قلم نوری هویون در سامان کام

شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامان کام تخصصی‌ترین مرکز فروش قلم های نوری در ایران، قبل از هر چیز، مشتاق ارائه مشاوره‌های تخصصی و درخور به هنرمندان در مورد انتخاب و خرید قلم‌های نوری است.
تبلیغات

بدین وسیله از همه هنرمندان و هنرآموزانی که تصمیم به تهیه قلم نوری دارند، دعوت می‌شود که از خدمات مشاوره رایگان سامان کام بهره بگیرند.

وکام، پاربلو، هوئیون و ایکس پی پن برندهایی هستند که سامان کام عرضه می‌کند و در مورد قابلیت‌ها و کارایی آن‌ها مشاوره تخصصی ارائه می‌دهد. در ادامه، به بررسی کوتاه در مورد برند هویئون می‌پردازیم.

اگر یک هنرمند حوزه دیجیتال آرت باشید، قطعا تابه‌حال نام هویون Huion به گوشتان خورده؛، برندی که با قلم نوری و مانیتورهای طراحی باکیفیتش مثل H1060P ،H950P و Kamvas Pro 13 در دنیا شناخته شده‌ است.

هویون از نظر کیفیت در رده‌ی بالایی قرار دارد و از نظر قیمت، توانسته رقابت‌پذیری قابل قبولی داشته باشد.

دو مدل H950P و H1060P دارای حساسیت به فشار ۸۱۹۲ سطح، حساسیت به زاویه ۶۰ درجه، رزولوشن ۵۰۸۰ خط در هر اینچ و نرخ پاسخگویی ۲۳۳ پاکت در ثانیه به‌عنوان پرفروش‌ترین قلم نوری های دارای پد این برند محسوب می‌شوند.

در مدل H950P سطح فعال برابر 9x5 اینچ و در مدل H1060P سطح فعال 10x6 اینچ است. هر دو مدل مناسب نقاشی دیجیتال، گرافیک، طراحی صنعتی و دکوراسیون و... هستند.

معروف‌ترین و پرطرفدارترین نمایشگر طراحی هویون، کامواس پرو 13 است. این مدل به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین قلم های نوری نمایشگردار در سال ۲۰۱۸ در دنیا شناخته شد. حساسیت به فشار ۸۱۹۲ سطح، رزولوشن ۵۰۸۰ خط در اینچ، حساسیت به زاویه ۶۰ درجه، کیفیت تصویر 1920x1080 و وسعت رنگ ۷۲% NTSC از قابلیت‌های با اهمیت این مدل محسوب می‌شود.

کامواس پرو 13 اینچ Huion دارای قابلیت حمل و ایده‌آل برای هنرمندان حوزه نقاشی دیجیتال است.

این مدل در بسیاری از مقالات با محصول جدید شرکت وکام یعنی Cintiq 16 مدل DTK-1660 مقایسه می‌شود و با وجود اختلاف قیمت قابل‌توجه، شباهت‌های بی‌اندازه‌ای میان کارایی و قابلیت‌های این دو دستگاه مشاهده شده است.

هویئون از جمله برندهایی است که همواره از جدیدترین تکنولوژی و علوم فنی برای ارتقاء محصولات خود بهره برده‌است. از این جهت عموم محصولات Huion بهره‌مند از قابلیت‌های روز و نوین در تکنولوژی قلم های نوری هستند.

به‌عنوان مثال مدل H1060P از نظر حساسیت به فشار، رزولوشن، حساسیت به زاویه و دقت قلم برخوردار از بالاترین تکنولوژی روز در زمان رونمایی از این محصول است. به‌علاوه کیفیت این محصولات با وجود تلاش شرکت برای پایین نگه داشتن قیمت تمام‌شده آن‌ها، بسیار اقتصادی و مناسب هنرمندان و هنرجویان است.

سامان کام عرضه‌کننده قلم نوری هویون در ایران و ارائه‌دهنده‌ی خدمات پس از فروش محصولات این شرکت است. برای بررسی محصولات هویئون در سامان کام و بهره‌مندی از مشاوره رایگان کارشناسان سامان کام می‌توانید به سامان کام مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات