سنهایزر GSP 670 نخستین هدست بی‌سیم مخصوص گیمینگ را معرفی کرد

دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
سنهایزر نخستین هدست بی‌سیم مخصوص گیمینگ GSP 670 را با ویژگی‌های مطلوبی همچون عمر طولانی باتری و تأخیر نزدیک به صفر و کیفیت صدای فوق‌العاده رونمایی کرد.
تبلیغات

سنهایزر در جریان کامپیوتکس ۲۰۱۹، نخستین هدست بی‌سیم مخصوص گیمینگ خود با نام GSP 670 را رونمایی کرد. انتظار می‌رود هدست جدید سنهایزر ماه ‌آینده با قیمتی درحدود ۳۹۳ دلار و تقریبا گران‌تر از سایر هدست‌های بی‌سیم محبوب مخصوص گیمینگ به بازار عرضه شود. شایان ذکر است هدست قبلی سنهایزر، GPS 600، با قیمت ۲۴۹.۹۵ دلار به بازار عرضه شد. سنهایزر امیدوار است ویژگی‌های هدست جدیدش و همچنین شهرتی که این شرکت در عرضه‌ی هدست‌های گیمینگ ازنظر راحت‌بودن و کیفیت صدای عالی کسب کرده، بتواند گیمرها را متقاعد و راضی نگه درد و فروش چشمگیری برای شرکت رقم بزنند.

هدست بی‌سیم گیمینگ GSP 670

تجربه‌ی افرادی که در نمایشگاه کامپیوتکس هدست جدید سنهایزر را امتحان کرده بودند، حاکی از آن است که GSP 670 خیلی راحت روی سر قرار می‌گیرد و سرعت اتصال آن راضی‌کننده است و البته کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای دارد. بااین‌حال، باید ببینیم بعد از ساعت‌ها بازی‌کردن، بازهم همین احساس به کاربر منتقل می‌شود یا خیر. 

باوجودآنکه استفاده از هدست‌های بی‌سیم در گیمینگ آزادی‌عمل بیشتری به گیمرها می‌دهد، بسیاری از کاربران به هدست‌های سیم‌دار علاقه‌ی بیشتری نشان می‌دهند؛ زیرا معتقدند سرعت اتصال این هدست‌ها بهتر است و افت کیفیت صدا ندارد و نگرانی هم برای تمام‌شدن شارژ باتری هدست وجود نخواهد داشت.

سنهایزر سعی کرده‌ در هدست جدیدش، GSP 670، به این موضوعات توجه فراوانی کند. هدست بی‌سیم GSP 670 نیز همانند بسیاری دیگر از هدست‌های بی‌سیم بازار، ازطریق دانگل USB به دستگاه متصل می‌شود. دانگل GSA 70 از نوع کامپکت است که از فناوری منحصربه‌فردی سنهایزر با تأخیر اندک بهره می‌برد. سنهایزر ادعا می‌کند می‌تواند صدا را با تأخیر نزدیک به صفر منتقل کند. USB با رایانه‌های شخصی و پلی‌ استیشن 4 سونی سازگاری دارد. همچنین باید گفت GSP 670 از بلوتوث بهره می‌برد؛ بنابراین، کاربران می‌توانند از این هدست در گوشی‌های هوشمند و تبلت خودشان نیز استفاده کنند. 

هدست بی‌سیم گیمینگ GSP 670

میکروفون GSP 670 قابلیت حذف نویز دارد و با فشردن دکمه‌‌ای، می‌تواند به‌ حالت خاموش یا MUTE دربیاید. هدست مخصوص گیمینگ سنهایزر از دو کنترل تغییر حجم صدا برخوردار است که به کاربران اجازه می‌دهد کنترل حجم صدای چت‌ها در بازی و صدای بازی را به‌صورت جداگانه در دست داشته باشند. همچنین، گیمرها می‌توانند در هدست GSP 670 ازطریق Gaming Suite سنهایزر مخصوص ویندوز حجم صدا را کنترل کنند. این ابزار نرم‌افزاری به کاربران اجازه می‌دهد بین پیش‌تنظیم‌های صوتی سوئیچ یا سطح صدا را به‌صورت سفارشی‌شده برای خود تنظیم کنند. افزون‌براین، امکان تنظیم صدای فراگیر و اکولایزر هم به کاربران داده می‌شود. 

هدست بی‌سیم گیمینگ GSP 670

سنهایزر ادعا می‌کند هدست GSP 670 با فناوری شارژ سریع، پس از ۱۷ دقیقه شارژشدن می‌تواند دو ساعت به‌راحتی کار کند. زمانی‌که هدست کاملا شارژ باشد، می‌تواند ازطریق بلوتوث ۲۰ ساعت و ازطریق اتصال دانگل GSA 70 تقریبا ۱۶ ساعت در خدمت کاربر باشد. گفتنی است هدست جدید سنهایزر برای ذخیره‌ی باتری به‌صورت خودکار خاموش می‌شود. همان‌طورکه گفته شد، انتظار می‌رود هدست جدید بی‌سیم مخصوص سنهایزر از اول ژوئیه به بازار عرضه شود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات