گوشی ناشناس موتورولا با دوربین چهارگانه فاش شد

پنج‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر رندر گوشی ناشناس موتورولا با دوربین چهارگانه‌ منتشر شد. آیا ممکن است این تصاویر به پرچم‌دار بعدی موتورولا مربوط باشد؟
تبلیغات

یکی از استراتژی‌هایی که امروزه در مورد دوربین گوشی‌های هوشمند به‌کار گرفته می‌شود، استفاده از تعداد دوربین بیشتر است. حال تصاویر رندری که به‌لطف OnLeaks در وب‌سایت CashKaro منتشر شده است، دستگاه جدید و ناشناخته‌ی موتورولا را با دوربین چهارگانه در پنل پشتی نشان می‌دهد. 

موتورولا

در حال حاضر اطلاعات چندانی از گوشی جدید موتورولا در دست نیست؛ اما می‌دانیم که علاوه‌بر دوربین اصلی چهارگانه، نمایشگر ۶.۲ اینچی با بریدگی قطره‌ای نمایشگر، مشابه طراحی موتورولا موتو جی ۷ و همچنین حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر از دیگر ویژگی‌های دستگاه آتی موتورولا خواهد بود. ظاهرا گوشی هوشمند جدید موتورولا با پورت USB-C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری به بازار عرضه شود که باعث خرسندی برخی کاربران خواهد شد.

در بین گوشی‌های هوشمندی که با دوربین چندگانه در پنل پشتی معرفی می‌شوند، دو رویکرد کلی دیده می‌شود. رویکرد مرسوم‌تر که در گوشی‌های هوشمندی همچون گلکسی اس ۱۰ سامسونگ و هواوی پی ۳۰ پرو شاهد آن بودیم، استفاده از لنزهای دوربین متفاوت برای عکاسی در حالت‌های مختلف است. رویکرد دوم که در گوشی‌‌های هوشمندی همچون نوکیا ۹ با دوربین پنج‌گانه رویت شد، عکاسی با چندین لنز یکسان به‌صورت همزمان، برای گرفتن عکس‌های مختلف از یک صحنه با سطح نوردهی متفاوت با جزئیات بهتر است. 

موتورولا
موتورولا
موتورولا
موتورولا

هنوز مشخص نیست موتورولا قصد دارد گوشی هوشمند جدید خود را با کدام رویکرد مربوط‌به دوربین چندگانه به بازار عرضه کند. اما باتوجه‌به اینکه به‌نظر می‌رسد دوربین‌های به‌کاربرده‌شده در پنل پشتی دستگاه ظاهرا شبیه به یکدیگر هستند، در یکی از تصاویر فاش‌شده نیز برچسب ۴۸ مگاپیکسل دیده می‌شود. در نتیجه انتظار می‌رود موتورولا برای دوربین گوشی جدید خود، رویکردی مشابه نوکیا ۹ را با چهار دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پیش گرفته است.

سایر مشخصات دستگاه از جمله ظرفیت باتری، قیمت، تاریخ عرضه و از همه مهم‌تر، مشخصات تراشه‌ی گوشی موتورولا (‌اگر واقعا چنین دستگاهی به بازار عرضه شود)‌ هنوز نامشخص است. باید منتظر بمانیم تا موتورولا به‌صورت رسمی اطلاعات بیشتری در مورد گوشی هوشمند خود منتشر کند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات