آمازون کارکنان خود را تشویق می‌کند به‌جای کار در شرکت، در تحویل بسته‌ها همکاری کنند

سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آمازون قصد دارد زمان تحویل بسته‌هایش را کاهش دهد؛ به‌همین‌دلیل، در طرحی از کارکنانش درخواست کرده کارکردن در شرکت را ترک کنند و با تأسیس شرکت‌های کوچک، در ارسال و تحویل بسته‌ها همکاری کنند.
تبلیغات

آمازون از سال گذشته تصمیم گرفته سرعت تحویل بسته‌های ارسالی را بیشتر کند. بر‌همین‌اساس، سعی کرده کارآفرینان بیشتری را تشویق کند که شرکت‌های خصوصی تحویل بسته راه‌اندازی کنند.

این شرکت دوشنبه‌ی گذشته اعلام کرد در‌حال‌توسعه‌ی این برنامه است. توسعه‌ی این طرح با نام شرکت‌های همکار تحویل بسته‌ (Delivery Service Partner) شروع شده و در آن، آمازون از کارکنانش می‌خواهد به این طرح ملحق شوند.

آمازون به افراد همکار در این طرح مبلغی معادل ۱۰ هزار دلار پرداخت می‌کند. همچنین، برای اینکه انگیزه‌ی کارکنان خود را برای ترک کار در آمازون و ملحق‌شدن به طرح همکاری در تحویل بسته افزایش دهد، به کارکنانی که به این طرح ملحق شوند، حقوقی معادل سه‌برابر حقوق کارکنان آمازون پرداخت خواهد کرد.

amazon

طرح همکاری در تحویل بسته، طرحی است که آمازون به‌منظور افزایش توانایی ارسال و تحویل بسته آغاز کرده تا تحویل آن‌ها را به‌طورچشمگیری سریع‌تر کند. به‌گفته‌ی مسئولان آمازون، آنان قصد دارند زمان ارسال ویژه‌ی خود را از دو روز به یک روز کاهش دهند. این، به‌معنای لزوم بهبود زیرساخت‌های ارسال بسته‌ در این شرکت است.

طرح همکاری در تحویل بسته از خرداد سال گذشته آغاز شده و بنابر گزارش آمازون، این طرح باعث ایجاد ۲۰۰ شرکت کوچک شده که جمعا هزاران نفر را برای ارسال و تحویل بسته استخدام کرده‌اند. این شرکت انتظار دارد تعداد این شرکت‌های کوچک در سال جاری چندبرابر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات