زوم اپ: اپلیکیشن اسنپ کیو؛ وقتشه برنده شی

دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اپلیکیشن اسنپ کیو، مسابقه‌ای آنلاین است که شرکت‌کنندگان در آن می‌توانند اطلاعات عمومی خودشان را افزایش دهند و جایزه‌های نقدی هم ببرند.
تبلیغات

این روزها، مسابقه‌های اطلاعات عمومی مختلفی ازطریق شبکه‌های تلویزیونی برگزار می‌شود. افراد بسیاری علاقه‌مندند در چنین برنامه‌هایی شرکت کنند، ولی از حاضر شدن جلوی دوربین خوششان نمی‌آید یا خجالت می‌کشند. 

اپلیکیشن اسنپ کیو، امکانی را برای علاقه‌مندان به شرکت در چنین مسابقه‌هایی فراهم کرده است که بتوانند در مسابقه‌های متنوع اطلاعات عمومی به‌صورت آنلاین و البته رایگان شرکت کرده و جایزه‌های نقدی دریافت کنند. شرکت‌کنندگان مسابقه‌های اسنپ کیو، می‌توانند ضمن افزودن اطلاعات عمومی خود، هدیه‌های نقدی خوبی هم دریافت کنند.

مسابقه‌ی اطلاعات عمومی اسنپ کیو به‌صورت آنلاین و با حضور مجری برگزار می‌شود. هر شب راس ساعت ۱۰ شب تمامی کاربرانی که اسنپ کیو را روی گوشی اندرویدی خود نصب کرده‌اند، می‌توانند در مسابقه اطلاعات عمومی شرکت کنند.

 اپلیکیشن اسنپ کیو

اسنپ کیو؛ مسابقه‌ای آنلاین برای محک زدن اطلاعات عمومی با جوایز نقدی

اسنپ کیو هر شب راس ساعت ۱۰ شب، مسابقه‌ی آنلاین اطلاعات عمومی برگزار می‌کند. در مسابقه‌ی آنلاین ۱۲ سؤال پرسیده می‌شود و شرکت‌کنندگان برای پاسخ دادن به هر سؤال، ۱۰ ثانیه زمان دارند.

در جریان مسابقه، اگر کاربر پاسخ حتی یکی از سوالات را نداند، از مسابقه حذف می‌شود؛ مگر آنکه یک «جون اضافه» بدهد و به مسابقه برگردد. شرکت‌کنندگان مسابقه می‌‌توانند با دعوت دوستان خود به مسابقه، جون اضافه دریافت کنند، البته اگر شرکت‌کننده‌ای چهار شب متوالی در مسابقه شرکت کند، جون اضافه دریافت می‌کند. هرچند امکان خرید جون اضافه هم ازطریق اپلیکیشن برای کاربران وجود دارد.

البته این نکته را درنظر بگیرید که در هر شب تنها امکان استفاده از یک جون اضافه برای شرکت‌کنندگان در مسابقه وجود دارد؛ و جون‌ های اضافه‌‌ی دیگر برای شب‌های بعدی و مسابقه‌های بعدی ذخیره می‌شود.  شرکت‌کنندگانی که جمع جایزه‌های پولی‌شان به رقم ۲۰ هزار تومان رسیده باشد، می‌توانند با وارد کردن شماره کارت شبا، هدیه‌ی پولی خود را دریافت کنند.   

 اپلیکیشن اسنپ کیو

اسنپ کیو، وقتشه برنده شی

با نصب اپلیکیشن اسنپ کیو، شرکت‌کنندگان می‌توانند در مسابقه‌های مختلفی شرکت کنند و جایزه بگیرند.  

مسابقه سؤال جایزه‌دار: همان‌طور که گفته شد، در مسابقه‌ی اطلاعات عمومی که هر شب ساعت ۱۰ برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان باید به ۱۲ سؤال پاسخ بدهند. البته در مسابقه‌ی سؤال جایزه‌دار، از سؤال ۵ به بعد هر سؤال نیز جایزه خاص خودش را خواهد داشت. یعنی لازم نیست شرکت‌کنندگان تا سؤال ۱۲ را حتما پاسخ بدهند تا برنده شوند. از سؤال ۵ به بعد، هر سوالی که پاسخ درست داده شود، برای کاربر پول به همراه خواهد داشت. یعنی کاربران به‌ازای پاسخ دادن به هر سؤال از سؤال ۵ تا ۱۲ می‌توانند جایزه دریافت کنند. البته این ویژگی ابتدا به‌صورت آزمایشی اجرا شده و احتمالا در آینده شاهد اضافه شدن آن به‌عنوان بخشی از مسابقه خواهیم بود.

جت کیو: علاوه‌بر مسابقه‌ی سؤال جایزه‌دار، مسابقه‌ی جت کیو نیز هر شب راس ساعت ۲۰ برگزار می‌شود. این مسابقه مجری ندارد ولی همه‌چیز در آن به‌سرعت پیش می‌رود. 

 گل کیو: یکی دیگر از مسابقه‌های اسنپ کیو، مسابقه‌ای برای علاقه‌مندان به فوتبال است. همه‌ی سوالات مسابقه در مورد فوتبال است. گل کیو هر دوشنبه با مجری‌گری امین قاضی، گزارشگر فوتبال رادیو راس ساعت ۲۲ برگزار می‌شود. 

مسابقه اصلی اسنپ کیو: هرشب راس ساعت ۲۲ به‌صورت آنلاین و با حضور مجری‌های شناخته‌شده برگزار می‌شود. جایزه‌های این مسابقه‌ی اصلی، از ۵ میلیون تومان تا ۱۰ میلیون تومان متغیر است.  

شرکت‌کنندگان مسابقه‌ی اطلاعات عمومی می‌توانند در «ماراتن» اسنپ کیو هم شرکت کنند. در ماراتن اسنپ کیو، ۳۰ سؤال باید پاسخ داده شود و تمامی شرکت‌کنندگان با یکدیگر رقابت می‌کنند. شرکت‌کنندگان آن‌قدر به سوالات پاسخ می‌دهند تا درنهایت پنج نفر یا تعداد کمتری شرکت‌کننده باقی بماند و درنهایت کل جایزه‌ها به آن تعداد انگشت‌شماری از شرکت‌کننده‌ها برسد.

نکات مثبت

  • رایگان بودن اپلیکیشن
  • رابط کاربری ساده و خوب
  • افزایش اطلاعات عمومی و دریافت جایزه پولی

نکات منفی

  • نبود جوایز نقدی کلان

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را ازطریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات