ایرانسل قرعه‌کشی و عضویت از طریق سرویس‌های ارزش افزوده را متوقف کرد

دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
ایرانسل با انتشار بیانیه‌ای در توییتر از توقف اجرای سرویس‌های جدید ارزش افزوده‌ی خود بر پایه قرعه‌کشی و عضویت مشترکان در آن‌ها خبر داد.
تبلیغات

سال گذشته بعد از کلاهبرداری بزرگ برخی شرکت‌های ارزش افزوده و همچنین تقلب در نتیجه‌ی آرای مردم در انتخاب محبوب‌ترین برنامه‌ی صداوسیما، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات رسیدگی به پرونده‌ی شرکت‌های ارزش افزوده را با جدیت دنبال کرد. در همین راستا روز گذشته مدیر کل سرویس‌های ارزش افزوده‌ی همراه اول با انتشار پستی در توییتر خود از ممنوعیت استفاده از قرعه‌کشی برای جوایز سرویس‌های ارزش افزوده توسط همراه اول خبر داد.

حال ایرانسل نیز با انتشار پستی در توییتر خود اعلام کرد که اجرای سرویس‌های جدید ارزش افزوده‌ی خود بر پایه‌ی قرعه‌کشی و عضویت مشترکان در آن‌ها را متوقف کرده است. البته ایرانسل اعلام کرده که این تصمیم را از دی ماه سال ۹۷ اجرا کرده است. ایرانسل در متن بیانیه‌ی خود نوشت:

«ایرانسل به‌منظور ارتقای تجربه‌ی مشترکان، از ابتدای دی ماه ۹۷، اجرای سرویس‌های جدید ارزش افزوده‌ی خود بر پایه‌ی قرعه‌کشی و عضویت مشترکان در آن‌ها را متوقف کرده و از هرگونه اقدامی که در راستای حفظ حقوق مشترکان باشد استقبال می‌کند.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات