هواوی قصد دارد بزرگترین تولیدکننده گوشی هوشمند جهان شود

پنج‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
هواوی، هدف‌گذاری جدیدی برای خود تعیین کرده و قصد دارد با عبور از سامسونگ و اپل، بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند در جهان شود.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد غول فناوری چینی، هدفگذاری جدیدی برای خود تبیین کرده است و قصد دارد با پیشی گرفتن از سامسونگ و هواوی، عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی هوشمند جهان را از آن خود کند.

روز گذشته، ریچارد یو، مدیرعامل هواوی در گزارشی اعلام کرد: «هواوی به مرحله‌ی جدیدی از فعالیت خود وارد شده است. احتمالا در سال جاری، هواوی و آنر به بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند جهان تبدیل خواهند شد.»

برای دستیابی به این هدف بزرگ که در اصل تبدیل شدن به بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند جهان است، غول فناوری چینی باید بتواند استراتژ‌ی‌هایی را دنبال کند تا از شرکت‌های سامسونگ و اپل که براساس داده‌های IDC، اولین و دومین تولیدکنندگان بزرگ گوشی هوشمند در سطح جهان هستند، پیشی بگیرد.

هواوی پیش از این نیز توانسته جایگاه اپل را به‌عنوان دومین تولیدکننده‌ی بزرگ گوشی‌های هوشمند در بازارهای جهانی از آن خود کند. در فصل دوم سال ۲۰۱۸ و باوجودی که محصولات هواوی در بازار آمریکا به‌فروش نمی‌رسد؛ غول فناوری چینی با عرضه‌ی ۵۴ میلیون دستگاه گوشی هوشمند توانست به‌عنوان دومین شرکت بزرگ تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند در بازارهای جهانی، جایگاه اپل را از آن خود کند. پیش‌تر گفته شده بود که هواوی با عرضه گوشی هوشمند بیشتری در فصل دوم ۲۰۱۸، از اپل پیشی گرفت. اما این شرکت هنوز نتوانسته است از سامسونگ پیشی بگیرد.

براساس گزارش منتشرشده، هواوی برند آنر را نیز تقویت خواهد کرد. باتوجه به استراتژی‌هایی که برای غول فناوری چینی در پیش گرفته، هواوی امیدوار است آنر به دومین تولیدکننده‌ی بزرگ گوشی‌های هوشمند در چین و چهارمین تولیدکننده‌ی گوشی در سطح جهان تبدیل شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات