پنج دلیل مهم برای انتخاب شرکت فراتک به‌عنوان طراح سایت مجموعه شما

پنج‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
امروزه، طراحی وب‌سایت برای شرکت‌ها نیاز نیست؛ بلکه ضرورت است؛ اما انتخاب اشتباه شرکت طراح وب‌سایت می‌تواند به‌اعتبار شما لطمه جدی وارد کند.
تبلیغات

این روزها کمتر کسی پیدا می‌شود که به اهمیتِ داشتن طراحی وب‌سایت برای مجموعه‌ی خود پی نبرده باشد. همه می‌دانیم یکی از اصلی‌ترین روش‌های معرفی محصولات و خدمات در سطح کشور یا حتی جهان طراحی وب‌سایت است. برای اینکه وب‌سایت موفقی داشته باشید، ابتدا باید مقدمات آن را بادقت فراهم آورید؛ زیرا طراحی وب‌سایت حرفه‌ای اعتبار بیشتری به مجموعه می‌بخشد. برای اینکه قدم‌های اولیه در طراحی وب‌سایت را محکم‌تر بردارید، این چند نکته را فراموش نکنید:

نام دامنه‌ی وب‌سایت خود را متناسب با عنوان مجموعه‌ی خود انتخاب کنید

نام تجاری هر شرکت یا فروشگاه، اولین موضوعی است که در یاد مشتریان باقی می‌ماند و مشتریان شرکت، شما را با نام تجاری آن می‌شناسند. بنابراین، بهتر است نام دامنه‌ی وب‌سایت خود را طوری انتخاب کنید که معرف مجموعه شما باشد. برای مثال، شرکت داده پردازی فراتک، یکی از شرکت‌های فعال در حوزه طراحی وب‌سایت و اپلیکیشن در مشهد، برای نام دامنه‌ی وب‌سایت خود از عبارت faratechdp.com استفاده کرده است. این نام دامنه مخفف عبارت Faratech Data Processing است که معادل عبارت فارسی «داده پردازی فراتک» محسوب می‌شود.

سرویس‌دهنده هاستیگ وب‌سایت خود را به‌درستی انتخاب کنید

Host همان فضایی است که قرار است محتوا و اطلاعات وب‌سایت شما روی آن بارگذاری شود. هنگام انتخاب هاست، به نکاتی همچون امنیت فراوان، سرعت بارگذاری اطلاعات، زمان در‌دسترس‌بودن (Uptime)، پهنای باند، پشتیبانی ۲۴ ساعته و همچنین فضای دراختیارتان دقت کنید. سعی کنید از خدمات شرکتی استفاده کنید که تمام این مزایا را به‌صورت یک‌جا برای شما فراهم می‌آورد.

به این نکته دقت کنید هرچه سرویس‌دهنده‌ی سرور هاست میزبان وب‌سایت‌های کمتری روی یک سرور باشد، کیفیت خدمات ارائه‌شده مطلوب‌تر خواهد بود. برای مثال، شرکت ایران سرور یکی از شرکت‌های مطرح درزمینه‌ی ارائه‌ی خدمات هاستینگ است.

البته، برخی شرکت‌های طراح وب‌سایت نیز همانند شرکت فراتک، برای ارائه‌ی خدمات طراحی وب‌سایت حرفه‎ای و باکیفیت سرورهای اختصاصی برای وب‌سایت مشتریان خود تهیه می‌کنند که این امر خیال شما را از بابت کیفیت وب‌سایت طراحی‌شده راحت می‌کند.

طراحی وب‌سایت خود را به تیم حرفه‌ای بسپارید

انتخاب تیم حرفه‌ای طراحی وب‌سایت که بتواند نیازهای مدنظر شما را برطرف کند، امری حیاتی و در‌عین‌حال حساس است. در زمان انتخاب شرکت طراح وب‌سایت، حتما نکات زیر را مدنظر خود قرار دهید:

۱. سپردن پروژه‌ به شرکت معتبر نه شخص

تصور کنید با مجموعه‌ای غیررسمی یا با شخصی طرف حساب باشید. ممکن است این شخص در برآورده‌کردن انتظارات شما موفق نباشد و نتواند به‌درستی به تعهدات خود عمل کند یا ممکن است در آینده برای پشتیبانی و برآوردن نیازهای جدید وب‌سایتتان نتوانید به این شخص یا مجموعه غیررسمی دسترسی پیدا کنید. در این حالت، زمان و هزینه‌ای که برای طراحی وب‌سایت صرف کرده‌اید، به هدر خواهد رفت.

عضویت رسمی مجموعه‌ی طراحی وب‌سایت در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و همچنین سابقه‌ی شرکت طراحی وب‌سایت می‌تواند به انتخاب شما بسیار کمک کند. به‌عنوان مثال، شرکت داده پردازی فراتک با مجوز رسمی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و بیش از ۱۴ سال سابقه‌ی فعالیت می‌تواند خیال شما را از بابت اعتبار مجموعه طراح وب‌سایت راحت کند.

۲. اطمینان از سیستم مدیریت محتوا و زبان برنامه‌نویسی استفاده‌شده در طراحی وب‌سایت

سیستم‌های مدیریت محتوای متنوعی برای طراحی وب‌سایت در دنیا وجود دارد که می‌تواند وب‌سایت اولیه را راه‌اندازی کند. برای مثال، CMSهایی همانند وردپرس که از زبان برنامه‌نویسی php بهره می‌برد، یکی از سیستم‌های مدیریت محتوای قدرتمند است که امکانات بسیاری دراختیار کاربر قرار می‌دهد.

سیستم مدیریت محتوای جوملا نیز با همین زبان برنامه‌نویسی نوشته شده است. همچنین، سیستم مدیریت محتوای DNN یا همان dot Net Nuke نیز که از زبان برنامه‌نویسی asp.net بهره می‌برد، ازجمله قدرتمندترین این سیستم‌ها است که به‌دلیل انعطاف‌پذیری فراوان بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ آن برای پورتال وب‌سایت‌های خود استفاده می‌کنند. امنیت بسیار زیاد از مزایای اصلی dot Net Nuke است.

ازجمله شرکت‌های معروفی که درزمینه‌ی طراحی وب‌سایت با وردپرس توانایی زیادی دارند، می‌توان به شرکت وب‌سیما اشاره کرد. همچنین، شرکت فراتک به‌عنوان یکی از شرکت‌های طراحی سایت مشهد نیز که در سطور قبل نامش ذکر شد، از شرکت‌های طراح وب‌سایت با زبان برنامه‌نویسی asp است که از سیستم مدیریت محتوای dot Net Nuke به‌عنوان هسته‌ی پورتال خود بهره می‌برد.

گفتنی است ازآنجاکه هسته‌ی DNN ازلحاظ عملکرد و امکانات و امنیت جزو بهترین سیستم‌های مدیریت محتوا است، شرکت فراتک این سیستم را به‌عنوان هسته‌ی پورتال خود در نظر گرفته و با توسعه‌ی آن در سال‌های گذشته، به‌کمک تیم برنامه‌نویسی خود آن را شخصی‌سازی کرده است. در‌حال‌حاضر نیز مجموعه‌های سازمانی و شرکتی بسیاری ازجمله آستان قدس رضوی، سازمان ملی جوانان، شهرداری مشهد و... از پورتال طراحی‌شده‌ی این شرکت استفاده کرده‌اند.

۳. اطمینان از توانایی شرکت طراح وب‌سایت و خدمات پشتیبانی آن برای اهداف آینده‌

ممکن است شما با گسترش فعالیت‌های خود یا با موفقیت‌هایی که ازطریق وب‌سایت به‌دست ‌می‌آورید، به ارائه‌ی خدمات پشتیبانی نیاز داشته باشید و تصمیم بگیرید امکانات وب‌سایت طراحی‌شده را ارتقا دهید. شرکت طراح وب‌سایت باید توانایی برآورده‌کردن خواسته‌های جدید شما را داشته باشد.

متأسفانه سیستم‌های مدیریت محتوا، به‌ویژه وردپرس، کار برخی شرکت‌های طراحی وب‌سایت را راحت کرده‌اند؛ به‌طوری‌که این شرکت‌ها در تحویل وب‌سایت اولیه به مشتریان مشکلی ندارند؛ اما کافی است مشتری طراح وب‌سایت امکانات خاصی برای راه‌اندازی و برنامه‌نویسی روی وب‌سایت خود نیاز داشته باشد. اینجا است که این دسته از شرکت‌ها توانایی برنامه‌نویسی با زبان مرتبط را ندارند و از برآوردن نیاز شما بازمی‌مانند.

به‌عنوان مثال، شرکت فراتک در سال‌های گذشته، پورتال طراحی وب‌سایت خود را شخصی‌سازی کرده که مورداعتماد بسیاری از سازمان‌های دولتی نیز قرار گرفته است. همین امر خود گویای این واقعیت است که این مجموعه در توسعه‌ی نیازهای شما محدودیتی نخواهد داشت.

۴. محدودیت‌نداشتن شرکت طراح وب‌سایت در تنوع ارائه‌ی خدمات تحت‌وب

فرض کنید برای طراحی وب‌سایت خود از خدمات مجموعه‌ای استفاده می‌کنید که خدمات میزبانی هاستینگ اختصاصی به مشتریانش ارائه می‌دهد. شما سفارش طراحی وب‌سایت خود را به این شرکت می‌دهید و خدمات مدنظرتان را نیز دریافت می‌کنید. حال فرض کنید پس از مدتی، تصمیم گرفته‌اید درکنار وب‌سایت خود، فروشگاه اینترنتی طراحی کنید یا درکنار وب‌سایت شرکتی و فروشگاهی خود، به طراحی اپلیکیشن موبایل نیاز پیدا می‌کنید. 

فراتک

درصورتی‌که شرکت مدنظر شما توانایی انجام تمام این خدمات را داشته باشد و در توسعه و بهینه‌سازی‌های آتی برای خدمات موردنیازتان مشکلی نداشته باشد، این مجموعه می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. شرکت فراتک مثال مناسبی برای چنین مجموعه‌ای است که در ارائه‌ی خدمات تحت‌وب و همچنین توسعه آن‌ها خدمات مطلوبی ارائه می‌کند.

۵. بررسی نمونه‌کارهای شرکت طراح وب‌سایت

سوابق شرکتی را بررسی کنید که ادعا می‌کند توانایی برآوردن نیازهای شما را دارد. نمونه‌کارها را ازلحاظ زیبایی و امکانات فنی بررسی کنید. در بین شرکت‌های مشتری این مجموعه، به‌دنبال برندهای معروف بگردید. با چند نمونه از مشتریان این شرکت‌ها تماس بگیرید و از واقعی‌بودن نمونه‌کارهای معرفی‌شده مطمئن شوید. همچنین، درباره‌ی میزان رضایت این مجموعه‌ها از نحوه‌ی انجام کار طراحی وب‌سایتشان اطلاعات کسب کنید. در‌صورتی‌که مشتریان این شرکت از خدمات طراحی وب‌سایت ارائه‌شده رضایت داشته باشند، شما دیگر به بررسی بیشتر نیازی ندارید.

دلیل انتخاب شرکت فراتک به‌عنوان شرکت طراحی وب‌سایت در مشهد و سایر شهرها

با‌توجه‌به آنچه گفته شد، شرکت داده پردازی فراتک با مجوز رسمی از سازمان نظام صنفی رایانه‌­ای و بیش از ۱۲ سال سابقه‌ی فعالیت درزمینه‌ی وب با ارائه‌ی تمامی خدمات طراحی وب‌سایت، طراحی اپلیکیشن موبایل، بهینه‌سازی وب‌سایت (سئو)، میزبانی اختصاصی وب و هاستینگ در مشهد و سایر شهرها تا اینجا گزینه مناسبی برای انتخاب ما است؛ چراکه این شرکت با یکی از قدرتمندترین پورتال­‌های موجود با زبان asp وب‌سایت شما را طراحی می‌کند.

این شرکت تاکنون بیش از ۹۵۰ وب‌سایت برای مجموعه‌­های مختلف طراحی کرده که به‌تنهایی گویای اعتبار این شرکت است. با بررسی نمونه‌کارهای طراحی وب‌سایت­ شرکتی و طراحی وب‌سایت سازمانی و حتی طراحی وب‌سایت­‌های شخصی شرکت فراتک متوجه می­‌شویم برندهای معروفی با این مجموعه همکاری کرده‌­اند.

فراتک

در بین نمونه‌های شرکت فراتک، اسامی سازمان‌هایی مثل آستان قدس رضوی، دانشگاه پیام نور، شهرداری مشهد، سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی و... به چشم می‌خورد. همچنین از بین برندهای بزرگ، مجموعه‌هایی همچون محصولات پاکدیس (ساندیس)، محصولات غذایی اروم‌آدا، محصولات غذایی و چای مسما، هتل مجلل درویشی، مجموعه کارخانجات مشهد دوام، صنایع روشنایی سوتارا و بسیاری از برندهای معروف دیگر به‌چشم می‌خورد.

مشاهده‌ی همین نمونه‌کارها که از تهران، مشهد، ارومیه، شیراز و سایر شهرهای کشور سفارش طراحی وب‌سایت خود را به این شرکت سپرده‌اند، توانمندی شرکت طراح وب‌سایت در‌ برآورده‌کردن نیازهای شما را تضمین می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات