کمک ۵ میلیارد ریالی ایرانسل به سیل‌زدگان اهدا شد

سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ایرانسل در مراسمی که صبح امروز برگزار شد، کمک ۵ میلیارد ریالی خود را با هدف کمک به سیل‌زدگان به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران اهدا کرد.
تبلیغات

در مراسمی که صبح سه‌شنبه ۲۰ فروردین با حضور محمد نصیری، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر و علی‌اصغر عینی‌پور، معاون فنی و مهندسی ایرانسل در محل جمعیت هلال‌احمر برگزار شد، ایرانسل مبلغ ۵ میلیارد ریال برای کمک به رفع نیازهای ضروری سیل‌زدگان به جمعیت هلال‌احمر اهدا کرد. علاوه‌بر این مبلغ، ایرانسل ۵۵ میلیارد ریال نیز برای کمک به بازسازی زیرساخت‌ها در منطقه‌های سیل‌زده اختصاص داده است.

در این مراسم، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وسعت بی‌سابقه‌ی سیل در استان‌های مختلف، ضمن تقدیر از ایرانسل برای همکاری در روند امدادرسانی به سیل‌زدگان، بر لزوم توجه ویژه به ابعاد گوناگون خسارت‌های سیل تأکید کرد.

همچنین، معاون فنی و مهندسی ایرانسل در سخنانی برنامه‌های ایرانسل برای حفظ پایداری شبکه و کمک به روند امدادرسانی پس از بُروز سیل در استان‌های مختلف را تشریح کرد. وی دراین‌باره گفت:

ایرانسل فراتر از وظیفه‌ی تخصصی خود در مخابرات، یاری‌رسانی به عزیزان آسیب‌دیده و سازمان‌های امدادی را مسئولیت اجتماعی خود می‌داند. به‌همین‌دلیل، آماده همکاری گسترده‌تر با جمعیت هلال‌احمر، به‌عنوان سازمان تخصصی امدادرسان، برای کمک‌های بیشتر به آسیب‌دیدگان و بازسازی بخشی از زیرساخت‌های تخریب شده است.

ایرانسل با وقوع بارش‌های شدید و وضعیت جوّی سخت در استان‌های مختلف، با اعزام سریع کارشناسان فنی به منطقه‌های آسیب‌دیده و بررسی موقعیت، در سریع‌ترین زمان ممکن شبکه را به حالت عادی و پایدار بازگرداند و برای سرعت‌بخشیدن به امدادرسانی به سیل‌زدگان، به دفعات مکالمه و پیامک منطقه‌های سیل‌زده را رایگان اعلام کرد.

کمک ایرانسل به سیل زدگان

در زمان بحران، تیم فنی ایرانسل با‌توجه‌به وضعیت موجود، از منابع مختلف تأمین‌کننده‌ی انرژی، مثل ژنراتورها، برای برق‌رسانی و فعال نگه‌داشتن آنتن‌های مخابراتی استفاده کرد و  شبکه را برای استفاده‌ی مشترکان خود و مشترکان اپراتورهای دیگر پایدار نگه داشت که ازطریق رومینگ ملی از شبکه‌ی ایرانسل استفاده می‌کردند. همچنین، بررسی و رفع مشکلات احتمالی مشترکان مناطق آسیب‌دیده ازطریق تماس با مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل (شماره‌ی ۷۰۰) در اولویت قرار گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات