امکان انتخاب و خرید خطوط تلفن رند آسیاتل فراهم شد

یک‌شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
باتوجه‌به اهمیت شماره‌های رند برای برخی افراد و به‌ویژه کسب‌وکارها، آسیاتک شماره‌های رند خود را واگذار می‌کند.
تبلیغات

انتخاب و خرید و قابلیت جابه‌جایی خطوط رند تلفن ثابت برای سازمان‌ها و شرکت‌ها و برخی اشخاص حقیقی اهمیت ویژه‌ای دارد؛ ازاین‌رو، با هدف سهولت دسترسی به شماره‌های رند، آسیاتک این خطوط را از درگاه‌های جدید واگذار می‌کند.

ناگفته پیدا است که یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مردم هنگام جابه‌جایی منزل یا محل کار، تغییر شماره‌های تلفن ثابت است و بسیاری از صاحبان مشاغل خُرد و کلان به‌دلیل استفاده‌ی چندین‌ساله از شماره‌‌تماس ثابت و مشخص و صرف بودجه‌های کلان تبلیغاتی به‌منظور شناخت مردم و مشتریان از شماره‌های آنان، هنگام جابه‌جایی محل کار خود با مشکلات فراوانی روبه‌رو می‌شوند. بر‌همین‌اساس، با استفاده از سرویس تلفن ثابت آسیاتل و اینترنت آسیاتک، امکان انتخاب و انتقال شماره‌های تلفن ثابت ترابردپذیر در سراسر کشور مهیا شده است.

آسیاتک

هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه، امکان دریافت خطوط متعدد با شماره‌های رند، رایگان‌بودن تماس‌های داخلی و امکانات متعدد دیگر ازجمله مزایای ویژه‌ی آسیاتل است. تمامی سازمان‌های دولتی و خصوصی و اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رند و آسیاتل، تلفن ثابت آسیاتک (آسیاتل) را انتخاب کنند و آن را به‌شکل انبوه یا تکی بخرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات