سامسونگ برای پوشاندن حفره نمایشگر گلکسی اس 10 با دیزنی و پیکسار همکاری می‌کند

چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
شاید عجیب به نظر برسد که یک شرکت صاحب‌نام فناوری با دو شرکت انیمیشن‌سازی همکاری کند اما تعجب نکنید همه‌چیز از یک حفره نمایشگر شروع می‌شود.
تبلیغات

بسیاری از کاربران تلفن‌های هوشمند یک حفره در صفحه‌نمایش را به وجود یک بریدگی در صفحه‌نمایش (ناچ) ترجیح می‌دهند. شاید دلیل این باشد که با یک تصویر زمینه خلاقانه می‌توان این سوراخ مزاحم را به‌نوعی پنهان کرد. به همین دلیل، سامسونگ برای پنهان کردن این حفره در صفحه‌نمایش گوشی جدیدش،  گلکسی S10 دست به دامان دو شرکت مطرح انیمیشن‌سازی یعنی پیکسار و دیزنی شده است. پیکسار و دیزنی قرار است طی همکاری با سامسونگ پس‌زمینه‌های خلاقانه‌ای با درنظرگرفتن حفره روی صفحه‌نمایش گلکسی اس ۱۰ از انیمیشن‌های مشهور و پرطرفدار زوتوپیا، شگفت‌انگیزها، فروزن و... طراحی کنند. این پس‌زمینه‌ها قرار است به‌صورت رایگان در اختیار کاربران گوشی گلکسی اس 10 قرار بگیرد.

هرچند تصاویر پس‌زمینه طراحی‌شده توسط سامسونگ که در گلکسی S10 وجود دارد نیز به‌گونه‌ای طراحی‌ شده تا سوراخ روی صفحه‌نمایش گوشی را مخفی کند، اما سامسونگ قول داده است که به‌زودی با شرکت‌های بیشتری برای طراحی پس‌زمینه‌های خلاقانه همکاری کند تا رضایت کاربرانش را به دست بیاورد. قرار است تصاویر پس‌زمینه طراحی‌شده توسط پیکسار و دیزنی در دوگوشی گلکسی S10 و گلکسی S10 پلاس مورداستفاده قرار گیرند.

سامسونگ در حالی این روزها با دیزنی همکاری می‌کند که دیزنی رابطه بسیار نزدیکی با رقیب سامسونگ یعنی اپل داشته و استیو جابز فقید در سال‌های گذشته بیشترین سهام شرکت دیزنی را در دست داشته است. بااین‌حال دیزنی پس از فوت استیو جابز بیش‌ازپیش به سامسونگ نزدیک شده و شخصیت‌های معروف کارتونیش را برای استفاده سامسونگ در ویژگی AR Emoji در گلکسی S9 و S9 پلاس در اختیار این شرکت قرار داده است.

نظر شما درباره حفره‌ها و سوراخ‌های موجود روی صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند جدید چیست؟ به نظر شما چه راهکاری برای زیباتر کردن صفحه‌نمایش گوشی‌ها باوجود این حفره‌ها و سوراخ‌ها وجود دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات