تدکس اصفهان؛ فرصتی برای اشتراک‌گذاری ایده‌ها و تجربه‌ها

یک‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
تدکس اصفهان، یکی از قدیمی‌ترین تدکس‌های ایران، تاکنون میزبان ۲۰ سخنران بوده است. اکنون شما می‌توانید سخنران بعدی تدکس اصفهان را معرفی کنید.
تبلیغات

تدکس رویدادی غیرانتفاعی با هدف اشتراک‌گذاری ایده‌ها و تجربه‌ها است که به‌صورت مجوزی جداگانه از رویدادهای TED در سرتاسر جهان برگزار می‌شود. رویداد تدکس طبق استانداردهای تد و با احترام به قوانین محل برگزاری، در شهرهای متعدد جهان برگزار می‌شود. اصفهان همواره یکی از میزبانان مهم رویدادهای تدکس در ایران بوده که با دریافت مجوز به‌نام تدکس اصفهان، قصد برگزاری رویدادهای بیشتر و منظم‌تری در سطح استان دارد.

تاکنون، ۲۰ سخنران در رویدادهای متنوع تدکس اصفهان حضور یافته‌اند و ایده‌ها و تجربه‌های خود را با شرکت‌کنندگان در میان گذاشته‌اند. ویدئو تمامی سخنرانی‌های قبلی تدکس اصفهان را در کانال آپارات این رویداد می‌توان مشاهده کرد. سخنرانان رویدادهای تدکس افرادی هستند که ایده‌ای ناب یا تجربه‌ای با ارزش اشتراک داشته‌اند. آن‌ها در صنایع گوناگون فعالیت کرده‌اند و با هدف ارائه‌ی نکاتی کاربردی به شرکت‌کنندگان روی سن تدکس حضور یافته‌اند.

باتوجه‌به آنچه گفتیم، هر فردی که ایده‌ای ناب یا تجربه‌ای جذاب داشته باشد، می‌تواند برای رویداد تدکس اصفهان ثبت‌نام کند. به‌علاوه، اگر فردی را مناسب سخنرانی در این رویداد می‌دانید، می‌توانید با مراجعه به لینک منبع، او را به برگزارکنندگان پیشنهاد دهید. افزون‌براین، در همان لینک نیز می‌توانید برای رویداد آتی به‌رایگان پیش‌ثبت‌نام کنید. زومیت، حامی رسانه‌ای تدکس اصفهان، اطلاع‌رسانی و تهیه‌ی گزارش از آن را برعهده دارد که نمونه‌ای از آن را می‌توانید در گزارش رویداد قصه‌های ناگفته مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات