فروشگاه سامسونگ ایران و امکان خرید آنلاین با روشی متفاوت

یک‌شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
وب‌سایت سامسونگیا درواقع ویترینی آنلاین از محصولات سامسونگ در ایران است که در‌زمینه‌ی فروش و ارائه‌ی خدمات، احترام فراوانی برای مشتری و بهای پرداختی و وقت وی قائل است و دربرابر کالای فروخته‌شده ازنظر اصالت و کیفیت و خدمات پس‌از‌فروش متعهد است.
تبلیغات

به‌موازات رقابت تنگاتنگ در بازار الکترونیک، بازار تولید کالاهای تقلبی و بی‌کیفیت نیز رونق گرفته، تا حدی که این اجناس به‌عنوان کالای اصلی فروخته می‌شوند؛ بنابراین فروشگاه رسمی سامسونگ در ایران را بر این داشته تا ضمن فراهم‌کردن امکان خرید از شعب حضوری سامسونگ، بستر امنی برای خرید آنلاین برای علاقه‌مندان به محصولات این برند مهیا و برای اولین‌بار در ایران، تجربه‌ی بررسی و خرید هم‌زمان هم ازطریق شعب حضوری فروشگاه سامسونگ و هم به روش آنلاین و ازطریق فروشگاه سامسونگیا میسر سازد.

خرید بی‌واسطه از فروشگاه رسمی سامسونگ

با وجود اینکه خرید اینترنتی سال‌ها است در ایران شکل گرفته، افراد بسیاری هستند که هنوز به‌دلیل بی‌اعتمادی پ حس ناامنی یا تجربه‌ی ناخوشایند از خرید آنلاین، خرید سنّتی را به هر نحوی ترجیح می‌دهند.

فروشگاه اینترنتی سامسونگیا در نظر دارد طرزفکر آن‌ها را در‌این‌زمینه تغییر دهد. بزرگ‌ترین مزیت سامسونگیا درمقایسه‌با سایر فروشگاه‌های اینترنتی، برخورداری از شعب حضوری و از‌بین‌بردن واسطه‌ها و دلال‌های فروش و بهره‌مندی از خدمات رسمی پس‌از‌فروش است.

فروشگاه سامسونگیا به‌دلیل اینکه مختص به برند سامسونگ است، سبب شده دامنه‌ی محصولات گسترده‌تری از این برند را شامل شود و کالاهای نایاب این برند محبوب را موجود کند.

سامسونگیا

علاوه‌بر ویژگی‌های ذکرشده، با خرید از فروشگاه آنلاین سامسونگ از مزایای زیر برخوردار خواهید شد:

۱. ارائه‌ی کالای اورجینال و باکیفیت از فروشگاه‌های سامسونگ

۲. امکان برخورداری از راهنمایی و مشاوره در خرید آنلاین از فروشگاه رسمی سامسونگ

۳. سفارش خدمات و تعمیرات گوشی و تبلت سامسونگ به‌صورت آنلاین

این مجموعه به‌لطف همکاری با افراد متخصص و مجرب و دوره‌دیده زیرنظر شرکت سامسونگ، آماده‌ی هرگونه پاسخ‌گویی و خدمت‌رسانی به کاربران عزیز در‌زمینه‌ی تعمیرات تخصصی گوشی، تبلت، ساعت و گجت سامسونگ و سایر محصولات خواهد بود.

۴. پاسخ‌گویی و خدمات پس‌ازفروش آنلاین و حضوری در فروشگاه سامسونگ

این مجموعه در قالب فروشگاه‌های رسمی سامسونگ فعالیت می‌کند؛ ازاین‌رو، دیگر هیچ تردیدی در خرید آنلاین بابت پاسخ‌گویی و خدمات پس‌ازفروش محصولات برای کاربران دقیق و ریزبین باقی نخواهد ماند.

۵. ارسال بسیار سریع

از دیگر مزیت‌های فروشگاه اینترنتی سامسونگیا که به‌دلیل تعدد شعب گوناگون میسر شده، می‌توان به ارسال بسیار سریع و کمتر از نیم‌روز در تهران و کرج و نیز نهایتا ۲۴ ساعت به شهرستان‌ها اشاره کرد.

۶. خرید از وب‌سایت فروشگاه رسمی سامسونگ، تحویل در فروشگاه‌های حضوری سامسونگ

ویژگی متمایزکننده‌ی دیگری که در این وب‌سایت برای کاربران فراهم شده، امکان خرید به‌صورت آنلاین از وب‌سایت و تحویل آن از شعب حضوری است. این امکان بنابر دلایل مختلفی ازجمله علاقه‌ی کاربر به مشاهده و لمس و امتحان کالای خریده‌شده، تعویض احتمالی کالا در همان لحظه، دریافت کالا براساس قیمت تخفیف‌خورده در وب‌سایت و نیز برخورداری از کدهای تخفیف و ثبت سفارش برای کالاهای تعداد‌محدود در نظر گرفته شده است. همچنین، برای خرید کالاهایی همچون گوشی و تبلت، لوازم‌جانبی ضروری وجود دارد که به نصب به‌وسیله‌ی متخصص نیاز دارد؛ بنابراین، این امر با مراجعه به شعب نیز میسر می‌شود.

سامسونگیا

۷. خرید اقساطی سامسونگ به‌صورت آنلاین

 امکان خرید اقساطی سامسونگ از فروشگاه‌های آن در سراسر تهران و کرج مقدور است. کاربران می‌توانند به‌راحتی در وب‌سایت ثبت‌نام کنند و درصورت واجدشرایط‌بودن کالای دلخواه خود را اقساطی بخرند.

۸. تعویض گوشی کارکرده با گوشی نو

در فروشگاه سامسونگیا، مزایای ویژه‌ای برای کاربرانی در نظر گرفته شده که قصد دارند گوشی خود را تعویض کنند؛ از جمله خرید گوشی کارکرده با بهترین قیمت به‌وسیله‌ی فروشگاه سامسونگ، ارائه‌ی تخفیف درخورتوجه درصورت هم‌خوانی سریال‌نامبر با سیستم انبار شعب، ارائه‌ی هدایای ارزنده، عضویت در باشگاه مشتریان و دریافت کدهای تخفیف.

۹. امکان سفارش خدمات و نصب لوازم‌جانبی به‌صورت آنلاین 

این مجموعه، فروشگاه‌های رسمی سامسونگ، بیش از یک دهه در فروش تخصصی لوازم الکترونیک سامسونگ تخصص دارد و چندین سال است که خدمات و فروش آنلاین محصولات این برند را راه‌اندازی کرده و دائما در‌حال‌توسعه است. هم‌اکنون می‌توانید برای مشاهده و خرید محصولات سامسونگ از وب‌سایت سامسونگیا یا فروشگاه سامسونگ به آدرس https://www.samsungia.com مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات