تصاویر جدیدی از گوشی جذاب اوپو Reno رؤیت شد

پنج‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویری از گوشی جدید اوپو با نام Reno در فروشگاه آنلاین چینی منتشر شده که گویای برخی از مشخصات این دستگاه جذاب است.
تبلیغات

برایان شن، قائم‌مقام اوپو در هفته‌های گذشته خبر از ساخت گوشی هوشمند با قابلیت بزرگنمایی ۱۰ برابری دوربین داد و همه نشانه‌ها حاکی از آن بود که Oppo Reno گوشی موردنظر شن است. هرچند امروز رندرهای رسمی از گوشی مورد انتظار رینو روی وبسایت خرده‌فروشی چینی JD.com ظاهر شد و در آن خبری از آرایه‌ی دوربین سه‌گانه نبود. در این تصاویر تنها نمایشگر بدون بریدگی دستگاه و یک آرایه‌ی دوگانه‌ی دوربین در قسمت پشتی مشاهده می‌شود که با رنگ‌های جذاب و المان‌های طراحی منحصر‌به‌فرد همراه شده است.

oppo reno

در حال حاضر اخباری از عرضه‌ی گوشی Oppo Reno با رنگ ارغوانی، صورتی، سبز و مشکی منتشر شده و نخستین‌بار است که شکل و شمایل گوشی جدید شرکت اوپو در فضای اینترنت منتشر می‌شود . تنها دو لنز دوربین در قسمت پشت دستگاه دیده می‌شود که احتمالا یکی از آن‌ها را حسگر ۴۸ مگاپیکسلی همراهی می‌کند و دیگری ممکن است با زاویه‌ی دید گسترده یا مجهز به یک حسگر عمق‌سنج باشد.

oppo reno

در نمای جلو تنها یک حاشیه‌ی باریک در قسمت پایین گوشی دیده می‌شود و لبه‌هایی با انحنای کم در دو طرف نمایشگر وجود دارد. نمایشگر اوپو رینو احتمالاً یک پنل AMOLED منحنی 2.5D بوده و مجهز به حسگر اثر انگشت یکپارچه است. دوربین سلفی این دستگاه هوشمند از قسمت فوقانی به شکلی غیرعادی بالا می‌آید و هیچ بریدگی سلفی در قسمت جلوی گوشی دیده نمی‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات