۳۰+۳۰ درصد تخفیف در کمپین رمضان کسپرسکی

یک‌شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
ایدکو به مناسبت ماه مبارک رمضان تخفیف های ویژه‌ای برای محصولات این شرکت در نظر گرفته است.
تبلیغات

روابط عمومی شرکت ایدکو (توزیع کننده محصولات کسپرسکی در ایران) اعلام کرد در طول ماه مبارک رمضان، کلیه خریداران اینترنت سکیوریتی کسپرسکی و توتال سکیوریتی کسپرسکی از ۳۰% تخفیف ویژه رمضان بهره‌مند می‌­شوند و مشتریان قدیمی که قصد تمدید لایسنس خود را دارند، از ۳۰ درصد تخفیف رمضان و همچنین ۳۰ درصد تخفیف تمدید بهره‌مند می‌شوند.

علاوه‌بر Kaspersky Internet Security و Kaspersky Total Security که از محبوب‌­ترین محصولات امنیتی کسپرسکی هستند، Safe Kids که ویژه حفظ امنیت کودکان در فضای وب است نیز در کمپین رمضان کسپرسکی مشمول تخفیف می‌شوند.

شرکت گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان (ایدکو)، با این کمپین یک بار دیگر در شرایطی که قیمت محصولات بین‌المللی با افزایش جدی رو‌به‌رو شده‌اند، حامی حقوق مصرف‌کننده ایرانی بوده است و به نظر می‌رسد رمضان امسال فرصت فوق‌العاده ای برای خرید لایسنس اورجینال محصولات امنیتی کسپرسکی باشد که با قیمتی بسیار مناسب در حال عرضه است.

تخفیف رمضان کسپرسکی از ۱۷ اردیبهشت ماه آغاز شده است و تا ۱۵ خردادماه ادامه خواهد داشت، همواره می‌توانید با مراجعه به سایت irkaspersky.com از پشتیبانی آنلاین کارشناسان کسپرسکی بهره‌­مند شوید.

کلیه کاربرانی که ازطریق نمایندگان رسمی کسپرسکی آنلاین اقدام به خرید لایسنس محصولات اشاره‌شده کنند، شامل این تخفیف خواهند شد. برای بهره‌مندی از این کمپین ویژه کافی است روی لینک زیر کلیک کنید یا برای مشاهده فروشگاه‌­های مجاز از سایت کسپرسکی دیدن فرمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات