آموزشگاه موبایل و لپ تاپ کامتک؛ پیشرفت تضمینی شما در بازار کار

سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
مطالعه 4 دقیقه
خیلی از کارجویان دوست دارند در بازار سخت‌افزار، شغل مناسبی داشته باشند؛ مثلا تعمیرکار موبایل یا لپ‌تاپ شوند.
تبلیغات

در دنیای دیجیتال امروز، باید برای شروع کار تعمیرات هم اطلاعات آکادمیک بسیاری داشته باشیم و هم کار عملی روی تجهیزات دیجیتال مانند لپ‌تاپ و موبایل و تبلت انجام دهیم تا بهترین نتیجه را در بازار کسب‌و‌کار به‌دست آوریم. آموزش تعمیر موبایل در کامتک به‌نحوی برنامه‌ریزی‌شده که کارآموزان مبتدی بتوانند درنهایت به‌راحتی از عهده تعمیر گوشی برآیند. کلاس تعمیر موبایل از پایه و به‌صورت سرفصل‌های کاربردی زیرنظر تعمیرکار باتجربه تدریس می‌شود.

معمولا دوره‌ی آموزش تعمیر موبایل شامل کار عملی و تمرین روی ۵۰ مدل برد گوشی است تا کارآموزانی که می‌خواهند وارد بازار کسب‌و‌کار شوند، نتیجه‌ی دلخواهشان را کسب کنند. همچنین، انستیتو انفورماتیک کامتک از مجهزترین ابزارهای تخصصی تعمیرگاهی برخوردار است و کارآموزان با این ابزارهای پیشرفته، به‌صورت عملی تست و اندازه‌گیری و عیب‌یابی برد موبایل را تمرین می‌کنند. شایان ذکر است استادان مجرب و تعمیرکاران متخصص در کامتک از سخت‌ترین مراحل گزینشی عبور می‌کنند و استخدام می‌شوند. این امر باعث شده کیفیت سطح آموزش با مراکز دیگر در تهران بسیار متفاوت باشد.

علاقمندان به رشته‌های آموزش تعمیر موبایل و آموزش تعمیر لپ‌تاپ می‌توانند از کارگاه‌های کامتک دیدن کنند و به‌صورت رایگان مشاوره بگیرند. کامتک پنج کارگاه با تجهیزات آموزشی پیشرفته دارد. آموزش تعمیر تبلت، آموزش تعمیر کامپیوتر، آموزش تعمیر ایسیو ماشین، آموزش تعمیر ماشین‌های اداری و دوره‌های نصب سیستم‌های امنیتی در این کارگاه‌ها برگزار می‌شود.

نکته مهم: هر هفته در ساعات هماهنگ‌شده با کارآموز، تمامی آموزش‌ها زیرنظر استاد مجرب و مجزا به‌صورت نیمه‌خصوصی و خصوصی برگزار می‌شود. حتی عزیزان شهرستانی می‌توانند از امکانات اسکان استفاده کنند.

آموزش تعمیرات سخت‌افزار و نرم‌افزار موبایل و تبلت

دوره‌ی آموزش موبایل برای افراد مبتدی و حتی تعمیرکاران برنامه‌ریزی شده است. تعمیرکاران موبایل می‌توانند برای ارتقای سطح دانش خود، در کلاس‌های خصوصی زیرنظر تعمیرکار موبایل شرکت کنند. همچنین، افراد مبتدی می‌توانند دوره‌ی آموزش الکترونیک و سخت‌افزار و نرم‌افزار موبایل را بگذرانند.

 مهم‌ترین مثال‌ها و موارد کار عملی در آموزش تعمیر موبایل عبارت‌اند از:

  • آموزش تعمیر گوشی سامسونگ
  • آموزش تعمیر گوشی آیفون
  • آموزش تعویض هارد موبایل اپل و سامسونگ به‌صورت عملی
  • آموزش تعمیر گوشی هواوی
  • آموزش تعمیر گوشی سونی
  • آموزش تعمیر گوشی‌های خاموش و آب‌خورده و هنگ‌کرده
  • موارد رسیدن به بازار کار در آموزش تعمیرات گوشی موبایل

بعد از آموزش صحیح که شامل نقشه‌خوانی موبایل و ارتباط قطعات روی مدار موبایل و عیب‌یابی صحیح برد گوشی است، کارآموز نیاز دارد با مراکز فروش قطعات و ابزارهای تعمیرگاهی آشنا شود. در کامتک این نکته‌ی اخیر بسیار اهمیت دارد.

 با قوی‌ترین مرکز آموزش تعمیرات موبایل و لپ‌تاپ آشنا شوید

در دوره‌ی آموزشی، بهترین جزوه با جدیدترین روش تعمیرات به کارآموزان ارائه می‌شود. همچنین، بانک نرم‌افزاری شامل ۳ ترابایت نرم‌افزارهای فلش گوشی‌ها و فیلم‌های آموزشی به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

 آموزش تعمیرات لپ‌تاپ

دوره‌ی آموزش تعمیر لپ‌تاپ با استانداردهای بین‌المللی و روش‌های پیشرفته‌ی تعمیر مین‌برد لپ‌تاپ در آموزشگاه تعمیر نوت‌بوک کامتک تدریس می‌شود. کارگاه آموزش تعمیر لپ‌تاپ کامتک غیر از تدریس برای افراد مبتدی، برای افراد نیمه‌ماهر در تعمیر نوت‌بوک نیز تدریس می‌شود. گفتنی است آموزش تعمیرات لپ‌تاپ زیرنظر تعمیرکار نوت‌بوک با ۱۷ سال سابقه تعلیم داده می‌شود.

کارگاه‌های مجهز به جدیدترین ابزار تعمیرات لپ‌تاپ و نیز بیش از ۱۰۰ مدل مین‌برد لپ‌تاپ از برندهای مختلف که کارآموزان زیرنظر تعمیرکار لپ‌تاپ روی آن‌ها کار عملی تمرین می‌کنند، باعث کسب تجربه‌ی عالی در کار تعمیر لپ‌تاپ می‌شود. در هر کلاس آموزش تعمیر لپ‌تاپ، کارآموزان با انواع برندهای مختلف شامل توشیبا، دل، سونی، اپل، ایسر و ایسوس باید آشنا شوند و روش‌ها و قِلق‌های تعمیر هریک را فرابگیرند. در کارگاه تعمیر نوت‌بوک کامتک، انواع برندها برای تمرین موجود است.

تعمیر لپ تاپ

 آموزش تعمیر لپ‌تاپ به‌صورت کارگاهی

  • آموزش تعمیر نوت‌بوک اپل شامل مک‌بوک پرو (MacBook Pro) و مک‌بوک ایر (MacBook Air)
  • آموزش تعمیر نوت‌بوک اچ‌پی (HP)
  • آموزش تعمیر نوت‌بوک ایسر (Acer)
  • آموزش تعمیر نوت‌بوک ایسوس (Asus)
  • آموزش تعمیر نوت‌بوک توشیبا (Toshiba)
  • آموزش تعمیر لپ‌تاپ سونی وایو (Sony VAIO)
  • آموزش تعمیر لپ‌تاپ دل (Del)
  • تضمین کلاس تعمیر نوت‌بوک

تمرین روی ۱۰۰ مدل برد لپ‌تاپ همراه‌با انتقال دانش استادی با ۱۷ سال تجربه و درنهایت، کارآموزی تعمیر لپ‌تاپ بعد از دوره، بهترین تضمین برای ورود کارآموزان به بازار کار است. اگر می‌خواهید کار تعمیر لپ‌تاپ را حرفه‌ای یاد بگیرید و در مغازه یا شرکتی مشغول‌به‌کار شوید، حتما از کارگاه‌های آموزشی کامتک دیدن کنید.

این مجموعه بهترین استاد باتجربه را برای تعلیم شما به‌خدمت گرفته و بیشترین کار عملی را در کلاس تعمیر نوت‌بوک با شرکت‌کنندگان انجام می‌دهد. بنابراین، اگر می‌خواهید از صفر کار تعمیر لپ‌تاپ را شروع کنید، باید در کلاسی مجهز شرکت کنید و از دانش استادی باتجربه بهره‌مند شوید؛ درست مانند کلاس‌های آموزشی کامتک و استاد آن.

 درپایان، توصیه می‌کنیم برای اطلاع از شروع کلاس‌های آموزشی و قیمت آن‌ها وب‌سایت tamiraat.com مراجعه کنید. کامتک با سابقه‌ای ۱۲ ساله، قدیمی‌ترین وب‌سایت تعمیراتی کشور را دراختیار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات