کاران چگونه مشکل استخدام شما را حل می‌کند؟

یک‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
کاران سامانه‌ی هوشمند خدمات کار و استخدام است که کمک می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن در بهترین فرصت‌های شغلی استخدام شوید.
تبلیغات

به‌گزارش روابط‌عمومی کاران، پیداکردن شغل مناسب و هماهنگ با توانایی‌ها و علایق یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد جویای کار است. با وجود فرصت‌های شغلی مختلفی که این روزها در آگهی‌ها دیده می‌شود، همچنان کارجویان زیادی برای استخدام در شغل مناسب سردرگم هستند.

مشکل کجاست؟

بسیاری از سایت‌های کاریابی، تنها به کارجویان فرصت ثبت رزومه می‌دهند یا تعدادی از موقعیت‌های شغلی را معرفی می‌کنند؛ موقعیت‌هایی که ممکن است هرگز با شما تماس نگیرند و برای استخدام دعوت نکنند و شما همچنان منتظر بمانید. در‌واقع، مشکل عمده‌ی سایت‌های کاریابی این است که به‌دلیل تعداد فراوان کارجویان، رزومه‌ها را به‌صورت هدفمند به کارفرمایان و صاحبان کسب‌و‌کارها معرفی نمی‌کنند و در اغلب مواقع کارجو پس از ثبت رزومه رها می‌شود.

گفتنی است دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در ارتباط با سایت‌های کاریابی مشکلات جدی‌تری دارند؛ چراکه آن‌ها تقریبا تجربه‌ی عملیاتی برای معرفی در رزومه‌هایشان ندارند. هیچ‌یک از سایت‌های کاریابی موجود برای این دسته از کارجویان راه‌هایی به‌منظور شناخت مهارت‌ها یا مشاوره ندارند؛ به‌همین‌دلیل، در‌حال‌حاضر طبق آمار رسمی، بیش از ۶ میلیون نفر در کشورمان بیکار هستند که از این تعداد، حدود ۳.۷ میلیون نفر فقط فارغ‌التحصیل دانشگاهی بدون شغل ثابت هستند.

کاران

 چرا کاران؟

برای پاسخ به نیاز بازار کار و استخدام، سامانه‌ی هوشمند کاران به آدرس Karan.ir و همراه‌با تیم مجرب منابع انسانی خود تلاش می‌کند همه‌ی کارجویان در طیف گسترده‌ای از مشاغل را در سریع‌ترین زمان ممکن به کارفرمایان متصل کند تا بدین‌ترتیب بهترین کارجویان در مناسب‌ترین فرصت‌های شغلی استخدام شوند. در سامانه‌ی کاران، کارجویان درواقع همان متقاضیان استخدام در مشاغل مختلف و کارفرمایان تمام شرکت‌ها، سازمان‌ها، فروشگاه‌ها و افرادی هستند که برای کسب‌و‌کارشان به‌دنبال نیروی انسانی می‌گردند.

سامانه‌ی آنلاین کاران با ثبت تقاضا و اطلاعات کارجویان از یک سو و ثبت درخواست کارفرمایان از سوی دیگر، این دو گروه متقاضی را در حوزه‌ی مشترک استخدامی به یکدیگر معرفی می‌کند تا مناسب‌ترین کارجویان با کارفرمایان آشنا شوند.

ویژگی‌های کاران

 تفاوت کاران با سایت‌های فراوان کاریابی و استخدام این است که تلاش می‌کند با ایجاد چرخه‌ی صحیح کار و استخدام شامل معرفی فرصت‌های شغلی، مشاوره، آموزش و پشتیبانی درزمینه‌ی استخدام و اشتغال کارجویان را تنها نگذارد و تا پایان راه و یافتن شغل مدنظر همراهشان باشد.

برخی از خدمات کاران برای افراد جویای کارد عبارت‌اند از:

  • امکان ساخت رزومه‌ی شغلی حرفه‌ای و آسان: با رزومه‌ساز کاران می‌توانید به‌راحتی مشخصات شخصی و توانمندی‌ها و تجربه‌های حرفه‌ای‌تان را معرفی کنید تا کارفرمایانی که دنبال استخدام نیروهای مدنظرشان هستند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما آشنا شوند.
  • دریافت جدیدترین فرصت‌های استخدامی با سرویس «به من خبر بده»: به‌کمک این سرویس کاران، می‌توانید هرزمان جدیدترین فرصت‌های استخدامی را در پروفایل شخصی‌تان دریافت کنید.
  • آماده‌به‌کار: به‌کمک این سرویس، می‌توانید خود را در سریع‌ترین و بهترین شکل ممکن به کارفرمایان معرفی کنید. در‌واقع با فعال‌کردن این سرویس، کاران رزومه‌ی شما را در سریع‌ترین زمان به اولین کارفرمایی معرفی می‌کند که دنبال استخدام نیرو باشد.
  • امکان جست‌وجو در آگهی‌های شغلی: به‌کمک موتور جست‌وجوی کاران، به‌راحتی می‌توانید در تمام شاخه‌های شغلی جست‌وجو کنید و با تازه‌ترین فرصت‌های استخدامی کسب‌و‌کارهای مختلف آشنا شوید.
  • آماده‌کردن کارجویان برای حضور در مصاحبه‌های شغلی: تمام کارجویانی که در پروفایل کاران ثبت‌نام می‌کنند و برای آگهی‌های شغلی درخواست می‌دهند، در‌صورت تمایل می‌توانند پیش از مصاحبه‌های شغلی اصلی با واحد پشتیبانی کاران متشکل از کارشناسان و متخصصان منابع انسانی تماس بگیرند تا به‌صورت تلفنی یا حضوری برای انجام مصاحبه شغلی اصلی آماده شوند. در این جلسات، به کارجویان گفته می‌شود متناسب با موقعیت و مصاحبه‌ی شغلی پیش رو، چگونه آماده شوند و به چه پرسش‌هایی چگونه پاسخ دهند. این جلسه‌ی آمادگی به کارجویان کمک می‌کند شانس بیشتری برای موفقیت در مصاحبه‌های شغلی داشته باشند.
کاران
  • معرفی ویدئویی کارجویان با ویدئورزومه: ویدئورزومه روشی است که به‌کمک آن، کارجویان به‌راحتی می‌توانند فقط با دوربین موبایلشان در یک دقیقه، خودشان و سوابق شغلی و تحصیلی و تجربیاتشان را معرفی کنند. این ویدئو کوتاه تاثیر بسیار مثبتی بر ذهن کارفرمایان برای انتخاب کارجویان و دعوت به مصاحبه حضوری شغلی می‌گذارد.
  • مشاوره‌های آنلاین و حضوری شغلی برای استخدام: مشاوره‌ی مناسب شغلی و آموزشی به شما می‌گوید برای استخدام موفق به چه مهارت‌های شخصی و آموزشی احتیاج دارید. مشاوران منابع انسانی کاران در‌این‌زمینه با شما همراه هستند.
  • پشتیبانی‌های آنلاین و تلفنی و حضوری برای استخدام موفق: موضوع استخدام در هر سطح، پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و اصولا فرایندی زمان‌بر است. تیم کارشناسان و مشاوران کاران از زمان ثبت پروفایل کارجویان تا زمان استخدام در فرصت‌های شغلی، به‌صورت تلفنی و حضوری و آنلاین با شما همراه هستند تا فرایند استخدامتان در کوتاه‌ترین زمان ممکن طی شود. درواقع، کارشناسان ما ازطریق ارتباط با مدیران منابع انسانی کسب‌و‌کارهایی که به‌دنبال استخدام نیرو هستند، تلاش می‌کنند این فرایند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به‌نتیجه برسد.
  • شرکت در دوره‌های آموزشی پیشرفت شغلی: در زیست‌بوم کار و استخدام کاران، موضوع آموزش مهارت‌های شغلی و کسب توانمندی‌های لازم جایگاه ویژه‌ای دارد. تیم مدیران و کارشناسان آموزش کاران تلاش می‌کنند با برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی متناسب با نیازهای بازار کار، به پرکردن خلأ آموزشی در استخدام و جذب نیرو در کسب‌وکارها کمک کنند.
  • آشنایی با شرح وظایف مشاغل مختلف: مقاله‌های آموزشی کاران با هدف معرفی مشاغل و شرح وظایف آن‌ها تهیه و تولید شده‌اند. کارجویان و کارفرمایان می‌توانند با مطالعه‌ی این مقاله‌ها با مشاغل مختلف و وضعیت استخدام و مهارت‌های موردنیاز هر شغل آشنا شوند.
  • اخبار کاران: با وب‌سایت خبری کاران و شبکه‌های اجتماعی آن، هر لحظه می‌توانید از جدیدترین اخبار حوزه‌ی کار و مقالات مفید استخدام باخبر شوید.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات