شلبی موستانگ GT-S معرفی شد

شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شلبی به‌تازگی نمونه جدیدی از فورد موستانگ با نام GT-S معرفی کرده است. این خودرو ۶۰۰ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.
تبلیغات

شرکت شلبی بار دیگر به بازار داغ خودروهای اجاره‌ای بازگشته و این بار نمونه‌ای را با نام شلبی موستانگ GT-S معرفی کرده است. شلبی در دهه ۶۰ میلادی با شرکت هرتز همکاری می‌کرد و نمونه‌های از شلبی GT-350 با رنگ سیاه و خط‌کشی طلایی را برای آن‌ها می‌ساخت. مدل جدید شرکت شلبی برای یک شرکت جهانی اجاره خودرو با نام Sixt ساخته شده است.

شلبی موستانگ GT-S

برای خاص‌تر شدن این نمونه، شلبی یک موستانگ سوپرشارژ را برای Sixt درنظر گرفته که اولین موستانگ سوپرشارژ اجاره‌ای محسوب می‌شود. اکنون پیشرانه ۵ لیتری فورد با استفاده از سوپرشارژر جدید، نزدیک به ۶۰۰ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. تنها انتخاب برای انتقال قدرت هم جعبه‌دنده ۱۰ سرعته خودکار خواهد بود.

شلبی موستانگ GT-S

از دیگر تغییرات قدرتی این نمونه می‌توان به ترمز‌های به‌روزرسانی‌شده برمبو در قسمت جلو، فنرهای ساخت فورد پرفورمنس و میل‌موج‌گیر و سیستم اگزوز کت‌بک بورلا اشاره کرد. از نظر ظاهری، نمونه جدید شلبی در دو انتخاب رنگ نارنجی بدنه با خط‌کشی سیاه یا رنگ سیاه بدنه با خط‌کشی نارنجی قابل سفارش خواهد بود که نمایانگر نشان شرکت Sixt است.

شلبی موستانگ GT-S

کیت بدنه درنظر گرفته‌شده برای این نمونه هم متعلق به شلبی GT است و رینگ‌های شلبی روی آن نصب شده است. در قسمت داخلی خودرو از چرم سیاه و نارنجی استفاده شده که به نشان شرکت و دوخت نارنجی مزین شده است. هنوز قیمت شلبی موستانگ Sixt مشخص نشده است؛ اما این خودرو در کالیفرنیای جنوبی، فلوریدای جنوبی و لاس وگاس عرضه خواهد شد.

شلبی موستانگ GT-S

۲۰ نمونه اولیه این خودرو تا تابستان امسال عرضه خواهند شد. پس از عرضه این تعداد، شرکت شلبی نمونه جدید خود را در بازار هم عرضه می‌کند. شرکت شلبی اکنون نمونه‌ مشابه GT را هم در سبد محصولات خود دارد که با بهره‌گیری از پیشرانه سوپرشارژ، بیش از ۷۰۰ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.

شلبی موستانگ GT-S

همچنین نمونه تنفس طبیعی شلبی GT هم موجود است که ۴۸۰ اسب‌بخار قدرت دارد و در دو نمونه کوپه یا کانورتیبل با جعبه‌دنده دستی و خودکار عرضه می‌شود. قیمت پایه درنظر گرفته‌شده برای شلبی GT، ۶۱,۳۴۵ دلار است. باگذشت زمان باید دید که نمونه شلبی GT-S از نسخه GT گران‌تر خواهد بود یا خیر.

نظرات خود را در رابطه با محصول جدید شلبی با ما درمیان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات