شهرک‌های صنعتی مناسب برای خرید و فروش کارخانه کدام‌اند؟

شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
گروه املاک صنعتی سوله مرجعی معتبر و تخصصی در حوزه‌ی خریدوفروش املاک صنعتی است.
تبلیغات

مشکل بزرگی که بیشتر تولیدکنندگان و صنعتگران با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، نبود مرجعی مناسب برای فروش کارخانه یا اجاره‌ی آن است. به‌همین‌منظور، املاک صنعتی سوله سامانه‌ای تخصصی با امکاناتی فوق‌العاده در حوزه‌ی املاک صنعتی راه‌اندازی و نیاز صنعتگران و تولیدکنندگان بخش خصوص در این حوزه را تاحدزیادی برطرف کرده است.

چطور می‌توان از فروش کارخانه در اطراف تهران مطلع شد؟

به‌واسطه‌ی گسترش روزافزون فضای مجازی در کسب‌وکارهای سنّتی، دیگر برای اطلاع از آگهی‌های فروش، به‌خصوص فروش کارخانه به خرید روزنامه نیازی نیست و به‌راحتی و با تلفن‌همراه می‌توانید از قیمت فروش کارخانه در تهران باخبر شوید.

وب‌سایت املاک صنعتی «سوله» فرصت بسیار مناسبی برای خریدوفروش انواع سوله‌های صنعتی به‌وجود آورده است. این مجموعه با داشتن ۴ شعبه‌ی فعال در کشور، نیاز همه‌ی صنعتگران به فضای مناسبی کسب‌وکار را برطرف کرده و با ایجاد پایگاه داده‌ای از املاک صنعتی کشور، به یکی از وب‌سایت‌های بزرگ مرجع املاک صنعتی تبدیل شده است.

فروش کارخانه

۴ شعبه‌ی فعال آماده خدمت‌رسانی به صنعتگران و تولیدکنندگان

یکی از ضعف‌ها در انجام معاملات ملکی، به‌ویژه املاک صنعتی، نبود نیروهای متخصص برای عقد قراردادهای معتبر است. به‌طور حتم انعقاد قرارداد ملکی ضعیف ممکن است هزینه‌های بسیاری به فروشندگان و خریداران تحمیل کند. وجود نیروهای متخصص و زبده در شعب این گروه سبب شده طرفین بدون دغدغه قراردادهای اجاره و فروش خود را تنظیم کنند.

صنعتگران برای اجاره‌ی کارخانه چه قدر باید هزینه کنند؟

یکی از ویژگی‌های مثبت گروه املاک صنعتی «سوله» این است که می‌توان در وب‌سایت این مجموعه به انواع فایل‌های موردنیاز برای اجاره کارخانه یا حتی خرید آن بدون واسطه و با صرف کمترین زمان دست پیدا کرد.

استان تهران به‌‌دلیل وسعتش فرصت بسیار مغتنمی برای کارخانه‌های تولیدی و تولیدکنندگان فراهم کرده؛ چراکه این استان از شهرک‌های صنعتی بزرگ و متوسطی برخوردار است که در خود کارخانه‌های و کارگاه‌های تولیدی کوچک‌وبزرگی جای داده است.

بهترین سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی، خرید کارخانه یا خرید زمین است. گروه املاک صنعتی «سوله» با‌توجه‌به تجربه و تخصص کافی‌اش در‌این‌زمینه، می‌تواند مرجعی مناسب برای خرید کارخانه و سرمایه‌گذاری باشد.

فروش کارخانه

کدام‌یک از مناطق تهران برای اجاره‌ی انبار مناسب‌اند؟

انبار از آن دسته مکان‌های است که برای صنعتگران بسیار کاربرد دارد. هر تولید‌کننده یا واردکننده‌ای نیازمند انبار برای دپوی محصولات خود است؛ اما سؤال این است: برای اجاره انبار در تهران کدام منطقه را انتخاب کنیم؟ کرایه‌ی کدام انبار کمتر از سایر انبارها است؟

این سؤال‌ها و هزاران سؤال دیگر درباره‌ی انبارها به‌خوبی در املاک صنعتی سوله پاسخ داده شده و برای آن راه‌حلی در نظر گرفته شده است. دسترسی سریع به قیمت اجاره‌ی انواع انبار در وب‌سایت املاک «سوله» به‌راحتی امکان‌پذیر است.

انبارهای خوب معمولا نگهبانی دارند؛ چراکه امنیت در انبار یکی از نیازهای مهم است. توصیه می‌کنیم برای اجاره‌ی انبار از کارشناسان خبره در این حوزه مشاوره بگیرید. همچنین امکانات در اجاره‌ی انبار نقش بسیاری دارد. به‌عنوان مثال، برای انبار کالاهای یخ‌زده و بهداشتی نیازمند سردخانه هستید و همچنین برای نگه‌داری بعضی از کالاها به انبارهای روباز احتیاج داریم.

گروه املاک صنعتی «سوله» با داشتن ۴ شعبه‌ی فعال در شهرک‌های صنعتی پرند، عباس‌آباد، شمس‌آباد و جاده مخصوص یکی از املاک صنعتی بزرگ و تخصصی تهران است. اگر کارخانه‌داران و صنعتگران قصد خریدوفروش کارخانه خود را داشته باشند، می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت املاک صنعتی «سوله» از تنوع و گستردگی فایل‌های اجاره کارخانه یا فروش کارخانه و حتی اجاره‌ی انبار بهره‌مند شوند.

اراده‌ی ما بر این است که به‌صورت تخصصی و کارشناسی نیاز همه‌ی کارخانه‌داران و صنعتگران برای تهیه‌ی فضای مناسب کسب‌وکار را برطرف کنیم.     

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات