کوماکس تصویر، مرکز تخصصی تعمیرات آیفون تصویری

شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
فعالیت مجموعه کوماکس تصویر به بیش از دو دهه می‌رسد. کوماکس تصویر فعالیت خود را با ارائه خدمات فروش و تعمیرات دربازکن‌های صوتی آغاز کرد.
تبلیغات

پس از گذشت سال‌ها با ورود درباز کن های تصویری به بازار ایران، کوماکس تصویر نیز به‌عنوان یکی از فعالان این عرصه وارد میدان شد.

امروزه کوماکس تصویر با دارا بودن چندین کارشناس متخصص یکی از ارائه‌دهندگان خدمات تعمیرات آیفون تصویری در قلب بازار الکترونیک کشور است.

چرا کوماکس تصویر را انتخاب کنیم؟

از مهم‌ترین ویژگی‌های مجموعه کوماکس تصویر فعالیت تخصصی در زمینه تعمیرات آیفون تصویری ایرانی و خارجی است. از آنجایی که نصب و تعمیرات در باز کن های تصویری کاری تخصصی است، عدم رعایت اصول و استانداردها موجب بروز خرابی و تداخل در سیستم در آینده ای دور یا نزدیک و کاهش طول عمر دستگاه‌ها می‌شود.

بنابراین، توصیه همیشگی این است که پروژه‌های نصب و تعمیرات آیفون تصویری خود را به دست افراد غیر متخصص و اشخاصی که تخصص‌های دیگری همانند برق ساختمان و... دارند، نسپارید.

در ادامه به معرفی چند مورد از ویژگی‌های مهم و کلیدی کوماکس تصویر خواهیم پرداخت.

کوماکس

چند مورد از ویژگی‌های کلیدی کوماکس تصویر

  • دارا بودن کارشناسان الکترونیک آموزش‌دیده در زمینه تعمیرات تخصصی آیفون تصویری.
  • سابقه و تجربه چند ده ساله در زمینه فروش، نصب و تعمیرات انواع در باز کن صوتی و تصویری.
  • ارائه گارانتی کیفیت جهت اطمینان خاطر مشتریان.
  • استفاده از قطعات استاندارد، اورجینال و دارای ضمانت.
  • ارائه خدمات در محل جهت جلوگیری از بروز مشکلات هنگام باز کردن سیستم و حمل آن به تعمیرگاه.
  • رزرو وقت و اعزام کارشناس در اسرع وقت به محل.
  • امکان عقد قرارداد با شرکت‌ها و سازمان ها جهت حفظ و نگه‌داری تجهیزات.

کوماکس تصویر چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

همان‌طور که می‌دانید، کوماکس تصویر به‌عنوان یکی از مراکز تخصصی ارائه‌دهنده خدمات آیفون تصویری سال‌ها است که در زمینه فروش، نصب و تعمیرات انواع آیفون های تصویری ایرانی و خارجی فعالیت دارد. همچنین از آنجایی که بسیاری از در باز کن های تصویری جدید قابلیت پشتیبانی از سیستم‌های حفاظتی مانند دوربین مدار بسته را نیز دارند، این مجموعه فعالیت خود را اخیرا توسعه داده و آماده ارائه خدماتی مانند نصب، تعمیر و نگه‌داری انواع دوربین‌های مدار بسته و سیستم‌های حفاظتی است.

هدف کوماکس تصویر طی سال‌های فعالیت، ارائه خدمات تخصصی در زمینه در باز کن های تصویری با به‌کارگیری کارشناسان باتجربه و آموزش‌دیده جهت جلب رضایت مشتریان بوده است.

کوماکس تصویر چه برندهایی را تحت پوشش دارد؟

همان‌طور که قبلا ذکر کردیم، خدمات کوماکس تصویرشامل اکثر برند های آیفون تصویری می‌شود که در ادامه نام تک‌تک آن‌ها را ذکر خواهیم کرد.

برندهای آیفون تصویری ایرانی :

کوماکس تصویر به‌صورت تخصصی آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیرات آیفون تصویری سیماران، تابا، تابان، الکتروپیک و کامکث است که جزو برندهای مطرح و شناخته‌شده ایرانی هستند. استفاده از قطعات اصلی و دارای گارانتی معتبر شرکتی جزو اصول کاری کوماکس تصویر است.

کوماکس

برندهای آیفون تصویری خارجی :

در مورد برندهای خارجی نیز کوماکس تصویر ارائه‌دهنده خدمات تخصصی نصب و تعمیرات آیفون تصویری کوماکس، هیوندای و سوزوکی است.

کلام پایانی

جهت رزرو وقت و اعزام کارشناس به محل کافی است به وب‌سایت کوماکس تصویر مراجعه کنید و ازطریق یکی از راه‌های ارتباطی با ما تماس بگیرید. همچنین می‌توانید با مراجعه به وبلاگ کوماکس تصویر دانش خود را در زمینه در باز کن های تصویری افزایش دهید و سوالات خود را مطرح کنید تا کارشناسان ما پاسخگوی شما باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات