هفته دوم مسابقه هواوی و زومیت: ثبت تصاویر ماکرو و بزرگ‌نمایی ۵۰ برابر

یک‌شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
با شرکت در مسابقه‌ی مشترک هواوی و زومیت، شانس خود را برای برنده شدن یک دستگاه Huawei P30 Pro، دو دستگاه P30 Lite و ۸ دستگاه لوازم جانبی هواوی امتحان کنید.
تبلیغات

یکی از ویژگی‌های مطرح پی ۳۰ پرو، استفاده از سه لنز متفاوت در پشت دستگاه است. دوربین اولتراواید پی ۳۰ پرو از حسگر ۲۰ مگاپیکسلی و ۱/۲.۷ اینچی بهره می‌برد. این حسگر لنزی ۱۶ میلی‌متری با دیافراگم F/2.2 مقابل خود دارد و از فوکوس خودکار تشخیص استفاده می‌کند. با دوربین اولتراواید پی ۳۰ پرو می‌توان تصاویری سوپرماکرو از فاصله‌ی ۲.۵ سانتی‌متری ثبت کرد. هواوی درباره‌ی عملکرد بزرگ‌نمایی پی ۳۰ پرو مانور بسیاری می‌دهد؛ بنابراین، بدیهی است که قابلیت بزرگ‌نمایی جایگاه ویژه‌ای در رابط کاربری دوربین داشته باشد. اسلایدر مربوط‌به بزرگ‌نمایی شامل حالت‌های 10x ،1x ،5x و Wide در یکی از دو طرف نمایشگر بسته به‌ حالت دردست‌گرفتن دستگاه به‌چشم می‌خورد که از بین آن‌ها، حالت 5x به‌صورت اپتیکال و حالت 10x به‌صورت هیبریدی هستند. با لغزاندن اسلایدر می‌توان به بزرگ‌نمایی دیجیتال افزون‌بر 50x‌ نیز دسترسی داشت!

در همین رابطه، شما را دعوت می‌کنم ضمن تماشای ویدیو زیر، در مسابقه اصلی شرکت کنید و با درج نظر در ارتباط با هواوی پی ۳۰ پرو، شانس خود را برای جایزه‌های ارزنده امتحان کنید!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

امکان ثبت نظر برای این مطلب وجود ندارد

تبلیغات