برگزاری دوره آموزشی سئولب توسط گرندیما

چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اولین دوره تخصصی و کارگاه آموزشی سئولب، توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ گرندیما برگزار می‌شود.
تبلیغات

در دوره تخصصی و کارگاه آموزشی سئولب یک‌صدساعته که از ۲۲ اردیبهشت‌ماه در محل دانشگاه شریف تهران و به‌صورت رایگان برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان می‌توانند همه آن چیزی که ممکن است در مورد سئو ندانند و تجربه نکرده باشند را زیر نظر اساتید بزرگ و صاحب‌نظر سئو، طی یک دوره ۶۰ ساعته کارگاه حضوری و ۱۴۰ ساعته فضای مجازی بیاموزند و تجربه کنند.

علی حسینی، مدیر سابق سئوی علی بابا و دیجیکالا که سابقه درخشانی در حوزه سئو دارد، به‌عنوان مدرس و محمد هدایتی و مریم عمادی به‌عنوان استاد حل تمرین، برخی از اساتید و مربیان این کارگاه تخصصی هستند.

در جریان برگزاری این دوره و کارگاه آموزشی ۲۰۰ ساعته، دانش‌پژوهان در قالب ۳ تیم ۳ نفره درصدد بررسی و حل چالش‌های مطرح‌شده در حوزه سئو برآمده که در این مسیر، کشف تکنیک‌ و راهکارهای جدید نیز پیش‌بینی شده است.

سئو لب

گفتنی است که باتوجه‌به تقاضای زیاد برای حضور در این دوره آموزشی، شرکت گرندیما از میان متقاضیان شرکت در این دوره آموزشی، افراد واجد شرایط را انتخاب و پس از برگزاری مصاحبه حضوری عمیق با تک‌تک آن‌ها، افراد پذیرفته‌شده نهایی را برای حضور در دوره و کارگاه آموزشی سئولب اعلام می‌کند.

آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ گرندیما به‌عنوان برگزارکننده این دوره آموزشی از مطرح‌ترین درزمینه ارائه خدمات سئو، استراتژی دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات کلیکی در گوگل است و با هدف توسعه دانش فعالان و علاقمندان حوزه دیجیتال مارکتینگ، ۲ دوره نخست دوره و کارگاه آموزشی سئولب را  به‌صورت رایگان در فصل بهار و تابستان و با تعداد دانش‌پژوه محدود (۹ نفر اصلی و ۹ نفر ذخیره) برگزار می‌کند.

اگر شما هم در پی توسعه دانش و مهارت خود در حوزه سئو و کشف راز و رمزهای پنهان سئو هستید، منتظر برگزاری دوره بعدی برگزاری این کارگاه آموزشی مفید باشید و اخبار گرندیما را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات