گلکسی A80 با ماژول دوربین کشویی-چرخشی فردا رونمایی می‌شود

سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
سامسونگ طبق اعلام قبلی فردا رویداد مهمی را برای گوشی‌های گلکسی A برگزار می‌کند؛ طبق شنیده‌ها در این مراسم، گوشی موردانتظار گلکسی A80 با ماژول دوربین چرخشی معرفی خواهد شد.
تبلیغات

رویداد ویژه‌ی سامسونگ برای گوشی‌های گلکسی ای روز دهم آوریل ۲۰۱۹ (۲۱ فروردین ۱۳۹۸) به‌صورت رسمی برگزار خواهد شد و بدون شک تمامی نگاه‌ها در این مراسم، به گوشی گلکسی A90 با ماژول دوربین کشویی-چرخشی معطوف می‌شود. گزارشی جدید مدعی است که گوشی موردبحث قرار است با نام گلکسی A80 معرفی شود.

مورد مهم دیگر این است که گفته می‌شود سامسونگ قصد دارد در مراسم فردا گوشی گلکسی A70 را با نمایشگر دارای نسبت تصویر ۲۰:۹ و شارژ سریع ۲۵ واتی معرفی کند؛ این دو ویژگی برای نخستین بار است که در گوشی‌های سامسونگ مورداستفاده قرار می‌گیرند. درضمن گوشی سومی هم در راه است؛ این محصول گلکسی A40 نام خواهد داشت.

گلکسی ای سامسونگ / Samsung Galaxy A

گوشی شدیدا موردانتظار گلکسی A80 طبق گزارش‌های پیشین، مجهز به نمایشگر بزرگ ۶.۷ اینچ AMOLED با وضوح فول HD پلاس خواهد بود و به‌لطف نبود دوربین سلفی در قسمت بالای نمایشگر، حاشیه‌ی کمی در اطراف این دستگاه وجود خواهد داشت. انتظار می‌رود که این گوشی مجهز به دوربین سه‌گانه باشد؛ دوربین اول دارای حسگر ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 خواهد بود، دوربین دوم از حسگر ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و لنز فوق عریض (اولترا واید) بهره خواهد گرفت و نهایتا دوربین سوم از نوع مدت‌پرواز (ToF) خواهد بود. از آنجایی که مکانیسم این دوربین به‌صورت چرخشی است، می‌تواند هم‌ به‌عنوان دوربین اصلی و هم دوربین سلفی مورد استفاده قرار گیرد.

از بین دیگر مشخصات احتمالی گلکسی ای ۸۰ می‌توانیم به بهره‌مندی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۱۵۰ درکنار ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل‌ارتقاء اشاره کنیم. درضمن پیش‌بینی می‌شود که این گوشی از باتری با ظرفیت ۳٬۷۰۰ میلی‌آمپرساعت استفاده کند و از شارژ سریع ۲۵ واتی بهره ببرد. افزون بر این موارد، گلکسی A80 سامسونگ احتمالا همچون گوشی ال‌جی جی ۸ تین‌کیو، از فناوری انتقال صدا ازطریق نمایشگر بهره خواهد گرفت و این یعنی در پنل جلویی آن، بلندگو وجود نخواهد داشت.

گلکسی ای سامسونگ / Samsung Galaxy A

از طرفی دیگر، گلکسی A70 را داریم؛ دستگاهی که ساخت آن پیش‌تر به‌صورت رسمی تأیید شده است و از نمایشگر ۶.۷ اینچ AMOLED فول HD پلاس بهره می‌گیرد. این نمایشگر از نوع اینفینیتی-یو (دارای بریدگی به‌فرم U) است و در بالای آن دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی به‌چشم می‌خورد. درضمن گوشی موردبحث دارای حسگر اثر انگشت درون‌صفحه‌ای خواهد بود.

پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و ۶ یا ۸ گیگابایت رم، این گوشی را به محصولی مناسب برای خرید تبدیل می‌کنند. درضمن گلکسی ای ۷۰ نیز از ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت ارتقاء ازطریق کارت میکرو SD بهره‌مند خواهد بود. پنل پشتی این دستگاه میزبان دوربین دوگانه‌ی ۲۵ و ۸ مگاپیکسلی به‌همراه فلاش LED است. نکته‌ی جالب‌توجه در مورد گلکسی ای ۷۰، بهره‌مندی آن از باتری ۴٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز به شارژ سریع ۲۵ واتی است.

گلکسی ای سامسونگ / Samsung Galaxy A

درنهایت به گلکسی A40 می‌رسیم؛ گوشی میان‌رده‌ای که احتمالا در رویداد فردا به‌عنوان سومین گوشی جدید سامسونگ معرفی خواهد شد. گفته می‌شود که گوشی موردبحث دارای نمایشگر ۵.۹ اینچ AMOLED از نوع اینفینیتی-یو با وضوح فول HD پلاس خواهد بود و از دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی بهره خواهد گرفت.

این گوشی برای پردازش وظایف از تراشه‌ی اکسینوس ۷۸۸۵ استفاده می‌کند و از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم درکنار ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل‌ارتقاء بهره می‌برد. در پنل پشتی دستگاه، شاهد دو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی (به‌عنوان دوربین اصلی) و ۵ مگاپیکسلی (مجهز به لنز عریض) به‌همراه فلاش LED و حسگر اثر انگشت خواهیم بود. گلکسی ای ۴۰ احتمالا به باتری ۳٬۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۵ واتی مجهز شده است.

دیدگاه شما کاربران زومیت در مورد گوشی‌های جدید سامسونگ و قیمت احتمالی آن‌ها چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات