نمونه عکس‌های گرفته شده با دوربین آنر 20 پرو رویت شد

جمعه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به رویداد معرفی قریب‌الوقوع آنر ۲۰ پرو، نمونه‌ عکس‌های گرفته شده با دوربین آن، حالت Super Night آن را نشان می‌دهد.
تبلیغات

پیش‌تر گفته شده بود که آنر ۲۰ پرو در تاریخ ۲۱ ماه مه برابر با ۳۱اردیبهشت‌ماه با روزنه‌ روی نمایشگر مخصوص دوربین سلفی معرفی می‌شود. پیش از تاریخ رونمایی رسمی، سه نمونه عکس گرفته‌شده با دوربین این گوشی هوشمند به‌اشتراک گذاشته شده است. 

دو عکس از نمونه‌ عکس‌های گرفته‌شده با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و با ویژگی جدید حالت AIS Super night گرفته شده‌اند. نمونه عکس سوم یا لنز عریض آنر ۲۰ پرو گرفته شده است.

آنر 20 پرو
مقاله‌های مرتبط:

به‌نظر می‌رسد آنر ۲۰ پرو با قابلیت‌های خوبی برای تصویربرداری به بازار عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود آنر ۲۰ پرو از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.4 بهره ببرد. نمونه عکس‌های گرفته‌شده در نور کم، قابلیت‌های خوب دوربین این گوشی هوشمد را نشان می‌دهد. براساس اعلام آنر، گوشی هوشمند جدید شرکت با حالت AI Ultra Clarity که در آنر ۲۰ ویو شاهد آن بودیم رونمایی خواهد شد. همچنین دستگاه جدید آنر از سیستم AI photometric نیز بهره خواهد برد. بی‌شک برای اطلاع از مشخصات دقیق‌تر دستگاه باید منتظر رویداد رونمایی باشیم.

آنر 20 پرو

باتوجه به اینکه به دوربین فوق عریض در این دستگاه اشاره شده است، EXIF تصاویر، دیافراگم f/2.2 و فاصله کانونی ۱۷ میلی‌متر را نشان می‌دهد. همچنین، فاصله‌ی کانونی نیز، وجود دوربین فوق عریض را تأیید می‌کند. 

آنر 20 پرو

ضریب کراپ ۷.۶ برابری نیز با حسگر ۱/۳.۲ اینچی مطابقت دارد. باید منتظر رویداد رونمایی باشیم تا اطلاات دقیق‌تری در مورد دوربین‌های آنر ۲۰ پرو در دست داشته باشیم و ببینیم در واقعیت چه عملکردی از خود نشان می‌دهند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات