خدمات شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر در محل با ایاب‌وذهاب رایگان؛ ایران چاپگر

دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شارژ کارتریج در محل همراه‌با خرید کارتریج HP و نیز تعمیر پرینتر با بهترین کیفیت در محل شما در کمتر از یک ساعت، ازجمله سرویس‌های ایران چاپگر محسوب می‌شوند.
تبلیغات

همان‌طورکه می‌­دانید پرینترها ازجمله دستگاه­‌هایی هستند که جزو ملزومات اساسی برای شرکت‌ها و مؤسسه‌ها به‌شمار می‌آیند. مهم‌ترین دغدغه شرکت‌ها و مؤسسه‌ها خرید کارتریج برای این دستگاه است. امروز می‌خواهیم شما را با شرکتی آشنا کنیم که می‌تواند کارتریج‌های شمار را دقیقا مثل روز اول با همان کیفیت مجددا شارژ کند.

بهتر است بدانید شارژ کارتریج در محل شما انجام می‌گیرد و دیگر به ارسال کارتریج با پیک موتوری به مراکز شارژ کارتریج نیازی نیست. این موضوع باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه می‌شود. شایان ذکر است قیمت شارژ کارتریج در محل شما بین ۲۵ هزار تا ۳۰ هزار تومان است.

انواع خدمات شرکت ایران چاپگر

شرکت ایران چاپگر مفتخر است خدمات شارژ کارتریج HP به‌همراه شارژ کارتریج کانن را با بهترین کیفیت در سریع‌ترین زمان و در محل شما انجام دهد. پس، دیگر با خیال راحت و فقط با یک تماس می‌توانید کارتریج پرینتر را در محل خود شارژ کنید. این خدمات فعلا در تهران است و به‌زودی، در شهرهای دیگر هم راه‌اندازی می‌شود.

ایران چاپگر

خرید کارتریج HP همراه‌با ضمانت‌نامه و ارسال رایگان

گفتنی است ایران چاپگر علاوه‌بر فعالیت‌های خدماتی همچون شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر، یکی از مراکز بزرگ فروش و خدمات پس‌ازفروش انواع کارتریج HP و کانن محسوب می‌شود. بنابراین، شما مشتریان عزیز برای خرید کارتریج HP می‌توانید با این مجموعه در ارتباط باشید. کارتریج‌های ارائه‌شده در این مجموعه از نوع گرید A و با‌ کیفیت عالی هستند.

تعمیر پرینتر در ایران چاپگر

شایان ذکر است این مجموعه علاوه‌بر خدمات شارژ کارتریج در محل، یکی از مراکز بزرگ درزمینه‌ی تعمیر پرینتر به‌شمار می‌آید. ازاین‌رو، مشتریان عزیز چنانچه با مشکلاتی ازقبیل کیفیت نامطلوب پرینت یا کشیده‌نشدن کاغذ یا سروصدای ناهنجار مواجه شدند، می‌توانند با قسمت پشتیبانی این مجموعه تماس بگیرند و مشکل پرینتر خود را برطرف کنند. این اطمینان به شما داده می‌شود بعد از ثبت اولین تماس، متخصصان این مجموعه در کمتر از یک ساعت در محل شما حاضر شوند.

ایران چاپگر

خرید پرینتر و انواع ماشین‌های اداری در ایران چاپگر

این مجموعه علاوه‌بر فعالیت‌های خدماتی همچون شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر، ازجمله مراکز فعال در عرضه‌ی ماشین‌های اداری است. خرید پرینتر و اسکنر به‌همراه خرید انواع دستگاه‌های فکس با ضمانت‌نامه‌های معتبر را می‌توانید از ایران چاپگر بخواهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات