای کوچک دارند که قیمتشان بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

زیگورات

۳. قطعات اصلی

 برخلاف برند HP که در ایران مشکلات و نگرانی‌های فراوانی برای خریداران ازنظر اصلی یا OEM بودن قطعات سرورها وجود دارد، سرورهای Dell چنین مشکلی ندارند و حتی خریدار می‌تواند مشخصات مدنظر خود را مستقیما از کارخانه‌ی این شرکت سفارش دهد.

۴. ادغام با EMC

در سال ۲۰۱۶، Dell شرکت EMC را به تملک خود درآورد که بزرگ‌ترین تملک در تاریخ تکنولوژی بود. با‌توجه‌به پیشتازی شرکت EMC در بازار ذخیره‌ساز‌ها، به‌نظر می‌رسد سرورهای Dell بهترین انتخاب برای همراهی و استفاده از تجهیزات EMC در مراکز داده و سازمان‌ها است. حرکت به‌سمت بستر‌های مجازی‌سازی دسکتاپ (VDI) باعث می‌شود در آینده‌ای نزدیک، ذخیره‌ساز‌ها نقش پررنگ‌تری ایفا کنند و سازگاری محصولات DellEMC در آن زمان شما را از رقبا متمایز می‌کند.

زیگورات

۵. زیگورات

شرکت زیگورات با دو دهه سابقه در عرضه‌ی تخصصی محصولات Dell در ایران، یکی از دلایلی است که باعث می‌شود خریداران با خیالی آسوده به انتخاب محصولات این شرکت در ایران روی بیاورند و هرروز بر تعداد مشتریان زیگورات افزوده می‌شود. تیم‌های تخصصی فروش و فنی و واحد پشتیبانی زیگورات خیال شما را از بابت انتخاب نهایی آسوده می‌کند.

برای هرگونه دریافت مشاوره و اطلاعات فنی و قیمتی با شرکت زیگورات تماس بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات