تفریحاتی جذاب و ماجراجویانه در سفر به گرجستان

چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
گرجستان را بیشتر با وجود آثار تاریخی می‌شناسیم، اما تفریحاتی جذاب برای افراد علاقه‌مند به ماجراجویی هم در این کشور وجود دارد که با بهترین آن‌ها آشنا می‌شویم.
تبلیغات

گرجستان کشوری است که جاذبه‌ها و تفریحات متنوع و فراوانی برای همه سلیقه‌ها دارد. تنوع تفریحات در این کشور بسیار قابل‌توجه است و همه گردشگران می‌توانند از جاذبه‌های مورد علاقه خود استفاده کنند.

اگر از دوستداران هیجان و ماجراجویی باشید، در گرجستان ناامید نمی‌شوید. گرجستان مقصد مناسبی برای سفر علاقه‌مندان به طبیعت و علاقه‌مندان به ماجراجویی است.

هر زمانی‌که می‌خواهید به گرجستان سفر کنید، با کمک کجارو می‌توانید بهترین تور گرجستان را انتخاب کنید و سفر به این کشور دیدنی را تجربه کنید. ما در کجارو با نمایش آفر تورهای گرجستان از آژانس‌های مختلف و همچنین امکان مقایسه قیمت پکیج‌ها به شما کمک می‌کنیم تا کمترین قیمت‌ها را پیدا و سفرتان را ارزان‌تر از همه جا برنامه‌ریزی کنید.

در ادامه، تعدادی از تفریحات و ورزش‌های پرهیجانی که در گرجستان فرصت امتحان کردن آن‌ها وجود دارد، معرفی می‌کنیم. در طول سفر، فرصت لذت بردن از این تفریحات را از دست ندهید.

زیپ لاین در باغ گیاه‌شناسی تفلیس

زیپ لاین یکی از تفریحات و جاذبه‌هایی است که اخیرا به مجموعه باغ گیاه‌شناسی تفلیس اضافه شده است و از همان ابتدا، طرفداران زیادی بین اهالی شهر و گردشگران پیدا کرده است. در زیپ لاین این مجموعه، بازدیدکنندگان می‌توانند از منظره خیره‌کننده شهر از قلعه ناریکالا تا باغ گیاه‌شناسی از ارتفاع سی متری لذت ببرند. طول زیپ لاین ۲۷۰ متر است.

می‌توانید بین مودهای سریع و آهسته، هر کدام را که دوست داشتید انتخاب کنید. امنیت و سلامتی شما در این مجموعه، کاملا تضمین می‌شود.

آموزش تیراندازی

تفریحات گرجستان

فروشگاه اسلحه Global Arms در خیابان Gamrekeli در شهر تفلیس قرار دارد. این مجموعه دارای یک شوتینگ رنج (محلی برای آموزش و تمرین تیراندازی) سرپوشیده اختصاصی است. این قسمت برای علاقه‌مندان به تیراندازی فرصت خوبی است تا با استفاده از امکانات فراهم شده، تیراندازی را یاد بگیرند و تمرین کنند.

می‌توانید ده بار شلیک کردن به یک هدف کاغذی در فاصله ۱۸ متری را امتحان کنید. اگر از نتیجه تیراندازی خود راضی بودید، می‌توانید هدف کاغذی را به‌عنوان یادگاری با خودتان ببرید.

مسابقه سرعت در روستاوی

موتورپارک بین‌المللی روستاوی، پیست مسابقه محبوبی است که در ۲۰ کیلومتری از مرکز شهر تفلیس قرار دارد. این مجموعه، فرصتی برایتان فراهم می‌کند تا مسابقه سرعت در مسیرهای بسته را تجربه کنید.

طول مسیر مسابقه ۴٫۱ کیلومتر است و می‌توانید ماشین‌های فرمول آلفا، ماشین‌های قدیمی، فرمول تاکسی و آفرود را برانید. اگر رانندگی و سرعت، تفریح مورد علاقه شما نیست، می‌توانید به‌جای مسابقه دادن، در یکی از این مسابقات شرکت کنید و تماشاگر باشید.

رانندگی کردن در یکی از خطرناک‌ترین جاده‌های دنیا

تفریحات گرجستان

مسیر آبانو، یک مسیر کوهستانی مرتفع است که به منطقه Tusheti منتهی می‌شود. رانندگی کردن در این مسیر، یکی از تجربه‌های هیجان‌انگیز زندگیتان خواهد بود. این جاده با وجود اینکه یکی از پرترددترین مسیرهای کوهستانی در منطقه قفقاز است فقط ازطریق خودروی چهارچرخ محرک قابل عبور است.

این مسیر به‌عنوان یکی از خطرناک‌ترین جاده‌های دنیا شناخته می‌شود و طی کردن آن به خاطر تغییرات مسیر و باریک شدن، بیشتر از جاده‌های عادی طول می‌کشد.

پاراسیلینگ یا آب‌چترسواری بر فراز دریای سیاه

تفریحات گرجستان

در جریان پاراسیلینگ، پشت یک قایق تندرو قرار می گیرید درحالی‌که یک چتر مخصوص شما را در هوا نگه می‌دارد. این تجربه جذاب یکی از پرهیجان‌ترین تفریحات در سفر به گرجستان است که نباید آن را از دست بدهید.

رودگردی در آب‌های خروشان

تفریحات گرجستان

یکی دیگر از ورزش‌های هیجان‌انگیزی که در گرجستان فرصت امتحان کردن آن را دارید، رودگردی در آب‌های خروشان است. در گرجستان ۵ رود مختلف برای رودگردی وجود دارد. فصل این تفریح از اواسط آوریل شروع می‌شود و تا اواسط اکتبر ادامه دارد. بالاترین سطح آب را در ماه‌های مه و ژوئن تجربه خواهید کرد.

اگر این ورزش برای شما جدید است و تجربه ندارید، در ماه‌های ژوئیه، اوت یا سپتامبر، آن را امتحان کنید.

بالن‌سواری بر فراز دره Alazani

تفریحات گرجستان

شرکت اسکای تراول، پرواز با بالن بر فراز دره Alazani را در منطقه Kakheti ارائه می‌کند. این دره به طول صد کیلومتر درکنار دامنه‌های رشته کوه قفقاز بزرگ ادامه دارد و چشم‌اندازهای بسیار زیبایی را به نمایش می گذارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات