خرید تجهیزات عکاسی ارزان‌تر در سه‌شنبه طلایی نورنگار

شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت نورنگار پس از سال‌ها فعالیت درزمینه‌‌ی خریدوفروش تجهیزات عکاسی و فیلم‌برداری و ارائه‌ی خدمات پس‌ازفروش، در پی تحقق اهداف خود به‌منظور جلب رضایت مشتری، سه‌شنبه‌ها را برای علاقه‌مندان عکاسی به روز متفاوتی تبدیل کرد.
تبلیغات

سه‌شنبه‌های طلایی سنّتی چندساله در شرکت نورنگار است که در آن، هر هفته تعدادی دوربین عکاسی و تجهیزات عکاسی و فیلم‌برداری مانند کیف، سه‌پایه، باتری، تجهیزات نور و سایر لوازم‌جانبی عکاسی به قیمت خرید فروخته می‌شود.

در این فروش استثنائی که هرهفته تعدادی کالا در آن به حراج گذاشته می‌شود، فرصت مغتنمی به مشتریان نورنگار داده می‌شود تا کالاهای عکاسی را با قیمت‌های مناسب‌تری تهیه کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند در طول هفته با سرزدن به صفحه‌ی سه‌شنبه طلایی در سایت نورنگار محصولاتی را مشاهده کنند که قرار است با تخفیف ارائه شوند؛ اما تنها در روز سه‌شنبه به‌مدت ۲۴ ساعت فرصت خرید باتخفیف این کالاها را دارند.

محصولات سه‌شنبه طلایی معمولا از بین کالاهای پرفروش و پیشنهادی مخاطبان انتخاب می‌شوند؛ پس، اگر کسی قصد خرید کالاهای اساسی عکاسی را داشته باشد، به‌احتمال زیاد بین کالاهای سه‌شنبه طلایی بتواند آن را با قیمت مناسبی پیدا کند. البته اگرهم این اتفاق رخ ندهد، می‌تواند نام کالای مدنظرش را در قسمت کالاهای پیشنهادی بنویسد تا در فهرست محصولات سه‌شنبه‌های طلایی هفته‌های آتی قرار گیرد.

نورنگار - noornegar

توجه کنید اگر کالای مدنظرتان در سه‌شنبه طلایی موجود بود و قصد داشتید حضوری خرید کنید، می‌توانید علاوه‌بر امکان خرید آنلاین، در روز سه‌شنبه به یکی از فروشگاه‌های نورنگار نیز مراجعه و کالای خود را حضوری تهیه کنید.

شعبه‌های فروشگاه نورنگار شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۹ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای مشتریان عزیز هستند.

فروشگاه بهار: تهران، خیابان انقلاب، ابتدای خیابان بهارجنوبی، پلاک ۱۳، فروشگاه نورنگار، تلفن: ۷۷۶۱۷۱۷۰-۰۲۱

فروشگاه جمهوری: تهران، خیابان جمهوری، نبش شیخ‌هادی، پاساژ علاءالدین ۲، طبقه‌ی همکف، واحد ۲۳، تلفن: ۶۶۳۴۳۸۲۹-۰۲۱

نورنگار - noornegar

شایان ذکر است شعبه‌ی بهار فروشگاه نورنگار برای رفاه حال مشتریان روزهای جمعه نیز از ساعت ۱۰ تا ۱۶ باز است. البته شما فرصت خرید به قیمت خرید را فقط در روزهای سه‌شنبه خواهید داشت و اگر امکان خرید حضوری ندارید، می‌توانید با امکان ارسال رایگان برای خرید بیش از ۱۰۰ هزار تومان، از سایت نورنگار کالای دلخواهتان را بخرید.

فروش ویژه‌های مناسبتی نورنگار به‌دلیل تخفیف‌های شگفت‌انگیز بین بسیاری از افراد در این حوزه شناخته شده است و با ایجاد طرح سه‌شنبه طلایی سعی شد این امکان خرید با تخفیف در تعداد کالایی محدودتر به‌صورت هفتگی به‌وجود آید. البته، این طرح نیز با استقبال زیادی مواجه شده است.

پس، اگر قصد خرید دوربین و تجهیزات نور و لوازم‌جانبی عکاسی را دارید، همین لحظه به صفحه سه شنبه طلایی در سایت نورنگار مراجعه کنید و اگر کالای مدنظرتان در میان محصولات این هفته نبود، در قسمت پیشنهادها آن را بنویسید تا در فهرست محصولات سه‌شنبه طلایی قرار گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات