تهیه گوشی شیائومی از سایت دیوار

چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت شیائومی با ارائه محصولات باکیفیت، با تکنولوژی بالا و مقرون‌به‌صرفه، خیلی زود توانست راه خود را به بازارهای بین‌المللی باز کند.
تبلیغات

شیائومی یک شرکت چینی است و محبوبیتش را مدیون استراتژی درست قیمت‌گذاری است که باعث می‌شود این گوشی‌ها عملا برای خرید در دسترس گروه‌های زیادی باشند. محصولات اخیر شائومی رکورد فروش در بسیاری از سایت‌ها را شکانده‌اند. در ادامه دلایل خرید گوشی شیائومی را خواهید خواند. روی سایت دیوار می‌توانید انواع مدل‌ها در طیف وسیعی از قیمت‌ها را به‌راحتی پیدا کنید.

قیمت به صرفه

همان‌طور که گفتیم، قیمت گوشی‌های شیائومی بسیار مناسب است. این جمله به این معنا است که خرید این گوشی‌ها باتوجه‌به تکنولوژی‌شان کاملا به‌صرفه و عادلانه به نظر می‌رسد. عملکرد گوشی‌های شیائومی نسبت به قیمت آن‌ها تا حدی خوب به نظر می‌رسد که دیگر رقبای هم‌رده را وارد رقابتی چالشی می‌کند. ویژگی‌های ارائه شده در این گوشی‌ها را تنها می‌توانید در گوشی‌هایی که قیمتی دو برابر دارند، پیدا کنید. شیائومی از پردازنده‌های قوی مانند محصولات شرکت اسنپدراگون برای پرچمداران اصلی خود استفاده می‌‌کند.

نمایشگرهای خیره کننده

صفحه‌نمایش این گوشی‌ها پررنگ، زنده و غنی از رنگ هستند. حتی در مدل‌های ارزان شیائومی نیز صفحه‌نمایش‌های قوی استفاده شده است. این صفحه‌های نمایش قادر هستند کنتراست خوبی از رنگ‌ها را به نمایش بگذارند.

عمر طولانی باتری

از نظر مدت نگه‌داری شارژ، شیائومی یک سر و گردن از رقبای هم‌رده‌اش بالاتر است. در مدل‌های جدید، با هر بار شارژ می‌توانید ۱۵ ساعت‌ونیم فیلم‌برداری یا ۳۳ ساعت مکامله کنید. البته ظرفیت باتری‌های مدل‌های مختلف گوشی‌های شیائومی با هم متفاوت است.

دوربین‌های باکیفیت

از زمانی‌که شبکه‌های مجازی رشد کردند، عکاسی موبایلی به یک سرگرمی تبدیل شد. امروزه کمتر کسی به‌دنبال خرید یک گوشی بدون دوربین است و کیفیت دوربین برای بیشتر خریدارن اهمیت پیدا کرده است. دوربین‌های دوگانه‌ی شیائومی به شما امکان تصویر برداری به‌صورت پرتره را می‌دهند. سنسورهای حساس به نوری در این دوربین‌ها به کار رفته که می‌توانند عکس‌های باکیفیت‌تری در نور کم بیاندازند. همچنین شما با تنظیمات دستی می‌توانید عکس را شارپ‌تر، پررنگ‌تر یا سطحی را صاف‌تر کنید.

امکانات جانبی به روز

چند سالی است که شرکت‌های سازنده‌ی تلفن همراه، توجه خود را به سمت قابلیت‌های جانبی برده‌اند. شیائومی نیز از قافله عقب نمانده و به سمت اضافه کردن قابلیت‌هایی مانند شارژ سریع، حسگر اثر انگشت یا پردازش بالا کرده است.

چه مدلی با چه قیمتی بخرم؟

شیائومی مدل‌های مختلفی را در بازار ایران عرضه کرده است. مطابق بودجه‌ و انتظارات‌تان از گوشی تلفن همراه، می‌توانید گوشی شیائومی از زیر یک میلیون تا بالای ۵ میلیون تومان را در سایت دیوار، به‌عنوان یک مرجع موبایل پیدا کنید. برای مثال در یک آگهی یک گوشی شیائومی مدل Mi max 2 با ظرفیت ۱۲۸ گیگ به قیمت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان آگهی شده است. در آگهی دیگری یک گوشی دست دوم مدل Mi8 با ظرفیت ۱۲۸ گیگ بدون هیچ آسیب‌دیدگی به قیمت ۵ میلیون تومان به فروش می‌رود. شیائومی در سال میلادی جاری مدل‌های Black Shark، Redmi 7، Mi Mix 3 5g، Mi 9 Explorer، Mi 9 SE، Redmi Note 7 pro، Mi9، Resmi Go ، Mi 8 pro  و... را عرضه کرد. در بین آگهی‌ها بچرخید، امکانات مدل‌های مختلف را بررسی کنید و فراموش نکنید که هرگز کالای دست دومی را بدون مهلت تست و بدون مشورت با کارشناس مربوط خریداری نکنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات