با فروشگاه دیکاردو آسان‌تر جم‌، سکه و گیفت بازی‌های آنلاین را بخرید

چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
با قیمتی فوق‌العاده از دیکاردو، وب‌سایت فروش جم آنلاین با قیمتی رقابتی، جم‌های بازی دلخواهتان از بازی Free Fire گرفته تا بازی Lord Mobile را بخرید.
تبلیغات

این روزها بازی‌های موبایل میان اقشار مختلف جامعه نفوذ زیادی دارند و در هر کجا، از خانه بگیرید تا مدرسه یا محل کار، تجربه‌ی بازی‌های موبایل را شاهد هستید. بازی‌های رایگان (free-to-play) ازجمله بازی‌های محبوب‌ هستند؛ اما برای سرعت‌بخشیدن به پیشرفت خود در این دست بازی‌ها به خرید‌های درون‌برنامه‌ای یا به‌اصطلاح «خرید جم» نیازمند هستید تا با به‌دست‌آوردن آیتم‌های مختلف، آسان‌تر و سریع‌تر از سایر بازیکنان پیشرفت کنید.

فروشگاه دیکاردو از نماد اعتماد الکتریکی از مرکز توسعه‌ی تجارت الکترونیکی وزارت صنعت و معدن و تجارت و مجوز رسانه‌های دیجیتالی و مجوز رسمی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برخوردار است.

دیکاردو به‌عنوان معتبرترین وب‌سایت فروش جم آنلاین در کشور که نماد اعتماد الکتریکی از مرکز توسعه‌ی تجارت الکترونیکی دارد، با قیمتی رقابتی و البته تضمینی جم‌ ۶ بازی پرطرفدار را می‌فروشد.

درباره‌ی دیکاردو

تیم دیکاردو با مدیریت محمدمیلاد زادفر درزمینه‌ی فروش آنلاین گیفت‌کارت‌ها و جم‌های بازی‌های آنلاین فعالیت می‌کند و فقط روی فروش گیفت کارت، جم، سکه یا پول بازی‌های آنلاین متمرکز است.

درکنار جم یا سکه یا پول بازی‌های آنلاین محبوب، دیکاردو فروش جم‌‌های سه بازی Free Fire و Lord Mobile و Agar.io را آغاز کرده که می‌توانید اکنون با استفاده از کد تخفیف مخصوص کاربران زومیت، با پنج درصد تخفیف آن‌ها را بخرید:

  • Lord Mobile
  • Rules of survival
  • Soccer Stars
  • Agar.io
  • Garena Free Fire
  • Hopeless land

Lord Mobile

علاقه‌مندان به بازی‌های سبک استراتژیک حتما با نام Lords Mobile: Battle of the Empires آشنا هستند. استودیو IGG‌ تاکنون توانسته با پشتیبانی قدرتمند، بیش از ۱۰۰ میلیون بازیکن را باتوجه‌به آمار فروشگاه گوگل‌پلی برای نصب Lord Mobile ترغیب کند. در این بازی، باید سعی کنید به‌مرور قلمرو مخصوص خودتان را گسترش دهید و با یافتن قهرمان‌های مختلف و ارتقای ارتش و ساختمان‌ها و پیروزی در نبردهای نفس‌گیر با سایر بازیکنان پیشرفت کنید. نبرد به‌صورت Real-Time با سایر بازیکنان جهان، مبارزه‌های PvP نفس‌گیر، امکان ساخت و ارتقای ساختمان و درنهایت، قابلیت ساخت اتحاد و دعوت از دوستان، تنها بخشی از ویژگی‌های این بازی هستند. برای خرید جم  Lord Mobile وارد وب‌سایت دیکاردو شوید.

دیکاردو

Rules of Survival

درکنار پابجی و فورتنایت، می‌توانیم بازی Rules of Survival را یکی از آثار محبوب‌سبک بتل رویال معرفی کنیم. برخلاف برخی بازی‌های اکشن و بقا که از ۱۰۰ بازیکن هم‌زمان پشتیبانی می‌کنند، در بازی Rules of Survival شاهد حضور ۱۲۰ بازیکن در حالت تک‌نفره یا اسکوئاد آن‌هم به‌صورت هم‌زمان در یک جزیره هستیم. به‌لطف خریدهای درون‌برنامه‌ای، در Rules of Survival‌ می‌توانید اسکین‌های مختلفی بخرید و با ظاهری متفاوت در بازی حضور پیدا کنید. برای خرید جم Rules of Survival  وارد وب‌سایت دیکاردو شوید.

دیکاردو

Soccer Stars

بیش از  ۵۰ میلیون بار دانلود بازی ستاره‌های فوتبال (Soccer Stars) را به یکی از بازی‌های محبوب سبک فوتبال پلتفرم اندروید تبدیل کرده است. امکان شرکت در تورنمنت‌های هیجان‌انگیز و رقابت‌های آنلاین و قابلیت بازی دوستان برخی از خصوصیات بازی Soccer Stars هستند. در این بازی، امکان رقابت در دسته‌های مختلف نیز فراهم شده است. بدین‌ترتیب با برداشتن تیم‌هایی از سرتاسر جهان و شخصی‌سازی آن‌ها می‌توانید درمقایسه‌با سایر بازیکنان بهتر عمل کنید و و در رقابت‌ها پیروز شوید. برای خرید جم و پول Soccer Stars وارد وب‌سایت دیکاردو شوید.

Agar.io

بازی‌هایی که پسوند iO دارند به‌دلیل رقابت نزدیک و آنلاین‌بودن و سادگی، ازجمله‌ بازی‌های محبوب‌ گوگل‌پلی و اپ‌استور هستند. در این بازی، باید تلاش کنید تا با خوردن سایر سلول‌ها که همان بازیکنانی از سراسر جهان هستند، به بزرگ‌ترین سلول دنیا تبدیل شوید. به‌لطف کنترلرهای لمسی ساده، Agario یکی از بازی‌های اعتیادآور لقب گرفته است. شما می‌توانید برای خرید سکه Agario با قیمت فوق‌العاده وارد وب‌سایت دیکاردو شوید.

Garena Free Fire

بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود فقط در گوگل‌پلی یکی از دلایلی است که محبوبیت زیاد بازی شوتر و بقای Free Fire را نشان می‌دهد. در این بازی، ۵۰ بازیکن به‌صورت هم‌زمان وارد جزیره می‌شوند و در زمانی حدودا ۱۰ دقیقه‌ای، برای تبدیل‌شدن به تنها بازمانده تلاش می‌کنند. امکان جست‌وجو در نقشه‌ای عظیم، برداشتن سلاح‌ها و تجهیزات متنوع و پشتیبانی از وسایل نقلیه‌ی متنوع برای سفر در دنیای بازی، Free Fire را به یکی از بازی‌های محبوب تبدیل کرده است. برای خرید جم Free Fire می‌توانید به وب‌سایت دیکاردو مراجعه کنید. 

Hopeless Land

Hopeless Land از ۱۲۱ بازیکن به‌صورت هم‌زمان برای حضور در نبردی خونین پشتیبانی می‌کند. امکان کنترل هلیکوپتر، قایق، خودرو یا موتورسیکلت از یک طرف و حضور سلاح‌های متنوع از طرف دیگر، دست بازیکنان Hopeless Land را برای رقابت بازگذاشته است. به‌کمک جم‌ها می‌توانید آیتم‌ها شخصی‌سازی متنوعی را در Hopeless Land به‌دست بیاورید که ظاهر شما را از سایر بازیکنان متفاوت می‌کند. اگر Hopeless Land را بازی می‌کنید، به‌هیچ‌وجهن جم‌های این بازی را از دست ندهید. برای خرید جم Hopeless Land به وب‌سایت دیکاردو سر بزنید.

خبر خوشحال‌کننده برای شما کاربران محترم زومیت این است که می‌توانید با استفاده از کد تخفیف زیر با ۵ درصد تخفیف جم‌های بازی دلخواهتان را تهیه کنید:

کد تخفیف: ‌ zoomit_off

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات