زوم‌اپ؛ Walldrobe Wallpapers: حد اعلای تصاویر پس‌زمینه موبایل

شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
اگر به‌دنبال اپلیکیشنی هستید که افزون‌بر ارائه تصاویر پس‌زمینه زیبا، طراحی ظاهری اغواکننده و عملکرد بهینه‌ای داشته باشد، Walldrobe Wallpapers حداعلای آن را ارائه می‌کند.
تبلیغات

صفحات نمایش گوشی‌های هوشمند که روز‌به‌روز به‌ بزرگی و کیفیت آن‌ها افزوده می‌شود، قطعاً برای عرض‌اندام به تصاویری زیبا و اغوا‌کننده نیاز دارند.

اپلیکیشن‌های بی‌شماری برای تغییر تصویر پس‌زمینه در دنیای اندروید وجود دارد؛ اما تنها تعداد انگشت‌شماری از آن‌ها به‌واقع زیبایی را به دستگاه کاربران هدیه می‌دهند.

در زوم‌اپ‌های پیشین، چندین اپلیکیشن را در‌این‌زمینه به شما معرفی کرده‌ایم؛ اما امروز قصد داریم اپلیکیشن جدیدی را معرفی کنیم که از هرنظر، چندین سر‌و‌گردن از رقبای خود بالاتر است.

طراحی ظاهری

Walldrobe / زوم اپ

پیش‌از اینکه تصاویر پس‌زمینه اپلیکیشن Walldrobe موردتوجه‌تان قرار گیرد، Walldrobe با رابط‌کاربری ساده و درعین‌حال زیبای خودش، شما را اغوا و مسحور می‌کند. توسعه‌دهنده این برنامه از جدیدترین تکنیک‌های توسعه برنامه‌های اندروید استفاده کرده است که این موضوع را می‌توان در نوار پیمایش پایینی به‌وضوح مشاهده کرد. تأکید بجا روی سادگی موجب شده است تا تمرکز کاربر در طول استفاده از برنامه، تماماً روی محتوا که عکس‌های پس‌زمینه هستند، معطوف شود.

در‌این‌میان، انیمیشن‌هایی که برای ورود و خروج از منو‌ها درنظر گرفته شده، به‌حد غیرقابل‌تصوری رضایت‌بخش جلوه می‌کنند؛ گویی حس آرامش در تمامی این انیمیشن‌ها نهفته است.

ازنظر زومیت، طراحی ظاهری Walldrobe امتیاز ۴.۹ از ۵ را دریافت می‌کند. تنها دلیلی که باعث عدمِ دریافتِ امتیاز کامل در این بخش می‌شود، تطابق‌نداشتنِ زبان‌ طراحی آیکون با رابط کاربری برنامه است؛ البته این موضوع ابداً به‌معنای بدبودن ظاهر آیکون نیست.

ویژگی‌ها

Walldrobe / زوم اپ

ویژگی‌هایی مورداستفاده در اپلیکیشن‌هایی که تصاویر پس‌زمینه ارائه می‌کنند؛ معمولاً یکسان هستند. Walldrobe نیز در‌این‌بخش، راه دیگر همتایان خود را پیش‌گرفته و تقریباً در اکثر زمینه‌ها، همان ویژگی‌های همیشگی و موردانتظار را دراختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

در بدو ورود به اپلیکیشن، صفحه‌ای با پس‌زمینه‌ای مشکی از شما استقبال می‌کند. در قسمت بالایی این صفحه، چهار زبانه قرار گرفته است که به‌ترتیب کاربر را به بخش‌های تصاویر ترند، تصادفی، جدید و دسته‌بندی‌شده هدایت می‌کند.

در قسمت پایینی اپلیکیشن نیز به‌ترتیب از چپ‌به‌راست، گزینه‌های منو، چیدمان تصاویر، جست‌وجو، بارگزاری مجدد و تصاویر خودکار قرار دارند. 

قطعاً همه کاربران با ویژگی‌های اشاره‌شده آشنایی دارند؛ اما شاید گزینه آخر برای برخی اندکی مبهم باشد. گزینه تصاویر خودکار که تنها با خرید نسخه پیشرفته فعال می‌شود، امکان تعویض خودکار تصاویر پس‌زمینه را در بازه‌ زمانی یک‌روزه فراهم می‌کند. امکان تغییر تصویر صفحه قفل و صفحه خانگی ویژگی‌‌های بارز این قسمت هستند که با پرداخت ۱.۹۹ دلار می‌توانید از آن بهره ببرید.

با‌این‌حال، امکانات Walldrobe به‌ همین‌ها ختم نمی‌شود.

با انتخاب هر تصویر، علاوه‌بر گزینه‌های مرسوم برای تنظیم‌کردن پس‌زمینه گوشی، اطلاعاتِ جالب و کارآمدی درباره عکس‌ها وجود دارد؛ اطلاعاتی نظیر نام عکاس، نام دوربین، مقدار نوردهی، مقدار ایزو، گشودگی دریچه دیافراگم و... که قطعاً برای عکاسان تازه‌کار می‌تواند راهنمای بدرد‌بخوری باشد.

جدا از این نکات حرفه‌ای، جزئیات دیگری نظیر تعداد دانلود‌‌ها، تعداد لایک‌ها، تاریخ ثبت عکس و مکان ثبت عکس نیز برای کاربران عادی وجود دارد.

از نظر زومیت، ویژگی‌های این برنامه امتیاز ۴ از ۵ را دریافت می‌کند. توسعه‌دهنده می‌توانست با اضافه‌کردن ویژگی‌هایی همچون امکان کامنت‌گذاشتن در زیر عکس‌ها، یا آپلود تصاویر توسط کاربران، تا حدودی خود را از رقبایش در این قسمت متمایز کند.

عملکرد

زوم اپ / Walldrobe

پیش‌از اینکه به مبحث عملکرد کلی Walldrobe ورود کنیم، لازم‌است موضوع مهمی را با شما به‌اشتراک بگذاریم. اگرچه در توضیحات اپلیکیشن آمده که این برنامه ازطریق نمایش تبلیغات درون‌برنامه‌ای درآمدزایی می‌کند؛ اما درطول استفاده ما از Walldrobe که شامل چندروز می‌شد، هیچ‌گونه تبلیغی را در اپلیکیشن مشاهده نکردیم که بی‌شک چنین اتفاقی حداقل برای کاربران موضوع خوشایندی محسوب می‌شود.

عملکرد و بهینگی برنامه درطول استفاده به‌وضوح حس و لمس می‌شود. پیش‌نمایش در منو‌ها، گشت‌و‌گذار درمیان انبوه عکس‌ها و اجرای انیمیشن‌ها همگی بسیار روان و رضایت‌بخش هستند؛ به‌بیان‌دیگر، هیچ‌گونه لگ و تأخیری را درطول استفاده از اپلیکیشن حس نخواهید کرد؛ زیرا استفاده از جدیدترین فناوری‌ها و تکنیک‌های توسعه‌ برنامه‌های اندرویدی کاملاً ناهمگونی‌های پیشین دنیای اندروید را حل کرده‌اند.

در بخش عملکرد و بهینگی، زومیت امتیاز ۵ از ۵ را درنظر گرفته است.

جمع‌بندی

Walldrobe Wallpapers اگر برترین اپلیکیشن پس‌زمینه اندروید نباشد، قطعا جزو ۵ اپلیکیشن برتر در این حوزه خواهد بود. با ورود به این برنامه، حس می‌کنید که همه‌چیز در جای خود قرار دارد. ویژگی‌های مثبتِ اپلیکیشن به‌اندازه‌ای برجسته هستند که امکان ندارد مشکلاتِ اندکِ آن به ذهنتان خطور کند.

تاکنون برنامه موردبحث بیش‌از ۵۰هزاربار ازطریق گوگل‌پلی نصب شده است.

زومیت به‌عنوان امتیاز نهایی، عدد ۴.۷ را به Walldrobe اختصاص می‌دهد؛ این در‌حالی‌ است که کاربران امتیاز ۴.۶ برای این اپلیکیشن درنظر گرفته‌اند.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را ازطریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

دیدگاه خود را دراین‌رابطه با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات