انواع خدمات ملکی و ثبت رایگان و نامحدود آگهی در آقای املاک

شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید خانه‌ای بخرید، بفروشید یا اجاره کنید یا آنکه قصد مرمت، تعمیرات، تزیینات، نقاشی، لوله کشی و... را داشته‌اید اما به‌دلیل تعدد اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌ها انتخاب و اطمینان به یک سرویس دهنده مطمئن برایتان سخت باشد.
تبلیغات

گرچه طی سال‌های اخیر، وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های بسیاری در حوزه املاک و خدمات ساختمانی راه‌اندازی شده‌اند اما هیچ‌کدام از آن‌ها به اندازه «آقای املاک» کامل و کاربردی نبوده‌اند.

«ایمان خدابخش»،مدیرعامل و بنیانگذار پلتفرم «آقای املاک» که برای نخستین بار توانسته تمام خدمات ملک نظیر ثبت نامحدود و رایگان آگهی و سایر خدمات وابسته به آن را در قالب یک اپلیکیشن در اختیار متخصصان، فعالان و عموم مردم قرار دهد در این رابطه می‌گوید: آقای املاک نه‌تنها آگهی‌های ملکی در کشور را پوشش می‌دهد، بلکه اپلیکیشن «آقای ترکیه» نیز، تمام آگهی‌های ملکی و هرگونه اطلاعات در زمینه سرمایه‌گذاری، اقامت و اشتغال در ترکیه را نیز تحت پوشش قرار داده و به‌زودی این خدمات در قالب پلتفرم‌های اختصاصی در سایر کشورهای منطقه نیز ارائه می‌شود و بدین ترتیب بازار مسکن ایران را به بازار مسکن کشورهای منطقه متصل می‌کند.

صنعت مسکن و ساختمان، حدود ۱۳۰۰ شغل را در بر می‌گیرد که طبیعتا رونق در این بخش می‌تواند تاثیر به‌سزایی در بهبود شرایط معیشتی کارگران و فعالان این بخش و بخش قابل توجهی از صنعت ایفا کند.

خدابخش می‌گوید: امروزه، با فراگیر شدن مشاغل و کسب‌وکارهای آنلاین و باز شدن پای کسب‌وکارهای سنتی به فضای مجازی، این سؤال مهم مطرح می‌شود که چگونه می‌توان از این فضا برای بهبود بازار مسکن و خدمات ساختمان استفاده کرد؟ به‌طور حتم، استفاده از ظرفیت فضای اینترنت باعث شده تا دامنه خدمات این صنعت از یک محله فراتر رفته و به سطح مناطق، شهرها، کشور و حتی فراتر از مرزها کشیده شود در نتیجه به میزان قابل توجهی بر تعداد مشتریان این صنعت افزوده خواهد شد. بنابراین استفاده درست از بستر اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های خدمات مسکن و صنعت ساختمان می‌تواند بهترین راه رسیدن به رونق اقتصادی و ارتقای شرایط شغلی فعالان این بخش باشد. از طرفی، پلتفرم «آقای املاک» به لحاظ تنوع خدمات، از فعالان و متخصصان بازار ملک نظیر مشاوران املاک گرفته تا خانم‌های خانه‌داری را که نیاز به خدماتی مانند نظافت، تعمیرات، تغییر دکوراسیون و... دارند هم می‌توانند به‌راحتی از «آقای املاک» استفاده کنند.

آقای املاک، بزرگ‌ترین و کامل‌ترین پلتفرم املاک و ساختمان کشور

اپلیکیشن و وب‌سایت «آقای املاک»، با آگاهی از نیازهای اصلی در حوزه مسکن و ساختمان، فضایی را ایجاد کرده تا نه‌تنها فعالان حوزه ملک می‌توانند در آن املاک خود را به رایگان و تعداد نامحدود برای رهن، اجاره، یا فروش قرار دهند بلکه صاحبان صدها مشاغل و خدمات ساختمانی، از تخریب و بازسازی گرفته تا نقاشی، لوله کشی، تعمیرات و... می‌توانند با ثبت‌نام رایگان این خدمات را در معرض استفاده عموم قرار دهند.

یکی از امکانات جالب اپلیکیشن «آقای املاک»، استفاده از نقشه هوشمند است که کاربر با استفاده از این نقشه می‌تواند با فعال کردن موقعیت مکانی تلفن همراه هوشمند خود، نزدیک‌ترین خدمات ساختمانی اطراف خود یا آگهی‌های ملکی اطراف را مشاهده کرده و آن‌ها را بدون هیچ واسطه‌ای اتخاب کند.

املاک

برای استفاده از خدمات جالب و کامل «آقای املاک» کافی است به وب‌سایت «آقای املاک» مراجعه کرده یا اپلیکیشن «آقای املاک» را دانلود و نصب کنید.

پس از مراجعه به وب‌سایت و اپلیکیشن «آقای املاک» دو دسته‌بندی اصلی را مشاهده می‌کنید که شامل ملکی و مشاغل می‌شود که با انتخاب هریک از آن‌ها، به دریایی از آگهی‌های ملکی و مشاغل مرتبط با ساختمان دسترسی خواهید داشت که یکی از مزایای مهم پلتفرم «آقای املاک» این است که در بخش آگهی‌های ملکی، به تمام آگهی‌های ملک در سراسر کشور دسترسی خواهید داشت.

خدابخش که در رشته مهندسی مکانیک فارغ‌التحصیل شده و از ۱۸ سالگی در عرضه املاک فعالیت دارد، به شناخت خوبی از بازار املاک رسیده و پلتفرم آقای املاک را با آگاهی از نیازها و خلاءهای موجود در بازار مسکن و ساختمان طراحی کرده است.

به‌گفته خدابخش خرید و فروش ملک، ساخت، مرمت، نگه‌داری و رسیدگی به ساختمان‌ها و برج‌های شهری یکی از پردردسرترین و سخت‌ترین اموری است که با آن مواجه هستیم. تا چندی پیش، رایج‌ترین شیوه یافتن ملک یا اطلاع از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ساختمان، مراجعه به صفحات نیازمندی‌ها، بروشورهای تبلیغاتی محلی، پرس و جو از دوستان یا برچسب‌های تبلیغاتی مزاحم نصب شده روی دیوارهای مجتمع‌ها مسکونی بود. اما امروز پلتفرم آقای املاک پس از سال‌ها بررسی میدانی در حوزه‌های مختلف ملکی، موفق به طراحی پلتفرم و ارائه اپلیکیشنی در حوزه مشاغل ملکی شده که بتواند در برگیرنده تمامی نیازهای ملکی و خدمات ساختمانی باشد تا کاربر بتواند به راحتی با سرعت و امنیت بالا نیازهای خود را که در دو دسته اصلی ملکی و خدمات ساختمانی  مانند: خدماتی، تاسیساتی، ساختمانی و تزئیناتی، تأمین کند. درواقع، آقای املاک، به‌عنوان نخستین پلتفرم جامع ملکی کشور، با قرار دادن خدمات ملکی و مشاغل ساختمانی درکنار هم، یک One Stop Shop کامل در حوزه ملک راه اندازی کرده و توانسته در وقت و هزینه کاربران صرفه‌جویی کند و مشتریان بیشتری را روانه مشاغل ساختمانی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات