شرکت در کمپین #زنجیره شادی با خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی از روبان

پنج‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
خریدهای بهداشتی و آرایشی محصولات اصل و باکیفیت را می‌توانید باتخفیف از فروشگاه اینترنتی روبان انجام دهید. روبان با همراهی مؤسسه زنجیره امید، ۲۰ درصد از درآمدش را به این کمپین اختصاص خواهد داد.
تبلیغات

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی روبان، قرار است برای خانم ها یک تجربه دلچسب صورتی از خرید لوازم آرایشی و بهداشتی باشد.

این روزها خوشبختانه خانم‌ها به زیبایی و مراقبت از پوست‌شان اهمیت بیشتری می‌دهند و دائما در حال جستجوی محصولات مراقبت از پوست و آرایشی با کیفیت و راهکارهایی برای زیباتر شدن هستند. این موضوع باعث می‌شود تا احساس کنند بیشتر به خودشان اهمیت می‌دهند؛ همچنین حس سرزندگی و شادابی را در آن‌ها بیشتر می‌کند. اما جدا از این شوق و هیجان، نگرانی‌هایی در زمات خرید لوزم آرایشی و بهداشتی وجود دارد، مثلا اطمینان از اصل بودن کالاها یا اینکه چه محصولی برای نیازهای‌شان مناسب تر است. 

خرید آنلاین لوازم آرایشی بهداشتی

بیایید کمی خیال‌پردازی کنیم

فکر کنید یک روز تابستان متوجه می‌شوید که کرم ضد آفتاب‌تان تمام شده است و به این فکر می‌کنید که با وجود تمام مشغله‌های روزانه چگونه باید خودتان را به یک داروخانه برسانید و یک کرم ضد آفتاب تهیه کنید و اینکه چه انتخاب‌هایی دارید؟ آیا محصول بهتری هست که مناسب نیاز پوست‌تان باشد؟ یا محصولی با قیمت مناسب‌تر . همان‌طور که در حال فکر کردن به کرم ضد آفتاب‌تان هستید، بدون اینکه بخواهید ساعت‌ها در ترافیک و آلودگی شهر بمانید، به یک فروشگاه بزرگ صورتی پر از لوازم آرایشی و بهداشتی هیجان‌انگیز می‌رسید.

به‌راحتی و بدون اینکه در فروشگاه دچار سردرگمی شوید، به کرم‌های ضد آفتاب این فروشگاه می‌رسید که از برند‌های مختلف خارجی و ایرانی و با قیمت‌های مناسب کنار یکدیگر چیده شده‌اند.

یک لحظه شاید فکر کنید چطور بین این همه کرم ضد آفتاب یکی را انتخاب کنم؟

نگران نباشید! فروشگاه یک مشاور صمیمی، مهربان و دقیق دارد که با صبر و حوصله، باتوجه‌به بودجه و نیاز پوست شما کرم ضد آفتاب مناسب را با تضمین اصل بودن محصول و در یک بسته‌بندی زیبا به شما تحویل می‌دهد.

همه خرید در کمتر از یک ربع ساعت انجام شد، بدون تلف کردن وقت و بدون اینکه برای پیدا کردن محصول مورد نظرتان لازم باشد به چندین فروشگاه سر بزنید.

قشنگ‌‌ترین بخش این خیال.پردازی واقعی بودن آن است!

این فروشگاه بزرگ صورتی جایی نیست جز "فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی روبان" که از سال ۱۳۹۴ کار خودش را به هدف فراهم کردن یک تجربه صورتی و دوست‌داشتنی از خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی برای بانوان، شروع کرده است.

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی روبان معتقد است که ما همه زیبا هستیم، و باید صورتی که داریم را دوست داشته باشیم و از آن به‌خوبی مراقبت کنیم. با همین تفکر، روبان از ابتدا تلاش کرده تا بستری مطمئن برای خرید محصولات آرایشی و بهداشتی اصل از برندهای معتبر فراهم کند و درکنار آن آموزش و اطلاعات کافی برای انتخاب دقیق و آسان محصولات در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد.

کمپین زنجیره شادی چیست؟

ما در فروشگاه اینترنتی روبان معتقدیم که هیچ چیز در دنیا زیباتر از شادی کودکان نیست. آن‌ها برای خندیدن نیازمند سلامتی هستند که متاسفانه بعضی از کودکان از آن بی‌نصیبند، چون خودشان و خانواده‌هایشان درگیر سختی‌ها و هزینه‌های بالای بیماری‌های خاص آن‌ها هستند.

امسال روبان تصمیم گرفت تا در ماه مبارک رمضان درکنار خیریه زنجیره امید یک زنجیره شادی راه بیاندازد تا خنده بر چهره کودکانی که نیاز به مراقبت‌های پزشکی دارند برگردد.

زنجیره امید در تیر ماه ۱۳۸۶ با هدف ارتقا سلامت و کیفیت درمان کودکان مبتلا به بیماری های خاص فعالیت خود را آغاز کرد. این مؤسسه خدمات خود را بدون درنظرگرفتن دین، نژاد و ملیت به کودکان زیر ۱۸ سال، طبق استانداردهای بین‌المللی در سه رشته قلب، ارتوپدی و ترمیمی ارائه می‌دهد. یکی از مهم‌ترین اهداف زنجیره امید کاهش چشمگیر هزینه‌های درمان همراه‌با حفظ بالاترین سطح استاندارد کیفیت درمان است.  

 خرید آرایشی بهداشتی

شما هم می‌توانید حلقه‌ای از این زنجیره باشید. اما چطور؟

در طول ماه مبارک امسال به ازای هر خرید اینترنتی لوازم آرایشی بهداشتی از روبان، ۲۰ درصد از درآمد این خرید به خیریه زنجیره امید اختصاص خواهد یافت. شما با خرید اینترنتی لوازم آرایشی خود از روبان نه‌تنها در یک کار نیک سهیم خواهید شد، بلکه از تخفیف‌های ویژه روزانه این فروشگاه نیز بهره می‌برید. بنابراین برای داشتن این فرصت توصیه می‌کنیم که به‌طور روزانه به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی بهداشتی روبان سر بزنید تا در جریان این تخفیف‌ها قرار بگیرید.

برای کمک به نیازمندان در ماه رمضان با روبان همراه شوید تا به ازای هر خرید زنجیره امیدی مستحکم‌تر شود.

#زیبایی-تو-لبخند-او

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات