راهکار ویژه ابر آروان، ضامن امنیت بانک‌ها و سرویس‌های مالی

جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
روزانه بیش از ۳ میلیون حمله متوجه سایت‌ها و کسب‌وکارهای اینترنتی می‌شود که هزینه‌ی هنگفتی را برای صاحبان آن‌ها در پی دارد.
تبلیغات

بخشی از این حملات، از نوع حملات DDoS هستند که مهاجم تنها با پرداخت ۵ دلار می‌تواند به سایت‌های اینترنتی و کسب‌وکارهای آنلاین حمله و آن‌ها را دچار مشکل کند.

نتایج یک بررسی نشان می‌دهد، هر یک ساعت حمله DDoS بهطور متوسط ضرری بالغبر ۲۰ تا ۴۰ هزار دلار را به شرکت‌ها وارد می‌کند و این جدای از ضررهای غیرمالی و از دست دادن اعتماد مشتریان است.

در یک سال گذشته بیش از ۴۵ درصد از شرکت‌ها حداقل یکبار حملات گستردهی DDoS را تجربه کرده‌اند که شرکت‌های تجاری بزرگ در صدر آنها هستند. بانک‌ها، کارگزاری‌های بورس، شرکت‌های بیمه و سرویس‌های مالی بیشترین قربانیان حملات DDoS هستند که معمولا بخش‌های مالی، فروش و زیرساخت آی‌تی آنها هدف این حملات قرار می‌گیرد.

با اینکه تصور می‎شود شرکت‌های تجاری بزرگ، زیرساخت مناسبی برای مقابله با حملات سایبری دارند، آمارها نشان می‌دهند بیش از ۶۰ درصد از آنها از راهکار مناسبی برای مقابله با حملات DDoS استفاده نمی‌کنند.

راهکار ویژه ابر آروان برای بانک‌ها و سرویس‌های مالی چیست؟

ابر آروان یک شرکت پیشرو درحوزهی زیرساخت یکپارچه ابری و امنیت سایبری است که به بانک‌ها، سازمان‌ها، فین‌تک‌ها و سرویس‌های مالی کمک می‌کند تا دربرابر گسترده‌ترین حملات سایبری ایمن بمانند و در عین حال با سرعت بیشتری به مشتریان خود سرویس‌دهی کنند.

راهکار ویژه ابر آروان راهکاری منحصربه‌فرد است که باتوجه‌به نیازها و حساسیت‌های شبکه‌ی مالی و بانکی کشور و خدمات الکترونیک مالی طراحی شده و به کسب‌وکارهایی که داده‌های حساس دارند، امکان می‌دهد تا دربرابر انواع حملات سایبری مقاوم باشند؛ بدون آنکه نیازی به تهیهی‌ تجهیزات سخت‌افزاری گران‌قیمت داشته باشند یا بخواهند تعداد زیادی متخصص را به خدمت بگیرند.

چرا بانک‌ها باید از راهکار ویژه ابر آروان استفاده کنند؟

در حالت عادی هر نوع حمله‌ DDoS می‌تواند سیستم شما را با اختلال کامل مواجه کند. اما با استفاده از این راهکار ویژه، ترافیک عادی از ترافیک آلوده تفکیک شده و تنها ترافیک سالم کاربران به‌سمت سرورهای شما فرستاده می‌شود؛ در نتیجه ترافیک لایه‌ی ۳ و ۴ شبکه پاک‌سازی و با حملات منع سرویس توزیع‌شده (DDoS)  مقابله می‎شود. همچنین باتوجه‌به رمزنگاری ارتباط بین وب‌سایت ارایه‌کننده‌ خدمات مالی و بانکی با کاربر، امکان خواندن یا تغییر اطلاعات ردوبدل شده وجود ندارد و امنیت اطلاعات و داده‌های کاربران کاملا حفظ می‎شود.

راهکار ویژه‌ی سرویس‌های مالی ابر آروان، افزایش چشم‌گیر سرعت بارگذاری محتوای داینامیک با اتصال اختصاصی به سرور میزبان و تشخیص هوشمند محتوای تغییریافته را به همراه دارد. با این راهکار بارگذاری محتوا برای سایت‌هایی که تغییرات کمی دارند، تا ۹۸ درصد و در مورد سایت‌هایی که محتوای آن‌ها تغییر بسیاری دارد تا بیش از ۵۰ درصد بهبود ایجاد می‌کند؛ در نتیجه کاربران تجربهی بهتری از خدمات شما خواهند داشت.

ابرآروان

دفع حملات DDoS تا ۲۰ برابر بزرگ‌تر از مخرب‌ترین‌ها!

بانک‌ پاسارگاد، بانک سامان، بانک آینده و بانک توسعه تعاون از جمله مشتریان بزرگ زیرساخت یکپارچه ابری آروان هستند که از این راهکار ویژه برای افزایش امنیت و سرعت خدمات بانکی خود استفاده می‌کنند.

ظرفیت مقابله با حملات DDoS ابر آروان ۲۰ برابر بزرگ‌تر از مخرب‌ترین حملاتی است که در ۵ سال گذشته به وب‌سایت‌های ایرانی شده است. ابر آروان در سال‌های گذشته جلوی حملات به دیجی‌کالا، بانک سامان، بانک پاسارگاد، وزارت‌خانه‌ها و شرکت‌های مختلف را گرفته است، بدون آن‌که کوچک‌ترین وقفه‌ای در خدمات آن‌ها ایجاد شود.

مهندس کلانتری؛ مدیریت زیرساخت بانک پاسارگاد: «زمانی‌که با تهدیدات سایبری مواجه شدیم تصمیم گرفتیم بهسمت استفاده از خدمات مقابله با DDoS بر بستر  CDN ابر آروان برویم تا امن‌تر شویم و سرویس‌دهی سریع‌تری داشته باشیم.»

اکنون ۸۰ درصد خدمات آنلاین بانک پاسارگاد بر بستر CDN بانکی ابر آروان است و به‌زودی به‌طور کامل تمام سرویس‌ها بر این بستر عرضه خواهند شد. «دستیابی به امنیت و کاهش سطح ریسک» مهم‌ترین ارزش‌افزودهی‌‌ خدمات ابر آروان برای بانک پاسارگاد بوده است.

در کمتر از ۳۰ ثانیه دربرابر حملات سایبری ایمن شوید!

بانک‌ها، کارگزاری‌های بورس، فین‌تک‌ها، شرکت‌های بیمه یا هر شرکت و کسب‌و‌کاری که به امنیت خود و کاربرانش اهمیت می‌دهد و می‌خواهد دربرابر حملات DDoS ایمن بماند، به‌سادگی و تنها با چند کلیک می‌تواند از راهکار ویژهی ابر آروان استفاده کند و در کمتر از ۳۰ ثانیه از کسب‌وکار خود دربرابر حملات محافظت کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و قابلیت‌هایی که این راهکار در اختیار شما قرار می‌دهد، به صفحهی راهکار ویژه برای مؤسسات مالی بروید یا با شماره تلفن ۹۱۰۱۹۹۹۹-۰۲۱ تماس بگیرید تا حملات DDoS شما را دفع کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات