اپلیکیشن باز‌طراحی شده گوگل فیت راهی اپ استور اپل شد

پنج‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
پس از انتظار یک‌ساله، گوگل بالأخره اپلیکیشن تناسب اندام گوگل فیت را برای دارندگان دستگاه‌های iOS روانه اپ استور اپل کرد.
تبلیغات

سال گذشته میلادی بود که گوگل نسخه باز‌طراحی‌شده‌ی اپلیکیشن گوگل فیت را رونمایی کرد. حال پس‌از گذشت یک‌ سال، این اپلیکیشن تناسب اندام به دستگاه‌های iOS رسیده است.

گوگل فیت در سیستم‌عامل iOS با Apple Health یکپارچگی دارد؛ بدین معنی که برنامه‌های سازگار با این بستر نظیر Nike Run Club، Sleep Cycle و Headspace با اپلیکیشن گوگل فیت مشارکت می‌کنند.

طبق گفته گوگل، اپلیکیشن جدید آن‌ها هم با اپل واچ و هم با ساعت‌های هوشمند مجهز به سیستم‌عامل WearOS سازگار خواهد بود.

اپلیکیشن سلامتی گوگل به‌دنبال این است تا ازطریق راهکارهای بصری، هرچه بیشتر شما را در جهت گام برداشتن در مسیر پیشنهاد‌ها انجمن قلب و سلامتی آمریکا یاری و تشویق کند. هر فرد به‌طور معمول باید در هفته ۱۵۰ دقیقه فعالیت متوسط و ۷۵ دقیقه فعالیت شدید و پرتحرک داشته باشد. 

سازو‌کار این اپلیکیشن نیز بر حول دو موضوع می‌چرخد؛ نخست، دقایق فعالیت یا تحرکتان و دوم شدت فعالیت و میزان امتیازی که به قلبتان اختصاص داده می‌شود.

پیش‌تر برخی از ویژگی‌های گوگل فیت برای دارندگان ساعت‌های هوشمند مجهز به WearOS روی iOS فعال بود؛ اما اپلیکیشن بازطراحی‌شده کنونی افزون‌بر تمامی آن ویژگی‌ها، با اپل واچ سازگار است و با Apple Health یکپارچگی قابل قبولی دارد.

شما از هم‌اکنون می‌توانید این برنامه را ازطریق این لینک روی دستگاه iOS خود نصب کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات