کارخانه جدید مرسدس بنز در روسیه افتتاح شد

پنج‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
دایملر اخیرا در استراتژی سرمایه‌گذاری خود در بازارهای بالقوه، خط تولید جدیدی را در نزدیکی مسکو افتتاح کرده است.
تبلیغات

دایملر به‌تازگی کارخانه جدیدی در نزدیکی مسکو افتتاح کرده که جزئی از برنامه سرمایه‌گذاری ۲۸۰ میلیون دلاری این شرکت است. با افتتاح این کارخانه، اکنون محصولات مرسدس‌ بنز مخصوص بازار روسیه ساخته می‌شوند. راه‌اندازی این کارخانه با ایجاد بیش از ۱۰۰۰ شغل جدید همراه خواهد بود و مرسدس بنز E-Class به‌عنوان اولین محصول کارخانه مذکور ساخته خواهد شد. به‌گفته دایملر مدل‌های شاسی‌بلند مرسدس‌ بنز هم پس از آن روی خط تولید قرار می‌گیرند. دایملر اعتقاد دارد که برای مدل E-Class و خودروهای شاسی‌بلند مرسدس بنز، تقاضای زیادی در بازار روسیه وجود دارد.

مرسدس بنز E Class

بنابراین آغاز کار تولیدی این کارخانه با ساخت مدل‌های محبوب بازار این کشور همراه خواهد بود. به‌گفته دایملر، فروش خودروهای سواری مرسدس بنز در روسیه در یک دهه اخیر بیش از ۲ برابر افزایش پیدا کرده است. به‌گفته دیتر زیچه، رئیس هیئت مدیره و سرپرست خودروهای مرسدس بنز:

کارخانه موسکو مرسدس بنز، بخشی دیگر از استراتژی ما برای تولید در کشور‌هایی است که مشتریان ما در آنجا وجود دارند و هر دو شریک در این برنامه سود خواهند برد؛ روسیه و مرسدس بنز.

در مراسم افتتاح این کارخانه، شخصیت‌هایی همچون دیتر زیچه، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور کشور روسیه و پیتر آلتمایر، وزیر نیرو و اقتصاد آلمان حضور داشتند.

افتتاح کارخانه مرسدس بنز در روسیه

به‌گفته دایملر، کارخانه تازه‌تأسیس مسکو از اتوماسیون نسل چهار می‌برد که شامل حمل‌و‌نقل بدون وسایل نقلیه در خط تولید می‌شود. سیستم کارت خرید اتوماسیون‌شده در پروسه مونتاژ قطعات، جرثقیل برقی، سیستم بازیابی گرما و استفاده از مواد حل‌شدنی در آب در رنگ خودروها از دیگر ویژگی‌های این فناوری است. این کارخانه به بیش از ۳۰ خط تولید مرسدس بنز در نقاط مختلف دنیا ملحق شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات