برترین اپلیکیشن‌های مدیریت دارایی و قیمت ارز دیجیتال

چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
مطالعه 12 دقیقه
با افزایش تمایل کاربران دنیای فناوری به ارزهای دیجیتال، انواع اپلیکیشن‌ها و سرویس‌ها برای مدیریت و کسب اطلاعات قیمت این دارایی‌ها عرضه شده‌اند.
تبلیغات

اپلیکیشن‌های بسیاری برای مدیریت و اطلاع‌رسانی درباره‌ی انواع رمزارز وجود دارد. قابلیت‌ها، نقات قوت و امکانات آن‌ها نیز تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. در میان آن‌ها، انواع سرویس‌ها از بررسی نرخ کارمزد، خرید‌وفروش ارزهای دیجیتال، ردگیری قیمت و وضعیت پورتفولیوی شخصی و سرویس‌هایی برای دریافت آخرین اخبار پیرامون این دارایی‌های دیجیتال دیده می‌شود. برخی اپلیکیشن‌ها، همه‌ی سرویس‌های بالا را به کاربران ارائه می‌دهند و برخی دیگر تنها در یک یا دو بخش تخصص دارند.

بازار رمزارزها هیج محدودیتی نداشته و به‌صورت ۲۴ ساعته در سرتاسر جهان جریان دارد. به‌همین‌دلیل سرمایه‌گذاری در این بازار و خرید و فروش حرفه‌ای نیاز به دانش، داده و تبدیل اطلاعات دریافت‌شده به تصمیم‌های صحیح دارد. در ادامه‌ی این مطلب زومیت، برخی از برترین اپلیکیشن‌‌ها را معرفی می‌کنیم که در کسب اطلاعات و تصمیم‌گیری صحیح در بازار ارز دیجیتال، مفید خواهند بود.

۱۵- Cryptonaut

پلتفرم: iOS و اندروید

این اپلیکیشن، تجربه‌‌ی کاربری عالی را برای همه‌ی انواع کاربران دنیای رمزارز ارائه می‌کند. کاربرانی که تنها به نگه داشتن رمزارز اکتفا می‌کنند و آن‌هایی که به‌صورت فعالانه در بازار فعالیت دارند، همه می‌توانند از امکانات کریپتونات استفاده کنند. پس از برخورد اولیه با رابط کاربری زیبا و حرفه‌ای، سرویسی دقیق را می‌بینیم که نوسانات قیمت را با سرعت بالایی به کاربر ارائه می‌کند.

Cryptonaut

هماهنگ‌سازی قیمت در اپلیکیشن کریپتونات به‌صورت زنده و از منابع متعدد انجام می‌شود. به‌علاوه می‌توان هشدارهای شخصی‌سازی‌شده برای موقعیت‌های گوناگون قیمت ارز دیجیتال در آن مشخص کرد که به تصمیم‌گیری سریع و صحیح برای خرید یا فروش کمک می‌کنند. کریپتونات از ارزهای سنتی متعدد و همچنین زبان‌های گوناگون پشتیبانی می‌کند. به‌علاوه تمامی رمزارزهای موجود در این اپلیکیشن قابل ردگیری هستند.

۱۴- Coindex

پلتفرم: iOS

کوین‌دکس ساختاری ساده با قابلیت‌هایی بسیار دارد که اطلاعات مورد نیاز کاربر را از بازارهای گوناگون رمزارز در اختیار او قرار می‌دهد. گستره‌ی عظیمی از رمزارزها در این سرویس پشتیبانی می‌شوند که به کاربر امکان می‌دهد تا پورتفولیوهای متعددی را مدیریت کند. این اپلیکیشن به‌روزرسانی زنده را به کاربر ارائه می‌کند و اطلاعات را در ساده‌ترین شکل به او نمایش می‌دهد.

Coindex

اپلیکیشن کوین‌دکس به‌عنوان یکی از برترین سرویس‌ها برای اطلاع‌رسانی در حوزه‌ی رمزارز شناخته می‌شود. در بخش اطلاع‌رسانی، جدیدترین اخبار از ICOهای پیش رو نیز نمایش داده می‌شود. عرضه‌ی اولیه‌ی سکه با وجود تمامی انتقادها و چالش‌ها، هنوز به‌عنوان رویدادی حیاتی در بخش سرمایه‌گذاری رمزارز، جایگاه مهمی دارد. به‌همین دلیل اطلاع داشتن از جدیدترین ICOها برای فعالان حرفه‌ای بازار، حیاتی محسوب می‌شود.

۱۳- Bitmap

پلتفرم: اندروید

بیت‌مپ امکانات جذاب سرویس‌هایی همچون یلپ را با اکوسیستم رمزارز ترکیب کرده است. کاربران در این اپلیکیشن علاوه‌بر اطلاع از تغییرات ارزهای خود، می‌توانند محل‌های مناسب برای خرج کردن آن‌ها را نیز روی نقشه پیدا کنند. بیت‌مپ فهرستی زنده و به‌روز از فروشگاه‌های فیزیکی و مراکز پذیرنده‌ی بیت‌کوین به‌عنوان پرداخت دارد.

Bitmapp

کاربران علاوه‌بر اطلاع از مراکز پذیرنده‌ی رمزارز، می‌توانند ازطریق خود اپلیکیشن فرایند پرداخت را انجام دهند. به‌همین‌دلیل بیت‌مپ را می‌توان یکی از بهترین سرویس‌ها در بحث پرداخت با رمزارز دانست. درنهایت اطلاع داشتن از شیوه و مکان‌هایی که بتوان ارز دیجیتال را به دنیای واقعی وصل کرد، اهمیت بالایی هم در افزایش به‌کارگیری این دارایی‌های مدرن دارد.

۱۲- CryptoLadder

پلتفرم: iOS و اندروید

کریپتولدر قابلیتی شبیه به فید خبری دارد. کاربران علاوه‌بر ردگیری قیمت ارزهای دیجیتال خود، می‌توانند اطلاعات زنده از آن‌ها را نیز در این اپلیکیشن دریافت کنند. یک فید زنده از ارزهای متعدد در کریپتولدر ارائه می‌شود که رتبه‌بندی آن‌ها طبق فاکتورهای گوناگون را نشان می‌دهد. در بالای این فهرست، بنری برای نشان دادن ارزش کلی بازار جهانی قرار دارد.

CryptoLadder

در فهرست اپلیکیشن کریپتولدر، رمزارزهای گوناگون به محض کاهش و افزایش قیمت یا سهم بازار، بالا و پایین می‌روند. به‌علاوه ابزاری برای جست‌وجو در میان رمزارزها در این اپلکیشن قرار دارد که به کاربر امکان فیلتر کردن گزینه‌ها را می‌دهد.

۱۱- CoinCap

پلتفرم: iOS و اندروید

قابلیت اصلی کوین‌کپ بخشی به‌نام Altfolio است که کاربران می‌توانند پورتفولیوهای متعدد با ارزهای گوناگون را در آن ایجاد کنند. اپلیکیشن کوین‌کپ تعداد زیادی از ارزهای رایج را پشتیبانی می‌کند. کاربران در پورتفولیوی خود می‌توانند نسبت ارزها به یکدیگر و کاهش و افزایش ارزش آن‌ها را مشاهده و ردگیری کنند.

CoinCap

تمرکز اصلی کوین‌کپ روی کاربرانی است که بیشر به نگه داشتن دارایی‌ها تمایل دارند و به‌نام Hodler شناخته می‌شوند. این سرویس با ارائه‌ی قیمت‌های زنده، بهترین ابزار برای آن‌ها محسوب می‌شود. علاوه‌بر نمایش قیمت، قابلیت تنظیم هشدار نیز در کوین‌کپ وجود دارد که می‌توان با تنظیمات شخصی متعدد، برای هر پورتفولیو و رمزارز، هشدار تنظیم کرد. اضافه و کم کردن دارایی‌های دیجیتال به‌سرعت و راحتی در اپلیکیشن انجام می‌شود و کاربر همچنین می‌تواند با اتصال به صرافی کوین‌کپ یعنی ShapeShift، عملیات خرید و فروش را نیز انجام دهد.

۱۰- CoinTelegraph

پلتفرم: iOS و اندروید

برای موفقیت در سرمایه‌گذاری و تجارت رمزارز، علاوه‌بر اطلاع از نوسانات قیمت و ارزش بازار، باید درباره‌ی ارتباط این پدیده‌های جدید با دنیای اطراف هم اطلاعات داشته باشید. درواقع چنین اطلاعاتی به تحلیل‌های فاندامنتال برای تخمین قیمت رمزارز منجر می‌شوند که اهمیت بالایی در میان فعالان بازار دارند. کوین‌تلگراف در این بخش قدرت خود را نشان می‌دهد. سرویس مذکور، علاوه‌بر اطلاعات پیرامون به‌کارگیری و ارتباط ارزهای دیجیتال با دنیای واقعی، اخبار مهم مالی و اقتصادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

CoinTelegraph

اخبار گوناگون از عرضه‌ی عمومی سکه گرفته تا قانون‌گذاری‌ها پیرامون بیت‌کوین و دیگر دارایی‌های دیجیتال، همگی در کوین‌تلگراف قابل دسترسی هستند. درنهایت کوین‌تلگراف را می‌توان ابزاری عالی برای دریافت اخبار به‌روز پیرامون‌ رمزارز دانست که به سرویس خبری بزرگی متصل شده است.

۹- Bitcoin Price IQ

پلتفرم: اندروید

Bitcoin Price IQ

این اپلیکیشن در ارائه‌ی اطلاعات کاربردی نقطه‌ی قوت قابل‌توجهی دارد. بیت‌کوین پرایس آی‌کیو به‌سرعت به یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های مرتبط با بیت کوین درگوگل پلی تبدیل شد. سرویس مذکور، نرخ زنده‌ی صرافی را برای رمزارز مادر و ۱۶۵ ارز سنتی سرتاسر جهان ارائه می‌کند و درنتیجه یکی از بهترین ابزارها برای خرید و فروش و ردگیری جهانی قیمت‌ها محسوب می‌شود. کاربرانی که به‌دنبال ارزش بیت‌کوین در مناطق مختلف جهان هستند، می‌توانند از بیت‌کوین پرایس آی‌کیو استفاده‌ کرده و همچنین هشدارهایی نیز برای کاهش و افزایش قیمت تنظیم کنند.

۸- Coinvision

پلتفرم: وب

شاید نتوان کوین‌ویژن را یک اپلیکیشن نامید، اما به‌هرحال سرویس مذکور یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای کسب اطلاعات پیرامون رمزارزها محسوب می‌شود. کوین‌ویژن گروهی از محققان را با امکانات هوش مصنوعی حرفه‌ای ترکیب می‌کند. الگوریتم هوش مصنوعی کوین‌ویژن به‌صورت یک چت‌بات با کاربر ارتبط برقرار کرده که علاوه‌بر اطلاع‌رسانی و ارائه‌ی قیمت، پیش‌بینی‌های را نیز نسبت به آینده‌ی بازار ارائه می‌کند.

Coinvision

کاربران تازه‌کار با استفاده از پلتفرم کوین‌ویژن، به‌سرعت با مفاهیم اکوسیستم رمزارز آشنا می‌شوند و می‌توانند دارایی‌های معتبر را شناسایی کنند. هوش مصنوعی کوین‌ویژن کاربرد مناسبی دارد و حتی فعالان حرفه‌ای بازار نیز برخی اوقات از مشورت‌های آن استفاده می‌کنند.

۷- CryptoTrader

پلتفرم: iOS و اندروید

کریپتوتریدر مانند بسیاری از اپلیکیشن‌های دیگر با ارائه‌ی ردگیری زنده‌ی اخبار بازار رمزارزها و هشدارهای شخصی‌سازی‌شده، تصمیم‌گیری صحیح را به کاربر ارائه می‌کند. نقطه‌ی قوت این اپلیکشن در نمایش داده‌ها مشخص می‌شود. افرادی که به‌دنبال کسب اطلاعات ازطریق نمودارها و جداول هستند، به‌راحتی با کریپتوتریدر کارهای خود را انجام می‌دهند.

CryptoTrader

پشتیبانی از بیش از ۱۵۰۰ رمزارز و فاکتورهای تحلیل تکنیکی همچون EMA و MACD، کریپتوتریدر را به ابزاری مناسب برای فعالان بازار رمزارز تبدیل می‌کند. به‌علاوه، سرویس مذکور درکنار ارائه‌ی قیمت‌ها از صرافی‌های امن متعددی همچون پولونیک، بایننس و کوین‌بیس پشتیبانی می‌کند.

۶- Bitcoin Checker

پلتفرم: iOS و اندروید

اگر از کاربران علاقه‌مند به پیگیری اخبار و قیمت بیت‌کوین باشید، بیت‌کوین چکر گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود. این اپلیکیشن به‌عنوان منبعی آموزشی عمل می‌کند که اطلاعات مورد نیاز کاربران را پیرامون دنیای رمزارزها ارائه می‌دهد. کریپتوچکر با تمرکز بر سادگی عمل می‌کند و ذهن کاربران را با داده‌ها و نمودارهای متعدد مشغول نمی‌کند.

Bitcoin Checker

کریپتوچکر از بیش از ۸۰ صرافی مشهور و تقریبا تمامی آلت‌کوین‌های بازار پشتیبانی می‌کند. شیوه‌ی اطلاع‌رسانی در این اپلیکیشن به‌خوبی طراحی شده است تا داده‌ها با نظم بالایی به دست مخاطب برسند.

۵- Coinbase

پلتفرم: iOS و اندروید

اگر از فعالان جدی بازار رمزارزها باشید، حتما از بالای فهرست به‌دنبال نام کوین‌بیس بوده‌اید. کوین‌بیس را می‌توان یکی از بهترین ابزارهای چندمنظوره در دنیای رمزارز نامید. طراحی مناسب برای کاربر، امکانات فراوان و اتصال به یکی از معتبرترین صرافی‌های جهان، کوین‌بیس را به انتخاب اول بسیاری از فعالان اکوسیستم تبدیل کرده است.

Coinbase

کوین‌بیس منبعی عالی برای انواع اطلاعات از بازار رمزارزها محسوب می‌شود. این اپلیکیشن یکی از مشهورترین‌ها در حوزه‌ی ارز دیجیتال محسوب می‌شود و کاربران بسیاری دارد. در بخش اطلاع‌رسانی کوین‌بیس را می‌توان انتخابی عالی برای دریافت هشدارهای قیمتی با انعطاف‌پذیری بالا دانست. اطلاعات بازارها به شیوه‌ای مناسب به کاربر ارائه می‌شوند و ثبت‌نام نیز فرایند آن‌چنان پیچیده‌ای ندارد.

۴- Crypto Price IQ

پلتفرم: اندروید

با استفاده از کریپتو پرایس آی‌کیو می‌توان اطلاعات کاملی درباره‌ی دنیای رمزارزها کسب کرد. این اپلیکیشن، دو رابط کاربری غنی از اطلاعات را به کاربر ارائه می‌کند. در بخش اول می‌توان پورتفولیوی شخصی را به‌صورت زنده ردگیری کرد. در این اپلیکیشن خبری از هزاران رمزارز موجود نیست و تنها ۴۰۰ سکه‌ی برتر در آن نمایش داده می‌شوند. برای کسب اطلاعات از دارایی‌هایی که در صرافی‌ها و کیف پول‌های متعدد دارید، بخش پروتفولیوی کریپتو پرایس امکاناتی عالی دارد. به‌علاوه تحلیل‌هایی از سرمایه‌گذاری‌ها و بهره‌وری خرید و فروش‌ها نیز در همین بخش به کاربر ارائه می‌شود.

Crypto Price IQ

بخش دوم کریپتو پرایس، اخبار مرتبط با دنیای رمزارزها از منابع گوناگون نمایش داده می‌شود. به‌علاوه منابعی برای کسب اطلاعات پیرامون استخراج رمزارز نیز در این بخش وجود دارند. درنهایت ترکیب دو بخش اصلی اپلیکیشن کریپتو پرایس آی‌کیو، آن را به یکی از بهترین سرویس‌های اطلاع‌رسانی در حوزه‌ی رمزارز تبدیل می‌کند.

۳- ChainHub

پلتفرم: iOS و اندروید

چین‌هاب تمامی امکاناتی را ارائه می‌کند که از یک اپلیکیشن ردگیری کننده‌ی قیمت انتظار دارید. به‌علاوه، بخش اخبار آن قابلیت‌های بی‌شماری دارد که نقطه‌ی قوت اصلی اپلیکیشن محسوب می‌شود. کاربران در چین‌هاب می‌توانند فیدهای گوناگونی از منابع خبری متعدد ایجاد کنند تا تنها اخبار مورد علاقه‌ی آن‌ها نمایش داده شود.

ChainHub

چین‌هاب علاوه‌بر نمایش تیتر اخبار از وبلاگ‌ها و خبرگزاری‌ها، اطلاعات را از بیش از ۱۰۰۰ منبع گوناگون همچون شبکه‌های اجتماعی و پادکست ها دریافت و ارائه می‌کند. درنهایت اگر علاقه‌مند به دریافت جدیدترین اخبار و اطلاعات از دنیای رمزارز هستید، چین‌هاب را می‌توان بهترین انتخاب نامید.

۲- Delta

پلتفرم: iOS و اندروید

دلتا را می‌‌توان یکی از حرفه‌ای‌ترین ابزارهای دنیای ارز دیجیتال دانست. یکی از بهترین ابزارها که انواع امکانات مرتبط با بیت‌کوین، دیگر ارزهای دیجیتال و ICO را به کاربران ارائه می‌کند. اپلیکیشن دلتا، کارایی بالا و سریعی دارد و ابزارهای تحلیلی مناسب برای ردگیری دارایی‌های دیجیتال را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. کتابخانه‌ای عظیم از ۲ هزار سکه در این سرویس ارائه می‌شود که مدیریت پورتفولیو را در دستگاه‌های متعدد و ۷۰ صرافی سرتاسر جهان برای کاربر امکان‌پذیر می‌کند.

Delta

کاربران اپلیکیشن دلتا می‌توانند حداکثر ۱۰ پورتفولیو از دارایی‌های دیجیتال خود ایجاد کرده و برای هر کدام استراتژی یا مالک جداگانه تعریف کنند. برای هر سکه نیز به‌صورت جداگانه تحلیل‌ها و نمودارهای حرفه‌ای ارائه می‌شود و می‌توان فهرست‌های بازبینی گوناگونی را نیز برای بررسی ایجاد کرد.

۱- Blockfolio

پلتفرم: iOS و اندروید

کاربران حرفه‌ای بازار رمزارز از دیدن بلاک‌فولیو در صدر فهرست برترین اپلیکیشن‌ها شوکه نمی‌شوند. ابزار اطلاع‌رسانی چندکاره‌ای که امکانات مفید همه‌ی ابزارهای ردگیری در آن ترکیب شده‌اند. بلاک‌فولیو در قدم اول یک سرویس مدیریت پورتفولیو است که تمامی ابزارهای بصری و تحلیلی لازم را برای مدیریت حرفه‌ای به کاربر ارائه می‌کند. کاربران می‌توانند در صفحه‌ی اصلی اطلاعات کلی از همه‌ی دارایی‌های خود را مشاهده کنند. در ادامه می‌تواند روند سوددهی یا ضرردهی هر دارایی را نیز به‌صورت جزئی مشاهده کرد.

Blockfolio

بلاک‌فولیو قابلیتی منحصربه‌فرد در اطلاع‌رسانی پیرامون ارزهای دیجیتال دارد. کاربران می‌توانند اطلاعات پیرامون ارزهای مورد نظر خود را مستقیما از تیم‌های توسعه‌دهنده در این سرویس مشاهده کنند. به‌ بیان دیگر اطلاعات از منابع اصلی ارائه می‌شوند و صحت آن‌ها بیش از منابع خبری متفرقه خواهد بود.

اپلیکیشن‌هایی که در این مقاله معرفی شدند، از قدرتمندترین و انعطاف‌پذیرترین ابزارهای موجود هستند. کاربران با استفاده از بخش‌های اطلاعاتی اپلیکیشن‌ها، بهره‌وری سرمایه‌گذاری‌های دیجیتالی خود را افزایش دهند. سرویس‌های بالا هر کدام در قابلیت‌های گوناگونی تخصص دارند. البته نیازی نیست که تنها به یکی از آن‌ها بسنده کنید و می‌توانید ترکیبی از چند اپلیکیشن را برای بهره‌وری مورد استفاده قرار دهید. برخی از سرویس‌های بالا، قابلیت‌های حرفه‌ای خود را به‌صورت پرداختی ارائه می‌کنند، اما اکثر ابزارهای اصلی رایگان هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات