امکان پرداخت قبض‌های AT&T ازطریق ارز دیجیتال فراهم شد

شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت مخابراتی AT&T اعلام کرده است که مشتریان از این به بعد می‌توانند قبض‌های خود را با ارزهای دیجیتال پرداخت کنند.
تبلیغات

اکنون مشتریان AT&T، به‌لطف همکاری این اپراتور تلفن همراه و سرویس پرداخت پیت‌پی (BitPay)، می‌توانند قبض‌های خود را ازطریق ارزهای دیجیتال پرداخت کنند. امکان پرداخت قبوض به‌وسیله ارزهای دیجیتال، هم ازطریق وب‌سایت AT&T و هم اپلیکیشن myAT&T وجود دارد.

در اعلامیه AT&T دقیقا ذکر نشده است که چه نوع ارز دیجیتالی برای پرداخت قبوض پذیرفته می‌شود؛ اما فهرست ارزهای پشتیبانی‌شده در وب‌سایت بیت‌پی نشان‌دهنده آن است که همه ارزهای دیجیتال از قبیل بیت‌کوین، بیت‌کوین‌کش، دلار جیمنای (Gemini USD)، پاکسوس (Paxos) و دلار سیرکل (Circle) برای پرداخت پذیرفته می‌شوند.

اگرچه AT&T با افتخار تبلیغ می‌کند که اولین اپراتور تلفن همراه در آمریکا است که ارز دیجیتال را به‌عنوان روشی برای پرداخت می‌پذیرد؛ اما این شرکت اولین کسب‌وکار واردشده به حوزه یادشده نیست. اوایل ماه جاری، فروشگاه‌هایی مانند هول فودز (Whole Foods)، نورد استورم (Nordstrom) و گیم‌استاپ (GameStop) اعلام کردند که پرداخت ازطریق ارز دیجیتال و به‌واسطه شبکه‌ی پرداخت فلکسا (Flexa) را می‌پذیرند.

با‌این‌حال، در گذشته حداقل یک شرکت، به‌دلیل هزینه‌ها و نوسان بالای ارزهای دیجیتال، پشتیبانی از پرداخت این ارزها را لغو کرده بود. شرکت استیم (Steam) که در سال ۲۰۱۶ شروع‌به پذیرش پرداخت با ارزهای دیجیتال کرد و همچنین بیت‌پی را به‌عنوان شریک خود در فرایند پرداخت قرار داد، اواخر سال ۲۰۱۷ اعلام کرد که قصد دارد به پشتیبانی از ارزهای دیجیتال پایان دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات