الپین A110S معرفی شد

شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
شرکت فرانسوی آلپین مدل A110S، قوی‌ترین خودرو تاریخ خود را معرفی کرد.
تبلیغات

به‌منظور افزایش جذابیت خودرو اسپرت A110S، آلپین پیشرانه‌ی چهار سیلندر ۱.۸ لیتری توربوشارژ با ۲۸۸ اسب‌بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور را در نظر گرفته است. شایان ذکر است پیشرانه‌ی مدل قبلی ۲۴۹ اسب‌بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کرد.

آلپین A110S

مشتریان ساکن اروپا می‌توانند هم‌اکنون خودرو آلپین A110S را با قیمت ۶۶ هزار و ۵۰۰ یورو (۷۴ هزار و ۹۷۱ دلار) بخرند. عرضه‌ی این خودرو از اکتبر آغاز می‌شود و همانند سایر محصولات آلپین، به‌نظر نمی‌رسد A110S هم در بازار آمریکا عرضه شود. پیشرانه‌ی چهار سیلندر توربوشارژ که در قسمت میانی بدنه قرار‌ گرفته، با جعبه‌دنده‌ی هفت‌سرعته‌ی دو‌کلاچه هماهنگ‌ شده است. همچنین، دیفرانسیل الکترونیکی هوشمند هم وظیفه انتقال قدرت و تنظیم میزان قدرت در چرخ‌های عقب را برعهده دارد.

آلپین A110S

با بهره‌گیری از این مشخصات فنی، آلپین A110S در ۴.۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می‌رسد و حداکثر سرعتش ۲۶۰ کیلومتربرساعت است که برای خودرو اسپرت رقم تحسین‌برانگیزی به‌شمار می‌رود. علاوه‌بر افزایش قدرت پیشرانه، آلپین برای مدل اسپرت جدیدش قابلیت‌های جدیدی در نظر گرفته که فرمان‌پذیری آن را بهبود می‌بخشد.

آلپین A110S

برای این منظور، میزان ارتفاع خودرو درمقایسه‌با سایر مدل‌ها، چهار میلی‌متر کاهش یافته و فنر‌ها ۵۰ درصد و میل‌ موج‌گیر‌ها ۱۰۰ درصد سفت‌تر شده‌اند. آلپین A110S از لاستیک‌های Pilot Sport 4 میشلن با ترکیب خاصی بهره می‌برد که مخصوص این خودرو تولید‌ شده‌اند. آلپین A110S اکنون از دیسک‌های ترمز ۳۲۰ میلی‌متری برمبو بهره می‌برد که در دیگر خودروهای آلپین به‌صورت سفارشی می‌توان آن‌ها را خرید.

آلپین A110S

در قسمت بیرونی، آلپین A110S با بهره‌گیری از پرچم فیبرکربنی با رگه‌ی نارنجی رنگ در ستون C، خود را از سایر مدل‌های A110 متمایز می‌کند. کالیپر‌های ترمز هم نارنجی‌رنگ هستند و رینگ‌ها با پوشش تیره عرضه‌شده‌ اند و انتخاب‌هایی همچون سقف فیبرکربنی و رنگ خاکستری مخصوص مات هم به‌صورت سفارشی موجود است. در قسمت کابین خودرو، از پوشش تیره با دوخت نارنجی استفاده‌ شده و وزن صندلی‌های آن، تنها ۱۳.۱ کیلوگرم است و تزیین فیبرکربن و نشان‌های نارنجی‌رنگ نیز در برجسته‌کردن ظاهر کابین نقش‌ بسزایی ایفا می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات