کیومیتا؛ خرید آنلاین انواع ماشین‌‌های اداری و تجهیزات‌ فروشگاهی

دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
مرکز ماشین‌های اداری کیومیتا واردکننده و نماینده‌ی اصلی انواع تجهیزات فروشگاهی و آموزشی و ماشین‌های اداری با برندهای مختلف در ایران است و تمامی محصولات را با گارانتی اصلی و قیمت مناسب ارائه می‌دهد.
تبلیغات

خرید دستگاه ویدیوپروژکتور برای ارائه‌ی ویدئو و تصاویر در کلاس‌های آموزشی، کنفرانس‌ها، اداره‌ها، همایش‌ها و حتی مصارف خانگی از الزامات کاربردی محسوب می‌شود. علاوه‌برآن، با این دستگاه می‌ةوانید تصاویر و ویدئو‌ها را در ابعاد بزرگ‌تر از تلویزیونی معمولی تماشا کنید.

مرکز ماشین‌های اداری کیومیتا یکی از تأمین‌کنندگان ویدیوپروژکتور در ایران، پیشنهادهایی برای خرید این دستگاه به شما ارائه خواهد داد. این مجموعه‌ی توانمند درزمینه‌ی ماشین‌های اداری و تجهیزات آموزشی تمامی نیاز‌های کاربران خانگی و مدیران کسب‌و‌کار را برطرف خواهد کرد و با داشتن فروشگاه اینترنتی با نام Qmita.com به‌صورت تخصصی محصولات خود را با قیمت مناسب و همراه‌با گارانتی اصلی به‌صورت رایگان می‌فروشد. در سراسر ایران، با خرید از این سایت در کمترین زمان ممکن محصول را دریافت خواهید کرد.

در گذشته کاربران برای خرید ویدئو پروژکتور باکیفیت به صرف هزینه و زمان بسیاری نیاز داشتند و گاهی از هزینه‌ی تلویزیون خانگی نیز بیشتر می‌شد؛ اما امروزه با پیشرفت فناوری، شرکت‌های سازنده این دستگاه را با برندها و مدل‌های متنوعی به بازار عرضه کرده‌اند که خرید و انتخاب را برای کاربران و مدیران کسب‌و‌کار بسیار آسان کرده است.

کیومیتا

برندهای موجود پروژکتور در کیومیتا

اپتما یکی از برندهای معتبر تایوانی است که به‌صورت تخصصی درزمینه‌ی طراحی و تولید دیتا پروژکتورهای خانگی و آموزشی فعالیت می‌کند. تنوع مدل و قیمت در پروژکتورهای اپتما موجب فروش درخورتوجه و افزایش استقبال کاربران در بازار شده است. تمامی محصولات این شرکت با کیفیت فراوان و تکنولوژی (DLP (Digital Light Processing تولید شده است. به‌طورکلی، محیط‌های اداری و آموزشی و خانگی از مشتریان ویدئو پروژکتور برند اپتما هستند. محصولات این برند ازلحاظ فیزیکی و سخت‌افزاری بسیار مقاوم هستند و با طراحی‌های بسیار زیبا و شیک تولید شده‌اند. تمامی محصولات شرکت اپتما گارانتی دارد و خدمات پس‌از‌فروش آن برعهده‌ی کیومیتا است.

یکی دیگر از تولیدکنندگان ویدیوپروژکتور شرکت بنکیو است. این شرکت تایوانی یکی از پنج شعبه‌ی فعال در جهان است که درزمینه‌ی تولید تخصصی این دستگاه با کیفیت رضایت‌بخش فعالیت می‌کند. امروزه در بازار دیتا، پروژکتورهای بنکیو با تنوع مدل و قیمت عرضه شده و کاربران با‌توجه‌به نوع کاربری و بودجه‌ی خود به‌راحتی می‌توانند آن را بخرند. برند بنکیو به‌دلیل کیفیت درخورتوجه و قیمت بسیار مناسب با استقبال کاربران مواجه می‌شود. پروحکشن‌های بنکیو به‌دلیل فناوری DLP از کنتراست و روشنایی فراوانی برخوردار است و برای مصارف خانگی و آموزشی بسیار ایده‌آل خواهد بود. از مزایای مهم این دستگاه بنکیو می‌توان به عمر طولانی لامپ و بدنه مقاوم و برخورداری از تمام پورت‌ها اشاره کرد.

کیومیتا

اپسون یکی دیگر از برندهای معروف جهان است. این شرکت ژاپنی از تولیدکنندگان تجهیزات آموزشی ازجمله پروژکتور است که در مدل‌های متنوع نظیر خانگی و جیبی و آموزشی طراحی شده است. اپسون اکثر محصولات خود را با فناوری 3LCD روانه بازار کرده که قابلیت نمایش ویدئو و تصاویر را در محیط‌های پرنور تا سه‌برابر دارد. با پروژکتورهای برند اپسون با اطمینان سال‌ها کار کنید و از دیدن ویدئو و تصاویرها لذت ببرید.

درباره‌ی کیومیتا

این مجموعه‌ی توانمند با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی خود با نام کیومیتا، محصولات خود با بهترین قیمت و معتبرترین گارانتی به‌صورت تخصصی می‌فروشد و در تمامی شهرهای ایران نمایندگی خدمات پس‌از‌فروش دارد. مرکز ماشین‌های اداری کیومیتا با ارائه‌ی مشاوره‌ی تخصصی و اطلاعات درزمینه محصولات و خدمات پس‌از‌فروش محصولات خود و نیز تأمین به‌موقع کالا با قیمت مناسب برای خریداران و همکاران، به‌عنوان یکی ار معتبرترین فروشگاه‌ ماشین‌های ‌‌اداری شناخته شده است.

محصولاتی که در‌حال‌حاضر کیومیتا آماده‌ی فروش دارد، بدین‌شرح است:

  • ماشین‌های اداری
  • تجهیزات آموزشی
  • تجهیزات مخابراتی
  • تجهیزات فروشگاهی

شما می‌توانید برای دریافت مشاوره و اطلاعات درباره‌ی کالای مدنظر و ویژگی‌های آن متناسب با بودجه‌ی خود با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

۰۲۱-۷۷۶۵۰۶۴۸

۰۲۱-۷۷۶۵۰۸۷۶

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات